• Ik zit dus met een probleem:

    Ik heb ruzie met één van mijn beste vriendinnen, en nu ben ik zo goed als vriendloos.
    Het is eigenlijk begonnen bij een spelletje: de ene legt zijn hand op je wang, slaat, maar trekt het net weg voor hij of zij je echt slaat. Zij was dus net iets te laat, en sloeg op mijn gezicht.
    Voor de grap sloeg ik terug (misschien net iets harder, anyway. Ik was vooral geïrriteerd dat ze ermee lachte en dat het best wel pijn deed), en toen werd zij kwaad en kon enkel nog maar negatieve dingen over me zeggen.
    Wat er dus op neer komt dat ik vriendloos ben, want mijn 3 andere vriendinnen lopen altijd bij iemand anders...
    En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik helemaal geen spijt heb...

    Weet iemand wat ik moet doen???


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    search a life and get new friends :Y) haha sorry dat moest er even uit, niet slecht bedoeld hoor!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zoek nieuwe vrienden?


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Zoek nieuwe vrienden?


    This exactly en ik snap je reactie volledig.


    26 - 02 - '16

    Praat met haar of geef het even tijd, het zal wel goed komen (:


    16 - 09 - '17

    Ichiya schreef:
    Zoek nieuwe vrienden?


    Dat is mijn probleem net...
    Iedereen heeft zat vooroordelen over mij, omdat heel veel mensen roddelen over mij....

    xSunshineee schreef:
    Praat met haar of geef het even tijd, het zal wel goed komen (:


    Praten lukt niet.... dan zit ze me straal te negeren...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 21:29 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Welkom bij de vriendeloze club (:

    Misschien moet je haar wat tijd geven, het komt vast wel goed

    Thorn schreef:
    (...)

    Praten lukt niet.... dan zit ze me straal te negeren...


    Heb ik ook al gehad maar uiteindelijk is alles weer goed gekomen, wel zat vervelend. Zat ik ook lekker zonder vrienden


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat door het bedenken van intelligentere spelletjes, je ook al een stap in de goede richting bent. En stoor je niet zo aan vooroordelen, mensen zijn altijd te bang te zeggen wat ze egt van iemand vinden en als ze dat doen dan bieden ze vaak hun excuses daarna aan. Tenminste ik ken niet veel mensen wie egt naar iemand toestappen en recht in hun gezicht zeggen wat ze van die persoon vinden, dat komt doordat veel mensen heel stoer zijn als ze met vrienden zijn, maar in hun eentje niets kunnen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik snap ook niet waarom je een sla-elkaar-spelletje doet, dan weet je gewoon al dat er een kans is dat je geslaan word en gebeurt dat, moet je dus ook niet kwaad worden. En je zegt het al, je was geirriteerd toen je haar terug sloeg, ze zal dus echt niet geloven dat je voor de grap terug deed. Nouja, zo denk ik er over.
    Je hebt twee mogenlijkheiden: je vergeeft haar omdat zij jou geslaan heeft en excuseer je je omdat jij haar geslaan hebt of je zult nieuwe vrienden zoeken, want het klinkt nu ook weer niet dat die drie andere vriendinnen begrip hebben voor de situatie waar jullie je in bevinden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Als ze niet met je wil praten om zo'n klein dingetje, vraag ik mezelf meer af hoe zij jullie vriendschap ziet? Misverstanden kunnen gebeuren en dat ze daar meteen boos om word, vind ik persoonlijk, nogal raar. Geef het nog even wat tijd, het komt wel goed. It always does.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Als ze niet met je wil praten om zo'n klein dingetje, vraag ik mezelf meer af hoe zij jullie vriendschap ziet? Misverstanden kunnen gebeuren en dat ze daar meteen boos om word, vind ik persoonlijk, nogal raar. Geef het nog even wat tijd, het komt wel goed. It always does.


    Dit


    16 - 09 - '17

    Lolicia schreef:
    Als ze niet met je wil praten om zo'n klein dingetje, vraag ik mezelf meer af hoe zij jullie vriendschap ziet? Misverstanden kunnen gebeuren en dat ze daar meteen boos om word, vind ik persoonlijk, nogal raar. Geef het nog even wat tijd, het komt wel goed. It always does.


    + ik zie dat je twaalf bent? Betekend dat niet dat je naar de eerste klas gaat? Dat is een goede kans om vrienden te gaan maken!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou ook flink pissig worden als er iets fout gaat bij een spelletje en ik meteen een klap in m'n gezicht krijg :') Ik raad aan om uit te leggen waarom je sloeg, dat je het niet zo kwaad bedoelde en dat het je spijt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    @CURLYMONSTER: nee, ik ga niet naar het eerste middelbaar volgend jaar, ik ga naar het derde... :P
    @Croyance: ik was idd geïrriteerd, maar dat kwam door haar lach, die gewoon zo kleinerend is... maar dat was niet de reden dat ik haar terugsloeg. En dat spelletje was lang niet mijn idee. Ze begonnen, en ik deed mee. Al was dat niet de snuggerste beslissing...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried