• Mn 2 gerbils zijn geloof ik dood, ik klopte op de kooi maar ze kropen er niet uit, en ik durf ook niet te kijken onder het hooi waar ze holletjes graven enzo.
    Stel ze zijn dood, wat moet ik doen. D: ik ben alleen thuis en heb geen idee, begraven, of wat? D:
    In dit soort situaties weet ik niet echt wat ik moet doen.. x.x
    fuuuckk.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    You can PB me
    Ik zou toch maar even kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet het ook niet.
    Misschien slapen ze gewoon en moet je straks nog een keer kijken?


    Food.

    Oke ik ga al kijken. :c..


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat is best wel naar :( Maar je moet het toch controleren om het zeker te weten...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    WUHH IK DURF HET NIET. ;__;
    Ik heb al zoooo veel geklopt en gefloten en normaal komen ze dan gelijk en ik heb ze al 3 jaar en ze kunnen 3 tot 4 jaar oud worden geloof ik. D:
    Plus als ik ze dood aantref word ik sad ookal weet ik al dat ze dood zijn maar ik durf ze dan niet aan te raken enzo, wat heel aanstellerig klinkt, maar ik heb een fobie voor dode dieren dus tsja.
    Ugh ughhh ik wacht wel op mn vader

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:10 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Wacht tot er iemand anders thuis is, en kijk dan met z'n 2en.


    Opgeven is geen optie.

    Ze hoefen niet perse dood te zijn (; heb ik ook gehad, hij kwam er niet uit ofzo, maar hij leefde wel want paar uurtjes later toen ik weer keek was zijn bakje met water al helemaal voor gegooit met hooi [hij kon niet uit een flesje drinken]

    en i dunno hoe oud ze worden.. mijne is 5 jaar geworden en dat was achterlijk lang hoorde ik ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    het zal wel heel toevallig zijn, als ze allebei tegelijkertijd dood waren..
    uhm misschien door het warme weer, of juist doordat ze voelen dat er slecht weer aankomt, dieren zijn daar heel gevoelig voor .

    Misschien zijn ze gewoon heel lui door de warmte? :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee ik weet zeeeker dat ze dood zijn, ik heb op de grond geklopt waar ze daaronder hun holletjes maken, ik heb de bak verplaats en alles, en nog geen reactie.
    dan laat ik het er maar bij en wacht ik op mn vader, die begraaft ze wel.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik zou nog wel even checken, heb je ze wel naar ze gekeken enzo? Want dan weet je het pas echt..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Corvette schreef:
    Ik zou nog wel even checken, heb je ze wel naar ze gekeken enzo? Want dan weet je het pas echt..

    Ja dat durf ik dus niet. ;n;


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    Nee ik weet zeeeker dat ze dood zijn, ik heb op de grond geklopt waar ze daaronder hun holletjes maken, ik heb de bak verplaats en alles, en nog geen reactie.
    dan laat ik het er maar bij en wacht ik op mn vader, die begraaft ze wel.


    zet ff een bakje met water erin (: en kijk ff over een tijdje weer (: maybe dat er zaagsel in zit enal (:

    want zoals ik al zei, dit is ook al eens met mijn gerbil gebeurd. die kwam ook niet , wat ik ook deed. Maar wat later zat dat bakje wel vol met zaagsel ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vraag ieamdn die in de buurt woont die je goed kent


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AHH.
    MN VADER HEEFT ZE IN DE CONTAINER GEGOOID.
    ZE WAREN DOOD JA.
    MAAR TOCH, DE CONTAINER.
    PFFFT.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333