• Ik ga een Fanfiction schrijven van de serie Once upon a time, waar die precies over gaat weet ik niet 100% zeker en of ik het ook echt online ga zetten weet ik ook nog niet 100% zeker waarschijnlijk wel.

    Een deel van dit verhaal speelt zich af voor de vloek van de Evil Queen en begint dan gelijk ook bij Rumplestiltskin zijn ex vrouw komt smekend terug met het nieuws dat hun pasgeborene dochter is meegenomen door vreemde mensen, Rumple beloofd haar om te zoeken maar zijn ex vrouw zal hun dochtertje dan nooit meer zien en terug krijgen. Echter zoekt Rumple niet al na vier dagen gaat hij weer terug naar zijn huis, hij zou anders een gebied in moeten gaan waar hij verschrikkelijke verhalen heeft gehoord en dat wilt hij liever niet, het is trouwens zo wie zo onmogelijk om een pasgeborene kind te zoeken als je niet weet waar je moet beginnen. Hij ontmoet bij een herberg wel de mooie, lieve en de voor zich zelf opkomende Milah, waar hij mee gaat samen wonen en een zoon krijgen Baelfire. Milah verdwijnt dan ook meegenomen door de piraten. De leeftijdsgrens dat de soldaten je ophalen om te strijden in de oorlog is verlaagd naar 14 en Baelfire is dat al over drie dagen, van een oude bedelaar hoort hij over een dolk die als je die hebt dat je dan macht hebt over de Dark One of als je de Dark One vermoord word je er zelf een. en dat is wat hij doet, hij wordt de Dark One, en vermoordt de bewakers die Baelfire wilde mee nemen, Baelfire wilt met hem naar een wereld zonder magie, maar als die tijd aanbreekt haakt Rumple af, maar Baelfire is dan weg.
    Nu is hij Milah kwijt zijn dochter en Baelfire en een paar maanden later... wilt ook de Evil Queen een vreselijke vloek uit spreken over dit land, die iedereen naar een land brengt waar geen magie bestaat....Maine, Storybrooke....

    Een snelle, misschien wat verwarrende beschrijving over waar het verhaal over gaat, dit is niet de officiële inleiding alleen zodat jullie ongeveer een beeld hebben waar het over gaat en het misschien makkelijk is met een personage aan te maken.

    Rollen die ik nodig heb
    Dochter van Rumplestiltskin (Deze moet tussen de 16 en de 25 jaar zijn, en ze woont niet in Storybrooke, ze heeft niet dezelfde moeder als de zoon van Rumple)
    Dochter/zoon van Snow & Charming (Weet niks af van Storybrooke en haar echte ouders)
    Stiefzoon/dochter van de Evil Queen echte zoon van de dochter/zoon van Snow en Charming
    Een paar figuurtjes die in Storybrooke wonen.
    Een paar figuurtjes die in de Enchanted Forest, Neverland of welk land dan ook wonen.
    Vrienden en vijanden van een paar karakters.
    Moeder van de dochter van Rumple

    Invullijstje
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Sprookjesfiguur: (Wie is de personage in de Enchanted Forest etc.)
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Woont: (Als ze nog in de sprookjeswereld zitten, en in Amerika/Storybrooke, dus voor en na de vloek. of als je personage niet is vervloekt dan alleen in de sprookjeswereld)
    Ouders:
    Ouders:
    Geschiedenis:
    Vrienden met:
    Heeft een hekel aan:
    Extra:


    Alvast bedankt:)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 18:22 ]

    OOhhh , beste idee ooit!! Ik wil een rol! Als de dochter van Rumple!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Rol: Dochter van Rumplestiltskin
    Naam+Achternaam: Samantha Gold
    Leeftijd: 18
    Karakter: Aardig maar zeer opstandig naar haar vader toe. Impulsief. Ze wil alles graag snel gebeurd zien.
    Uiterlijk: Donker bruin krullend haar, groene ogen, bleke huid;
    Woont: Storybrook?? (hangt een beetje van je verhaal af ^^)
    Ouders: Rumple
    Ouders: Belle?
    Geschiedenis: Tjua, geen idee;
    Vrienden met: Ruby and hatter
    Extra: ze... ooohhh, kan ze nie zo krachten erven van haar papa? :o da zou cool zijn!

    Ohhh, zelf als je me nie wil in je verhaal ga ik het lezen!!! :D Ik hou van die show!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ik wil wel een rol maken maar ik weet niks van de serie is dat erg?


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    mag ik de dochter van de Evil Queen queen doen?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    SPObabbby schreef:
    Ik wil wel een rol maken maar ik weet niks van de serie is dat erg?



    Dat is niet erg. :)

    Carstairs schreef:
    mag ik de dochter van de Evil Queen queen doen?


    Dat mag

    heb je een idee met wat je met de dochter van de Evil Queen wil?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol:Welke je nog over hebt.

    Naam+Achternaam: Jade Wilde

    Sprookjesfiguur: (Wie is de personage in de Enchanted Forest etc.) Bell Beauty and the beast

    Leeftijd: 16

    Karakter: Opvliegend en bitchy. Ze ziet er mooi en onschuldig uit maar dat is ze helemaal niet.

    Uiterlijk:





    Woont:In de stad..?

    Ouders: (Alleen bij de dochter van Rumple, Snow en Charming en hun kleinkind)

    Ouders: Overleden

    Geschiedenis: Jade is heel gevreesd omdat ze veel vecht. Ze heeft leren vechten van haar moeder. Ze weet alles over wapens en is er ook heel handig mee. Haar moeder is overleden tijdens een gevecht. Haar vader toen hij wraak wilde nemen voor de dood van zijn vrouw

    Vrienden met: Bijna niemand
    Heeft een hekel aan: Mensen die denken dat ze beter zijn dan haar.

    Extra: Sorry ik bak er niks van(huil)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 19:37 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Uhm... na ja, ze is de enigste die eigenlijk vermoed dat de personages vervloekt zijn en probeert diegene die de vloek kan opheffen te vinden en haar te overtuigen dat Storybrooke vervloekt is. Ze moet dan ook eigenlijk de tegenpool van de Evil Queen zijn.

    Invullijstje
    Rol: De dochter van de Evil Queen
    Naam+Achternaam: Rowena Cora Miller
    Sprookjesfiguur: (Wie is de personage in de Enchanted Forest etc.) de dochter van de Evil Queen
    Leeftijd: Rowena is geboren 13 Augustus 1996
    Karakter: Rowena heeft een ongenaam karakter. Ze is opgegroeid met de woorden: vertrouwen en liefde maken alles kapot. De Evil Queen voedt haar op als tweede Evil Queen, dus ze wordt eigenlijk gedoctrineerd met de woorden van haar moeder, Ze is heel erg van ik ben de beste en jij bent minder dan ik omdat ik een zware kroon op mijn hoofd draag. Ze is met haar gezichtstrekken een kopie van haar moeder. (Ik weet dat evil is not born but made) Ze is heel erg ongeduldig, en haar emoties (angst, woede, haar zin niet krijgen ect) zorgen ervoor dat ze haar krachten los laat en dan lukt het ook niet meer om ze te controleren. Als jong meisje heeft ze geleerd om de harten uit mensen te rukken, wat ze ook vaak doet maar vooral om te dreigen niet om iemand te doden, wat ze overigens niet zo erg zou vinden. Want wie is nou meer waard dan de dochter van De Evil Queen? Rowena heeft van haar moeder de vloek voor het vergiftigen van de appel geleerd net zoals het transformeren in een ander persoon. Ze is heel erg op haar schoonheid gericht en als ze vindt dat iemand mooier is dan zij dank an het best dat er zo een kikker langs springt. Ze heeft een aantal dingen van haar vader mee gekregen. Ze heeft een zwakte voor haar viool, de bloed rode roos en heeft net zoals haar vader een hekel aan appels.
    Uiterlijk: Rowena heeft donkerbruin haar dat in een 80's look vast zit gebonden en de rest los. Ze heeft altijd haar zilveren tiara op haaf hoofd. Ro heeft donker blauwe ogen die meestal donker zijn opgemaakt omdat ze vindt ze er duister uitmoet zien. Haar lippen zijn met een bloed rode kleur lippenstift opgemaakt.
    Haar kleding bestaat uit zware lange jurken met veel accessoires. (bijv Live I knew your were trouble jurk van TS)


    Woont: in the dark palace
    Ouders: (Alleen bij de dochter van Rumple, Snow en Charming en hun kleinkind)
    Ouders: Evil Queen
    Geschiedenis: Rowena is geboren op 13 februari in het paleis bij een onbekende man en de Evil Queen, ze is Rowena Cora Miller genoemd.
    Ze wordt gevreesd omdat mensen bang voor haar zijn, omdat ze net zo is als haar moeder.
    Vrienden met: De dochters van de andere Evil Queens
    Heeft een hekel aan: De dochter van Snow en appels
    Extra: Rowena heeft de lach van haar vader.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    BarnOwl schreef:
    Uhm... na ja, ze is de enigste die eigenlijk vermoed dat de personages vervloekt zijn en probeert diegene die de vloek kan opheffen te vinden en haar te overtuigen dat Storybrooke vervloekt is. Ze moet dan ook eigenlijk de tegenpool van de Evil Queen zijn.


    ik verander haar dan zo. Ik ga even eten maken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Carstairs schreef:
    (...)

    ik verander haar dan zo. Ik ga even eten maken.


    Okii,
    Nyah zo is ze eigk ook wel leuk. ;p

    Is mijn rol goed?


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    SPObabbby schreef:
    Is mijn rol goed?


    Sorry de karakter beschrijving wil ik eigk wat langer hebben enzo.
    En met geschiedenis bedoel ik meer over haar verdere leven ofja dat ze vecht trainingen heeft gehad dat mag er dan wel bij, maar zeg maar wel wat uitbreider...
    En met welk sprookjesfiguur bedoel ik mee dat toen ze voor de vloek nog in de sprookjeswereld woonde welke spookjes karakter ze is... Bev, Assepoester, Sleeping Beauty, Snow White etc...

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 18:30 ]

    Ik heb mijn rol wat aangepast maar ik snap er nog steeds niks van :S


    Keep your head up princes, your tiara is falling