• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Nah. Sirius mot er ff tussen kommen.^^]



    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Daniëlle kan weer reageren)


    -

    (Zieke danspartner, dus nu hoef ik niet als man te dansen bij de eerste jaars :') )

    Lily Evers

    Potter zijn wangen waren rood gekleurd, wat er eigenlijk best schattig uitzag. Ik begon mij echter wel zorgen te maken, toen hij zijn wang zachtjes aanraakte en mij aan begon te staren. Ojee, hij was helemaal in de wolken. Misschien was het toch niet het slimste plan ooit geweest. Hoewel, het kon natuurlijk ook heel goed dat dit hem juist aanspoorde om de rest van de tijd ook minder irritant te doen, maar die kans achtte ik niet zo groot.
    'Moet ik jullie even alleen laten?' zei Sirius plots en ik zuchtte geërgerd. Ik besloot hem maar uit zijn soort trans te laten ontwaken en klapte in mijn handen vlak voor zijn neus.
    'Wakker worden Potter, je droomt niet. Je bent nog steeds een arrogante kwal, dus je hoeft niet te denken dat ik nu met je uit ga,' zei ik vervolgens maar lachend. Ik draaide mij om naar Sirius en gaf hem een "houd je mond" blik. 'Ik denk dat dat niet nodig is.'


    Happy Birthday my Potter!

    IsA20 schreef:
    (Daniëlle kan weer reageren)


    [Noa aka Daniëlle is bezig! Alleen t kost moeite,want t moet wel een goed stukjj zijn :D]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    (Remus is geduldig.)


    -

    James Potter

    Hoe kon het dat Lily mij kuste? Wat bedoelde ze? Vond ze me toch nog leuk? Wou ze met me uit? Sliep ik weer eens en was dit een droom? Dit is toch niet mogelijk? Lily die mij kuste?
    Met een klap ontwaak ik uit mijn trance. Ik kijk Lily even verbaast aan. 'Wakker worden Potter, je droomt niet. Je bent nog steeds een arrogante kwal, dus je hoeft niet te denken dat ik nu met je uit ga,' zegt ze en ik kijk teleurgesteld naar de grond. Waarom had ze me dan gekust? Waarom? 'Ik denk dat dat niet nodig is.' Zegt ze tegen Sirius. Wat had Sirius gevraagd? Ik kijk hem even aan en glimlach even. Dan kijk ik weer naar Lily. 'Waarom deed je het dan?' Vraag ik zacht en ik raak mijn wang weer zacht aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik merkte de teleurstelling van Potter op en voelde mij toch wel een beetje schuldig. Gelukkig glimlachte hij al bijna direct weer naar Sirius, wat ik toch ook nog wel een beetje verontrustend vond, maar hij ging niet in tegen mijn antwoord op Sirius. 'Waarom deed je het dan?' vroeg hij zacht en ik draaide mij weer naar hem om. Ik beet op mijn lip, toen ik zag dat hij weer zijn wang aanraakte.
    Ik opende mijn mond, maar klapte hem bijna meteen weer dicht. Waarom had ik het eigenlijk gedaan? Ik wilde zeker weten niet met hem uit, maar toch had ik hem een knuffel gegeven en hem een kus op zijn wang gegeven. Hoewel hij nu deed alsof ik hem vol op zijn mond gezoend had of zo, was het toch niet logisch. Maar ik had hoe hij net deed wel leuk gevonden... ik vond gewoon een gedeelte van hem leuk! Wacht, dat sloeg ook nergens op. Kon je iemand half leuk vinden?
    'Uhm...' begon ik uiteindelijk. 'Omdat ik het leuk vond dat je lief was in plaats van irritant? Omdat je mij hielp in plaats van dat je alleen maar gemene opmerkingen maakte? Omdat je mij niet meteen mee uitvroeg? Omdat... omdat ik je dan wel leuk-' Abrupt stopte ik met praten. Oh shit. Dat had ik zo niet hardop moeten zeggen. 'Het was maar op je wang oké,' zei ik dus snel boos, boos op mijzelf, niet op Potter.


    Happy Birthday my Potter!

    Daniëlle Jane Westlize

    Remus laat een grinnik los en zegt:'Daar ga ik wel van uit.'Mijn ogen vallen op het hoge plafond.'Wie heeft me eigenlijk naar de zieken zaal gebracht?'Hoor ik Remus zijn stem vragen.Ik schud mijn blik los van het plafond en kijk hem aan.
    'Professor Santius,Aaron Moon en ik.'Antwoord ik op zijn vraag.Waar zou Aaron nu trouwens zijn?
    Waarschijnlijk nog in de leerlingenkamer.Dit is wel een verrassende Kerstavond.Eerst valt er iemand neer.Dan gebeuren er allemaal problemen tussen door.En tot slot komt er een joch uit de toekomst.'Weet je trouwens waarom jij door dat gif niet dood bent?'Vraag ik onzeker aan Remus.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    IsA20 schreef:
    (Remus is geduldig.)


    [Zo hij is af!]

    [EN IK GA HP 4 KIJKEN VANAAF(H) MN FAVO HP FILM! T is gewoon mn favo film allertijden,en mn verhaal gaat over deel 4 :$]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Zo hij is af!]

    [EN IK GA HP 4 KIJKEN VANAAF(H) MN FAVO HP FILM! T is gewoon mn favo film allertijden,en mn verhaal gaat over deel 4 :$]


    (Dat is ook mijn favo film, want Dan heeft daar leuk haar :p En het is gewoon leuk met het toverschool toernooi en dat soort shit, maar het haar doet het hem ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Dat is ook mijn favo film, want Dan heeft daar leuk haar :p En het is gewoon leuk met het toverschool toernooi en dat soort shit, maar het haar doet het hem ^^)


    [Zijn haar zit daar idd goed. Maar dr gebeurt iets leuk op Zweinstein dat doet hem. En omdat Robert Pattinson aka Carlo Kannewasser aka Cedric Diggory in HP freaking knap is O.o En in twiligt als Edward niet XDD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [Zijn haar zit daar idd goed. Maar dr gebeurt iets leuk op Zweinstein dat doet hem. En omdat Robert Pattinson aka Carlo Kannewasser aka Cedric Diggory in HP freaking knap is O.o En in twiligt als Edward niet XDD]


    ("Oh no! Edward Cullen gets slayed." :') Ja, hij is duidelijk in Hp stukken knapper. Maar qua teksten vind ik 7 part 2 en 2 wel beter trouwens. Daar zitten hilarische stukken in ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    ("Oh no! Edward Cullen gets slayed." :') Ja, hij is duidelijk in Hp stukken knapper. Maar qua teksten vind ik 7 part 2 en 2 wel beter trouwens. Daar zitten hilarische stukken in ^^)


    [True! Maar deel 5 en 3 vind ik de leukste boeken.Daar zijn Fred&George Geniall in!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    James Potter

    Lily doet haar mond open, maar klapt hem dan weer dicht. Het blijft een tijdje stil, waar zou ze aan denken? Ik kijk even naar buiten. Witte poeder lag over het hele terrein verspreid en grote vlokken vallen nog naar beneden. Ik kijk weer naar Lily. 'Uhm... Omdat ik het leuk vond dat je lief was in plaats van irritant? Omdat je mij hielp in plaats van dat je alleen maar gemene opmerkingen maakte? Omdat je mij niet meteen mee uitvroeg? Omdat... omdat ik je dan wel leuk-' ze stopt en ik kijk haar met grote ogen aan. Ze vindt me wel leuk als ik niet irritant doe? Ik doe toch niet irritant? Meisjes zijn echt zo raar. Eerst slaan ze je omdat jij hun kuste, daarna kussen ze jou en zeggen ze dat ze je niet leuk vinden. Ik snap het gewoon echt niet. 'Het was maar op je wang oké,' zegt ze dan plotseling boos. Ik kijk geschrokken haar kant op. Wat deed ik nu weer verkeerd? 'Sorry! ...denk ik...' Roep ik snel. Ik wou haar niet boos hebben. 'Ik snap je alleen niet.' Voeg ik er dan mompelend aan toe. Ik kijk haar aan en kijk even naar haar lippen. Ugh, meisjes waren zo onbegrijpelijk! Was er geen handboek voor ofzo?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    xxxHappiness schreef:
    (...)

    [True! Maar deel 5 en 3 vind ik de leukste boeken.Daar zijn Fred&George Geniall in!


    (Same, en prince's tale in deel 7 is ook zo prachtig. Ik heb hem op mijn mobiel staan.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!