• © JJHamblett & Sinistra

Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.

Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.

Personages:

Oude tijd

James Potter - JamesPotter

Sirius Zwarts - Wolfheart

Remus Lupos - IsA20

Peter Pippeling -

Lily Evers - Rider

Lucius Malfidus

Severus Sneep - DreamerN

Bellatrix Zwarts - JamesPotter

Narcissa Zwarts - Rider

Alle andere personage's uit de oude tijd

Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20

Nieuwe Tijd

Harry Potter - Sinistra

Ron Wemel -

Hermelien Griffel - Limits

Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.

VEEL PLEZIER!

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]

Happy Birthday my Potter!

xxxHappiness schreef:
    (...)

[Moet Bellatrix nog gevonden worden?]

(Als je wilt(: hahah)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

JJHamblett schreef:
    (...)

(Als je wilt(: hahah)

[K bedoel ze zit zo lang in de kast.... hihi xd]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

xxxHappiness schreef:
    (...)

[K bedoel ze zit zo lang in de kast.... hihi xd]

(Ja, haha, maar wie kijkt er nou in een kast?:') )

JJHamblett schreef:
    (...)

(Ja, haha, maar wie kijkt er nou in een kast?:') )

[Een raar persoon zoals Aaron?]

xxxHappiness schreef:
    (...)

[Een raar persoon zoals Aaron?]

(Hahaha, van mij mag hij;p)

JJHamblett schreef:
    James Potter

Het blijft even stil, waarschijnlijk is ze aan het denken. 'Ja, ik snap mijzelf ook niet meer. Ik ben dan ook niet boos op jou, maar op mijzelf,' zegt ze en ik kijk haar vaag aan. Wat bedoelde ze? Ach, ja, het zal wel. 'Misschien is het makkelijker als je gewoon of altijd aardig doet, of je altijd als een kwal gedraagt. Dat is stukken makkelijker,' voegt ze er aantoe en ik grinnik. Ik haal mijn hand door mijn haar en knijp mijn ogen samen. Er moest een oplossing zijn... Dan kijk ik haar met een lichte grijns aan. 'Als je nou eens met me uit gaat.. Nee, ik probeer nu niet irritant te zijn. Als je nu eens met me uitgaat, dan zien we wel of het wat wordt. Mocht het niks worden dan laat ik jou voor altijd met rust. Dan kan je zien of ik lang aardig kan blijven.' zeg ik en ik kijk haar aan. Het was toch een best goed idee, toch? Het klonk in iedergeval wel goed. Ik kijk Sirius even aan om te zien wat hij er van dacht.

(Leuke Gif ^^)

Lily Evers

Potter haalde na even gegrinnikt te hebben zijn hand door zijn haar, wat hij echt té vaak deed, en kneep zijn ogen samen. Het was nu blijkbaar zijn beurt om even na te denken. Er verscheen een grijns op zijn gezicht en hij keek mij aan. Ojee, wilde ik weten wat hij bedacht had? 'Als je nou eens met me uit gaat.. Nee, ik probeer nu niet irritant te zijn. Als je nu eens met me uitgaat, dan zien we wel of het wat wordt. Mocht het niks worden dan laat ik jou voor altijd met rust. Dan kan je zien of ik lang aardig kan blijven.' Ik moest toegeven dat het een mooie poging was. Lachend schudde ik mijn hoofd, wetend dat Severus zou sterven als ik dat zou doen.
    'In je dromen James. Bovendien geloof ik niet dat jij mij voor altijd met rust kunt laten.'

[ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 14:38 ]

Rose Black

'Rose, vind jij Bellatrix een goede vriendin?' vroeg hij mij voorzichtig. 'Ben je serieus?' vroeg ik hem toen, maar toen ik zijn gezicht zag, barste ik in lachen uit. 'Oké, ik ga je nu vertellen wat er net gebeurd is. Zij wilde mijn Peridoot bijna in het vuur duwen, toen werd ik kwaad en Narcissa. En uiteindelijk eindigden Narcissa en ik op de ziekenboeg, door haar. Dus nee, ik ga alleen met haar om omdat het Narcissa's zus is, meer niet. Ze is het niet waard.' Ik keek hem uitdagend aan. 'En jij, mag jij haar?' Mijn gezicht betrok nog voordat hij iets kon zeggen. 'Je gaat me toch niet vertellen dat je een crush hebt op haar,' zei ik, half geschokt bij de gedachte dat er iemand van Bellatrix kon houden. Ik moest toegeven, daar waar Bellatrix in het extreme ging, ging ik soms met haar mee, als een van de weinige, maar dat was ook alles. Verder vond ik haar net als de rest 'dispicable'.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    Rose Black

'Rose, vind jij Bellatrix een goede vriendin?' vroeg hij mij voorzichtig. 'Ben je serieus?' vroeg ik hem toen, maar toen ik zijn gezicht zag, barste ik in lachen uit. 'Oké, ik ga je nu vertellen wat er net gebeurd is. Zij wilde mijn Peridoot bijna in het vuur duwen, toen werd ik kwaad en Narcissa. En uiteindelijk eindigden Narcissa en ik op de ziekenboeg, door haar. Dus nee, ik ga alleen met haar om omdat het Narcissa's zus is, meer niet. Ze is het niet waard.' Ik keek hem uitdagend aan. 'En jij, mag jij haar?' Mijn gezicht betrok nog voordat hij iets kon zeggen. 'Je gaat me toch niet vertellen dat je een crush hebt op haar,' zei ik, half geschokt bij de gedachte dat er iemand van Bellatrix kon houden. Ik moest toegeven, daar waar Bellatrix in het extreme ging, ging ik soms met haar mee, als een van de weinige, maar dat was ook alles. Verder vond ik haar net als de rest 'dispicable'.

(Whaha, genius. Ik zie het al voor mij :p )

Severus Snape

Rose leek me wel recht in mijn gezicht uit te lachen, had ik iets verkeerd gezegd ?
    "Oké, ik ga je nu vertellen wat er net gebeurd is. Ze wilde mijn Peridoot bijna in het vuur duwen, toen werd ik kwaad en Narcissa. En uiteindelijk eindigden Narcissa en ik op de ziekenboeg, door haar. Dus nee, ik ga alleen met haar om omdat het Narcissa's zus is, meer niet. Ze is het niet waard." Waarna ze me met uitdagende ogen aankeek.
    "En jij, mag jij haar ?"
    Ik deed mijn mond al open om haar eens goed te vertellen wat ik vang Bellatrix vond voor ze zelf haar mond weer opendeed, haar gezicht was duidelijk zichtbaar betrokken. "Je gaat me toch niet vertellen dat je een crush hebt op haar."
    Oké serieus, hoe haalde ze dat alleen al in der hoofd om te denken ?
    Ik en Bellatrix ? Laat me niet lachen, ik ga nog liever met een Meermin om dan dat ik een relatie krijg met Bellatrix.
    De enige reden waarom ik haar nog om me heen verdraag is omdat je haar maar beter te vriend kunt houden, je weet nooit wat ze met je uithaalt als je haar verraad, soms is ze echt uitermate gestoord.
    Minachtend snoof ik. "Jij hebt een levende fantasie als je dat alleen al voor je kan zien of gewoon een hoge verdraagzaamheid, want als ik er aan denk moet ik al een kotsneiging onderdrukken." En ik hoopte dat Bellatrix er ook zo over dacht, laat haar maar lekker trouwen met een Bostrol, of iets in die richting.
    Al klonken die woorden niet zo heel erg vriendelijk, ik zei wat ik dacht, wat ik normaal nooit zo snel deed, maar in zulke situaties kun jij je beter uiten voor er een gerucht de wereld in gaat dat je gehele leven kunt ruïneren.

Credendo Vides

Remus Lupos

Ik hoor Daniëlle zuchten. Ik bijt op mijn lip. Had ik het moeten vertellen? Nee, dan weet de hele school het in no time. En bovendien kennen we elkaar pas een paar uur! Nou ja, we wisten altijd al wel wie de ander ongeveer was, maar dat was het ook wel. Ik schrik op als Harry antwoord geeft op mijn vraag.
    'Hij was bij mijn ouders. Het is echt raar om te zien dat je ouders elkaar nog niet mogen.' Hij zwijgt even. 'Professor?' Ik.. Bedoel Remus, wat moet ik doen?' vraagt hij zacht.
    Ik volg hem niet meer helemaal. Wat moet hij waaraan doen? 'Wat is je probleem precies?' vraag ik. Ok, dat klonk echt heel dom. 'Ik bedoel, ik snap dat het allemaal heel vaag is en dat je net uit de toekomst bent gekomen en zo, maar wat wil je nou eigenlijk dat er gebeurd?' vraag ik. Ik klinkt echt vaag.
    Ik weet een ding zeker, ik ga nóóit iets doen waarbij ik veel moet praten zoals docent zijn of zo iets.

[ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 20:08 ]

-

James Potter

Lachend schudt Lily haar hoofd en ik kijk beteuterd naar de grond. 'In je dromen James. Bovendien geloof ik niet dat jij mij voor altijd met rust kunt laten.' Het ging me ooit lukken. Dat moest wel. Ooit ben ik zo goddelijk dan moet ze wel ja zeggen. 'Hey lafbekken!' Hoor ik en ik kijk om. Ah, die vriendin van Broocks. Gezellig. 'Durven jullie wel, twee tegen een?!' Ik schiet in de lach. Ik had niks gedaan hoor. Sirius was de held. 'Zozo Broocks, heb je je vriendinnetje meegenomen? Durfde je het niet meer zelf?' Roep ik naar de hoek. Ik wist gewoon zeker dat hij daarachter zat. Ik hoorde net namelijk ook al iets.

Sirius Black

Ik luister even naar wat ze tegen elkaar zeggen.
    Dan kijkt James haar met een lichte grijns aan.
    'Als je nou eens met me uit gaat.. Nee, ik probeer nu niet irritant te zijn. Als je nu eens met me uitgaat, dan zien we wel of het wat wordt. Mocht het niks worden dan laat ik jou voor altijd met rust. Dan kan je zien of ik lang aardig kan blijven.' Zegt hij en kijkt haar aan. Ik kan het niet laten om even te grinniken. Ik zie het al voor me, Lily en James aan het daten, tuurlijk. Ik gun het James heel erg, maar of Lily ja zal zeggen is een andere zaak.
    Hij kijkt me aan. Ik haal mijn schouders op en wacht nieuwsgierig af op het antwoord van Lily.
    Lachend schudt Lily haar hoofd.
    'In je dromen James. Bovendien geloof ik niet dat jij mij voor altijd met rust kunt laten.' Zegt ze. Ik kijk haar quasi verbaasd aan.
    'Zei je nou James?! Je zegt altijd Potter. Ik zie al iets tussen jullie bloeien.' Zeg ik eerst quasi verbaasd en dan grinnikend en ik doe een raar dans pasje.
    'Hey lafbekken!' Hoor ik en ik kijk samen met James om. Ahah, het is de vriendin van Broock, geweldig.
    'Durven jullie wel, twee tegen een?!' James schiet in de lach net zoals ik.
    'Zozo Broocks, heb je je vriendinnetje meegenomen? Durfde je het niet meer zelf?' Roept James naar de hoek. Ik grinnik zachtjes.
    'Hé! Het was niet eens twee tegen een. Het was ik tegen Brookie. En trouwens ik was niet eens degene die begon. So don't blame me.' Roep ik hard naar hun.

It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

Aaron'All' Luuk Fred Moon

Verveeld loop ik de leerlingenkamer uit.Als ik op de vierde verdieping,ben komen Slytherin's naar me toe.Tenminste dat denk ik,want ik heb mijn kleur lenzen uit gedaan en zie alleen zwart wit en grijs.
    'Hey Moon!Waar zijn je vriendjes?'Roept 1 van de jongens die daar bij zin.Oke het zijn zeker weten Slyherin's.Snel ren ik weg naar een gang toe.Met hun op mijn hielen.Ik wil een kast open maken maar die zit opslot.Op mijn allersnelst haal ik mijn wand uit mijn gewaad.Paniekerig richt ik op de deur:'Alohomora!'Zeg ik en de deur vliegt open.Net als ik me erin wil verstoppen zie ik er iemand in zitten.Bellatrix Zwarts.

Rose Black

'Jij hebt een levende fantasie als je dat alleen al voor je kan zien of gewoon een hoge verdraagzaamheid, want als ik er aan denk moet ik al een kotsneiging onderdrukken,' zei Severus nadat hij minachtend snoof. Ik glimlachte even. Ik wist het wel, hij zou zoiets nooit doen. Ik moest er ook niet aan denken. Hij en Bellatrix? Nooit. Überhaupt, Bellatrix met een vriend of iets? Nee.
    Ik liet mijn blik even over de mensen in de zaal gaan. Toen wist ik weer wat ik wilde vragen. 'Nee, grapje,' zei ik toen. 'Hee, heb je zin om naar de leerlingenkamer terug te gaan, als je klaar bent met eten?' vroeg ik. Ik had geen zin om tussen al deze mensen te zitten. Het liefste wilde ik terug naar mijn 'kamer', maar het was onbeleefd als ik zomaar opstond en weg liep. Bovendien was Severus nog niet eens zo'n slecht gezelschap. Ik had zin om in een zetel te gaan zitten, of bij de haard op de grond te zitten. Ik wilde hem zoveel vragen en zeggen eigenlijk, maar ik durfde niet zo goed, bang om iets verkeerds te zeggen.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Bellatrix Zwarts

Ik voel hoe ik ondersteboven word gehesen, ontwapend word en verlamd word. Evers rent naar Potter toe, als ik me nu had kunnen bewegen, had ik ze beiden gewurgd. Ik staar ze aan en zie dat Potter Evers kust. Hahahaha, kansloos. Hij rent weg en Evers blijft verbluft zitten. Ze raakt haar lippen even aan. Dit is zo grappig maar ook zo goor. Potter en Evers. Potter is echt zo'n gore bloedverrader, maar het blijkt grappig. Ik voel hoe Evers mij een kast induwt. Ew! Een smerig modderbloedje raakt mij aan. Gadver! Ik hoor de deur op slot klikken en kreun zacht. Ik hoop dat Cissy mij snel gaat zoeken. Dat deed mijn zusje toch wel?

...

Als ik na een tijdje niet meer verstijfd ben en bijna slaap, maar nog wel op de kop hang, vliegt de deur open. Fel licht schijnt in mijn ogen en ik ben meteen klaar wakker. 'Haal me hieruit!' Sis ik tegen de benen die in mijn gezicht staan. Ik kijk omhoog. 'Moon, haal me hier uit, dan laat ik je met rust.' Zeg ik en ik spartel even. Potter en Evers gingen er van langs krijgen!