• © JJHamblett & Sinistra

Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.

Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.

Personages:

Oude tijd

James Potter - JamesPotter

Sirius Zwarts - Wolfheart

Remus Lupos - IsA20

Peter Pippeling -

Lily Evers - Rider

Lucius Malfidus

Severus Sneep - DreamerN

Bellatrix Zwarts - JamesPotter

Narcissa Zwarts - Rider

Alle andere personage's uit de oude tijd

Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20

Nieuwe Tijd

Harry Potter - Sinistra

Ron Wemel -

Hermelien Griffel - Limits

Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.

VEEL PLEZIER!

[ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]

Happy Birthday my Potter!

IsA20 schreef:
    (Gaan Harry of Daniëlle nog iets doen? Remus wacht tot ze iets gaan doen/zeggen)

(K ben heel slim,heb nie in topic 1 gekeken n paar dagen reageer zo.)

The monsters running wild inside of me. I'm faded

[Sorry voor de korte post.:$]

Sirius Black

Verbaasd en lichtelijk geschokt kijkt ze naar me.
    'Wat dacht je van gewoon met geen van beide,' bitst ze ons toe. Ik wenkbrauw wiebel. Dan draait Evers zich om en begint naar de leerlingenkamer toe.
    Ik loop achter haar aan en zie dat ze iets ruw weg veegt. Heb ik haar nou aan het huilen gemaakt?
    Even zucht ik en haal een hand door mijn haren heen. Dan versnel ik mijn pas tot ik naast Evers loop. Even leg ik mijn hand op haar schouder, maar haal die dan snel weer weg.
    'Sorry Lily.' Zeg ik verontschuldigend tegen haar, terwijl ik naast haar blijf lopen.

It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

Daniëlle Jane Westlize.

'Wat is er gebeurd?!' vraagt professor Anderling met overslaande stem.Remus legt haar het verhaal uit.Zeilig dit,hij moet alweer het verhaal uitleggen.'Juist, we-' Opeens word ze onderbroken door een kleine, mollige genezer. 'Oké, bezoekuurtje voorbij, niets te zien meer!' Met haar armen zwaaiend probeert ze professor Anderling de zaal uit te werken. Als dat eindelijk lukt komt ze bij mij staan. 'Zo moppie, ga jij maar weer terug naar waar je vandaan kwam'En ze duwt me naar de deur.Aardige heler is dit joh.Hoor je het sarcasme.
    'Wacht,mag ze nog even blijven.'Vraagt Remus,met een zachte stem.De genezer draait zich verbaast om. 'Maar is het dan niet te-' 'Nee, en ze zal zachtjes doen.' Morrend loopt de genezer weg. Een kleine grinnik verlaat mijn mond.Ik denk dat die heler,niet zo blij meer is.Maar ja,dat boeit me niks.Zolang alles weer goed komt. 'Maar als je liever weg gaat is dat ook best hoor, ik wil je niet dwingen om te blijven'Stottert,Remus.Ik glimlach kort en antwoord:'Natuurlijk wil ik blijven.'Daar achter aan mompel ik:'En trouwens,die heler is niet de aardigste hier.'
    Hoe zou het gaan,met Bellatrix.Lily zei wat over dat zij haar en James lastig viel.Opeens vliegt de deur open,en komt er een jongen aan die op James lijkt.Maar net niet helemaal.'Je kent me niet maar... Gaffel en Sluipvoet hebben me gestuurd.'Zegt de jongen die ik duidelijk niet ken.'Wie ben jij?'Vraagt,Remus verbaast.Ik bedoel,ik heb je hier nog nooit gezien.'Verbeterd hij zich zelf.'Eh... Laat ook maar. Niemand gelooft me of heeft de tijd om naar me te luisteren. Ik dacht dat U... Eh... jij, daar geschikt voor was maar... Sorry ik had me je wat anders bedacht. Laat ik maar professor Anderling gaan zoeken of zo.'Ik trek mijn wenkbrauw op.Rare gast is die vreemde jongen.'Nee, wacht wacht wacht, wat is er nou precies met je aan de hand?' vraagt Remus nieuwschierig.
    'Hoe heet je eigenlijk? Ik noem je in mijn hoofd de hele tijd de-jongen-ie-op-James-lijkt-maar-hem-toch-niet-is,Ik ga ervan uit dat je naam veel korter is.'De jongen begint te glimlachen.'Ik ehh.'Begint de jongen die op James lijkt.'Ik ben zijn zoon.'WAT?!James is 15,en die jongen 12 of 13 dat kan niet.Zou die jongen niet gewoon een act maken?Dat zo Sirius en James tevoorschijn komen?'Kom je uit eh... Kom je uit de toekomst of zo?'Vraagt Remus.Juist,dat kan ook.'Waarom heb ik dat niet bedacht!'Zeg ik verontwaardigd.'Ach,maar dus jij bent James zijn zoon?'Vraag ik de jongen.'En hoe heet je als ik vragen mag?'K ben benieuwd wie in de toekomst,James zijn vrouw wordt.Waarschijnlijk niet Lily.Want ja,ze heeft een hekel aan hem.

[Lekker lang! Alles van in de ziekenzaal erin verwerkt! :D]

(Roos heeft het momenteel erg druk en haar Quizlet doet het momenteel ook niet erg goed. Ik heb met har overlegd en samen hebben we een post voor Harry gemaakt.)

Harry Potter

Ik zie hoe professor Lupos aan het denken slaat. Ik kijk ongemakkelijk naar het vreemde meisje. 'Kom je uit eh... Kom je uit de toekomst of zo?' Vraagt Lupos en ik knik twijfelachtig. .'Waarom heb ik dat niet bedacht!' zegt het vreemde meisje en ik glimlach even. .'Ach,maar dus jij bent James zijn zoon?'
    'Ja, samen met Ron en Hermelien, mijn beste vrienden ben ik hier gekomen.' Ik kijk in professor Lupos' grote bruine ogen. 'Ik kwam toennet mijn vader tegen... en mijn moeder.' Zijn gezicht ziet er al gehavend uit. Blijkbaar is hij al weerwolf. 'Maar... Ik weet niet wat ik nu moet doen. Niemand begrijpt me... In mijn eigen tijd.... heb ik geen ouders meer.' Zeg ik en ik kijk ongemakkelijk naar de grond. 'Ik dacht... Misschien weet u... Jij wat ik moet doen'
    'En hoe heet je als ik vragen mag?' Zegt het meisje dan en ik kijk haar schattend aan. 'Harry James Potter.' Antwoord ik en ik kijk van professor Lupos naar het vreemde meisje. 'Wie ben jij dan?' Vraag ik aan haar.

(James komt zo)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Remus Lupos

'Waarom heb ik dat niet bedacht!' roept Daniëlle. Meteen komt de genezer binnenstormen. 'ZACHTJES!'
    'Ach,maar dus jij bent James zijn zoon?' vervolgd Daniëlle iets zachter. 'Ja, samen met Ron en Hermelien, mijn beste vrienden ben ik hier gekomen. Ik kwam toennet mijn vader tegen... en mijn moeder. Maar... Ik weet niet wat ik nu moet doen. Niemand begrijpt me... In mijn eigen tijd.... heb ik geen ouders meer. Ik dacht... Misschien weet u... Jij wat ik moet doen' zegt de jongen. 'En hoe heet je als ik vragen mag?' zegt Daniëlle. 'Harry James Potter.'
    Harry kijkt naar Daniëlle. 'Wie ben jij dan?' vraagt hij.
    Ik laat het even tot me doordringen en voordat Daniëlle antwoord kan geven begin ik snel te praten. 'Wacht. Dit had je ons niet moeten vertellen' kreun ik. 'Vertel ons alsjeblieft niet meer dingen over de toekomst, want je kan het hele tijds-ding in gevaar brengen.'
    Ik kijk Harry aan. 'Heb je dat heel goed begrepen?' vraag ik op bloedserieuze toon.
    Dit is echt foute boel.

[ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:59 ]

-

Daniëlle Jane Westlize

'Ja, samen met Ron en Hermelien, mijn beste vrienden ben ik hier gekomen. Ik kwam toennet mijn vader tegen... en mijn moeder. Maar... Ik weet niet wat ik nu moet doen. Niemand begrijpt me... In mijn eigen tijd.... heb ik geen ouders meer. Ik dacht... Misschien weet u... Jij wat ik moet doen' zegt de jongen.'En hij antwoord op mijn vraag:'Harry James Potter.'En hij kijkt naar mij.'Wie ben jij dan?' vraagt hij.Nog voor ik kan antwoorden.Antwoord Remus:. 'Wacht. Dit had je ons niet moeten vertellen' Hij neemt een hap lucht en zegt daarna: 'Vertel ons alsjeblieft niet meer dingen over de toekomst, want je kan het hele tijds-ding in gevaar brengen.'Ik slik even,zou er echt iets kunnen gebeuren?. 'Heb je dat heel goed begrepen?'Vraagt Remus. op bloedserieuze toon.'Ik ben Daniëlle Westlize.'Stel ik mezelf voor aan Harry en dan draai ik me naar Remus toe.'En allemachtig Remus.Je bent vergiftigd en je maakt je al weer druk.Het komt wel goed okee?'

[ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 7:24 ]

[Iemand voor Aaron??? :D]

James Potter

Lily loopt chagrijnig weg en ik zucht. Niet alweer... Dat deed ze zo vaak! Als ik haar mee uit vroeg, als ze vond dat ik irritant was, als ik niet irritant was, als ik lachte, als ik zong, eigenlijk bij alles. Ik kijk Sirius aan, die naar Lily toeloopt. Ik zucht en haal ze in. 'Sorry Lily.' Hoor ik Sirius zeggen en ik kijk naar haar gezicht. Heeft ze gehuild? Eem schok gaat door mij heen. Door mij? 'Het spijt mij ook.' Zeg ik met een schuldgevoel. Ik wou haar niet laten huilen. Ik bijt op mijn lip. 'Dat meen ik.' Voeg ik er dan aan toe.

[James kan wel lieff zijn ;3 ^]

xxxHappiness schreef:
    [James kan wel lieff zijn ;3 ^]

[Jaaa, ik moest hem even aardig tegen Lily laten doen(; Ik besef me net trouwens dat James en Sirius nogsteeds hun netste pak aanhebben xd)

Lily Evers

Ik voelde een hand op mijn schouder en ik wilde hem er net vanaf schudden, toen hij alweer weg was. 'Sorry Lily,' hoorde ik Zwarts zeggen. Ik blikte even opzij en zag dat hij naast mij was gaan lopen. Ook Potter had ons ondertussen ingehaald en leek geschokt. Oh shit, ze konden vast zien dat ik net bijna moest huilen, doordat de tranen in mijn ogen stonden en ik ze net nog had weggeveegd. Heel fijn dit weer. 'Het spijt mij ook. Dat meen ik,' zei Potter en ik stopte met lopen. Verbaasd keek ik van de één naar de ander. Hadden ze nou net serieus hun excuses gemaakt? Dat was onmogelijk. Dat deden ze bij mijn weten nooit.
    'Wat zeiden jullie?' bracht ik dan ook uit en onwillekeurig kneep ik even in mijn arm. De dag was ondertussen zo raar geworden, dat het net zo goed een droom had kunnen zijn. Ik voelde het echter gewoon en werd ook niet wakker of zo. 'Jullie bieden nooit jullie excuses voor iets aan,' mompelde ik zachtjes. 'Jullie doen volgens jullie zelf nooit iets fout.'

JJHamblett schreef:
    (...)

[Jaaa, ik moest hem even aardig tegen Lily laten doen(; Ik besef me net trouwens dat James en Sirius nogsteeds hun netste pak aanhebben xd)

(Sexy toch ^^)

Rider schreef:
    (...)

(Sexy toch ^^)

(Jaaa:9~)

Rider schreef:
    (...)

(Sexy toch ^^)

[Precies!]

Sirius Black

James komt naast me lopen.
    'Het spijt mij ook. Dat meen ik,' zegt James. Lily stopt met lopen en kijkt verbaasd van mij naar James.
    'Wat zeiden jullie?' Brengt ze uit, en knijpt even in haar arm.
    'Jullie bieden nooit jullie excuses voor iets aan,' mompelt ze zachtjes 'Jullie doen volgens jullie zelf nooit iets fout.'
    Quasi-beledigd kijk ik haar aan en zeg dan quasi-beledigd maar toch een beetje serieus:
    'Ik maak wel degelijk mijn excuses. Ik zeg niet dat het vaak is, maar ik maak ze wel af en toe.'
    Ik kijk haar met een wenkbrauw omhoog aan.

It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki