• © JJHamblett & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - Alleen ik en JamesPotter openen nieuwe topics
    - Reserveren kan, rol binnen 24 uur invullen
    - Niet elkaars personage besturen
    - OOC tussen haakjes []+{}-()
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter - JamesPotter

    Sirius Zwarts - Wolfheart

    Remus Lupos - IsA20

    Peter Pippeling -

    Lily Evers - Rider

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep - DreamerN

    Bellatrix Zwarts - JamesPotter

    Narcissa Zwarts - Rider

    Alle andere personage's uit de oude tijd

    Zelfverzonnen personage's (vol)
    - Rosanne Shinerwood||Zwadderich - PindaDoos
    - Rose Anna Valearia Black||Zwadderich - Patholoog
    - Daniëlle Jane Westlize||Griffoendor||Jager - xxxHappiness
    - Jay Dave Broock||Zwadderich||Jager - Wolfheart
    - Aaron'All' Luuk Fred Moon||Griffoendor||Drijver - xxxHappiness
    - Jason Rick Broock||Zwadderich||Zoeker - IsA20


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter - Sinistra

    Ron Wemel -

    Hermelien Griffel - Limits

    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in. Als je twee weken niet gereageerd hebt, stuur ik je een bericht, als je dan nog niet reageert dan komt jouw rol weer vrij. Ik ben hier best streng in, dus meldt het als je niet kan reageren.



    VEEL PLEZIER!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 17:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Sirius Black

    Lily kijkt beschuldigend naar Potter. James moet vast iets bij haar geflikt hebben.
    'Ze... Gebruikte Crucio op me, maar het gaat wel. Ze hangt nu onderste boven ergens. Ik weet niet wat Evers met haar heeft gedaan,' verteld hij me. Ik kijk hem fronsend aan en schud dat mijn hoofd. Ik kan haar wel killen.
    'Ik heb haar in een kast opgeloten, omdat íémand het een goed plan vond om eerst mij te kussen zonder toestemming, en vervolgens weg te-' Begint Lily, maar ze word onderbroken door de onbekende jongen die zegt:
    'EN SERIEUS NIEMAND IS BIJ PROFESSOR LUPOS? Jullie zijn gek.'
    'Jij niet dan? Jij noemt Remus Professor Lupos, beweert dat je uit de toekomt komt, wilt mij en Evers slaan, zegt dat je dezelfde naam als mij hebt, terwijl ik zeker weet dat ik de enige Potter op deze school ben, lijkt net een enge stalker en weet alles van ons en ik zei toennet nog dat Danielle waarschijnlijk nog bij Remus is! Dat joch lijkt echt veel op mij en ik ken hem nieteens!' Roept James de jongen na die wegloopt.
    Raar joch, dat joch.
    'Ik moet toch toegeven dat ik het net zo vreemd vindt als jij en ik ben het niet graag met je eens,' zegt Lily chagrijnig.
    'En hoezo Professor? Hoe komt hij daar in hemelsnaam, of merlijnsnaam, bij?'
    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik zou echt niet weten wat hem bezield, maar misschien komt hij inderdaad uit de toekomst en is Remus professor in de toekomst.' Zeg ik simpel.
    'Maar nu even over iets anders. James, je hebt Evers gekust?' Vraag ik ongelovig aan hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jason Broock

    'Jason gaat het wel goed met je?' vraagt Angela. 'Ja hoor' zeg ik met mijn meest opgewekte stem. Angela kijkt me aan met een ik-weet-dat-je-staat-te-liegen-blik.
    'Wat zit je dwars?' Ik leg mijn vork waarmee ik door mijn satésaus zat te roeren neer en kijk haar aan. Ik haal adem en zeg 'Een moordaanslag is niet bepaald een alledaagse gebeurtenis. Ik denk niet dat die ene gozer het expres of per ongeluk heeft ingenomen. Waarschijnlijk heeft iemand het expres in zijn drinken gegoten.' Ik zwijg even. Dan pak ik mijn vork en begin weer in mijn satésaus te roeren.


    -

    JJHamblett schreef:
    (Ik wacht btw even op Sirius, dat is waarom ik nog niet gereageerd heb;p)


    Je kan reageren :)


    -

    Jay Dave Broock

    Angela en Jason reageren niet, het was eigenlijk ook niet echt een vraag, meer een statement.
    'Jason gaat het wel goed met je?' vraagt Angela. 'Ja hoor' zegt Jason met zijn meest opgewekte stem. Angela kijkt hem aan met een ik-weet-dat-je-staat-te-liegen-blik. Net als ik.
    'Wat zit je dwars?' Vraagt Angela. Jason legt zijn vork waarmee hij door zijn satésaus zat te roeren neer en kijkt Angela aan.
    Hij haalt adem en zegt:
    'Een moordaanslag is niet bepaald een alledaagse gebeurtenis. Ik denk niet dat die ene gozer het expres of per ongeluk heeft ingenomen. Waarschijnlijk heeft iemand het expres in zijn drinken gegoten.' Dan pakt hij zijn vork weer en begint weer in zijn satésaus te roeren.
    'Ik geef je gelijk Jason, maar dat is geen reden om jezelf te verhongeren. Eet wat. Het is niet vergiftigd.' Zeg ik serieus en bezorgd tegen Jason. Angela knikt instemmend.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    IsA20 schreef:
    (...)

    Je kan reageren :)


    ( Vergeet de () [] {} niet! c; )


    Happy Birthday my Potter!

    (Woops! sorry!)


    -

    Jason Broock

    'Ik geef je gelijk Jason, maar dat is geen reden om jezelf te verhongeren. Eet wat. Het is niet vergiftigd.' Zegt Jay. 'Ja, dat weet ik ook wel' snauw ik. 'Het is gewoon... Oké, ik vind het gewoon een eng idee dat hier op school misschien een of andere halvegare rond loopt om random leerlingen te vermoorden.' Zo. Dat is eruit.
    'Ik heb geen honger meer' zeg ik. Ik schuif mijn bord aan de kant en sta op.
    'Ik ben even naar de wc' zeg ik en loop dan weg.

    Ik loop door de gangen. Ik ben niet bepaald de persoon om het toe te geven, maar ik vind het echt doodeng, die toestand met Lupos.
    Opeens moet ik echt nodig en loop snel naar de heren-wc's. Daar zie ik Evers, Potter en Zwarts staan. Geweldig.
    'Maar nu even over iets anders. James, je hebt Evers gekust?' vraagt Zwarts. Ik kijk naar Potter en zie dat zijn wang rood is.
    Ik grinnik.
    'Effe opzij, jullie blokkeren de ingang' brom ik nors als ik bij de toiletten aankom.


    -

    Jay Dave Broock

    'Ja, dat weet ik ook wel' Snauwt Jay. 'Het is gewoon... Oké, ik vind het gewoon een eng idee dat hier op school misschien een of andere halvegare rond loopt om random leerlingen te vermoorden.'
    Ik kijk hem aan, maar voordat ik iets kan zeggen, zegt Jason:
    'Ik heb geen honger meer' en schuift zijn bord aan de kant.
    'Ik ben even naar de wc' zegt hij dan en loopt weg.
    'Jason!' Roep ik hem achterna, maar hij is al weg.
    Met een zucht kijk ik naar Angela die me ook aankijkt. Net als Jason schuif ik mijn bord ook aan de kant.
    'Ach, het komt wel goed.' Zegt Angela tegen me. Ik glimlach zwakjes naar haar, en ze glimlacht terug.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    James Potter

    'Ik moet toch toegeven dat ik het net zo vreemd vindt als jij en ik ben het niet graag met je eens,' zegt Lily chagrijnig.
    'En hoezo Professor? Hoe komt hij daar in hemelsnaam, of merlijnsnaam, bij?' Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.' Mompel ik.
    'Ik zou echt niet weten wat hem bezield, maar misschien komt hij inderdaad uit de toekomst en is Remus professor in de toekomst.' Zegt Sirius en ik grinnik. 'Geloof je het zelf? Als dat later familie is, was hij veel minder raar.' Zeg ik en ik knik wijs.
    'Maar nu even over iets anders. James, je hebt Evers gekust?' Zegt Sirius en ik kijk hem aan. 'Shhh, misschien was ze het al vergeten.' Zeg ik en ik kijk Lily aan alsof ze een klein kind is en Sirius en ik praten over "grote mensen dingen". Dan komt een van de broertjes Broock naar ons toe. 'Effe opzij, jullie blokkeren de ingang' Ik kijk hem aan. 'Ga maar mooi naar een andere wc of zeik in je broek.' Zeg ik en ik leun tegen de deur aan. Ik wrijf over mijn pijnlijke wang. Evers mocht wel eens wat minder hard gaan slaan zeg. Ik zoende haar alleen maar!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily Evers

    Ik dacht na over het "toekomst" gebeuren dat door Sirius weer genoemd had. Als dat waar was, dan was hij gegarandeerd een zoon van Potter. Anders konden ze nooit zoveel op elkaar lijken. Dat was genetisch gezien onmogelijk. 'Geloof je het zelf? Als dat later familie is, was hij veel minder raar,' zij Potter en een schamper lachje verliet mijn mond. Volgens mij was hij zelf nog altijd een heel vreemd persoon, dus dat zou die jongen dan best ook wel eens van hem kunnen hebben. 'Ja, en ik zie je eigenlijk ook nog niet eindigen met een vrouw en een kind,' mompelde ik haast onhoorbaar.
    'Maar nu even over iets anders. James, je hebt Evers gekust?' Voor de zoveelste keer verliet een zucht mijn mond. Contact, ik stond hier gewoon hoor! 'Shhh, misschien was ze het al vergeten.'
    'Ik sta hier gewoon hoor en dankzij jou zal die vreselijke herinnering mij in mijn nachtmerries teisteren,' zei ik plagend. Ik was nog steeds chagrijnig, maar ergens ging het alweer iets beter met mijn humeur. Vooral nu ik plagerige opmerkingen kon over Potter. Ik was nooit een pester geweest, maar plagen kon toch geen kwaad?
    'Effe opzij, jullie blokkeren de ingang,' klonk opeens de stem van Jason, een helft van de knappe zwadderich tweeling. Ik mocht ze toch wel knap noemen in mijn hoofd? Dat deed ik soms ook wel eens bij Potter, maar dan werd ik weer herinnerd aan hoe vreselijk hij was en dan stopte ik altijd met denken. Een goed voorbeeld was zijn gedrag van nu. Hij speelde weer eens mister ik-ben-helemaal-geweldig-kijk-mij-eens.
    'Ga maar mooi naar een andere wc of zeik in je broek.' Hij leunde tegen de deur aan en zoals hij er nu bijstond, vervloekte ik hem voor het feit dat hij zo'n vreselijke eikel kon zijn. Anders was ik duidelijk allang al met hem uit geweest. Maar nee hoor, het lot gunde mij een knappe, maar kwallerige aanbidder, hoewel hij nu wel minder blij met mij leek.
    'Ik zou hard weg rennen als ik jou was, Broock. Straks kust hij je nog dood of zo,' zei ik lachend en keek vervolgens met een schuldig gezicht naar Potter, wetend dat hij deze opmerking misschien niet heel goed zou opvatten. Hij zou hopelijk de grap ervan inzien, al betwijfelde ik dit, na zijn vorige reactie.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 23:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jason Broock

    'Ga maar mooi naar een andere wc of zeik in je broek.' Zegt Potter. 'Ik zou hard weg rennen als ik jou was, Broock. Straks kust hij je nog dood of zo,' vult Evers aan.
    'Wat zijn we weer aardig vandaag' zeg ik. Ik loop op Potter af en duw hem opzij. Oké, misschien zou het iets minder hard mogen, maar ik kan die rotzak gewoon niet uitstaan. Ik werp Evers en Zwarts een vernietigende blik toe en loop de wc's in.


    -

    James Potter

    'Ja, en ik zie je eigenlijk ook nog niet eindigen met een vrouw en een kind,' zegt Evers en ik kijk haar aan. 'Dat is gemeen! Wat weetje, de ogen van dat kind zijn hetzelfde als die van-' Ik word afgekapt door Sirius en de ene helft van Tweeling Broocks. . 'Ik zou hard weg rennen als ik jou was, Broock. Straks kust hij je nog dood of zo,' zegt Evers lachend en ik werp haar een dodelijke blik toe. Dat was niet om te lachen! Terwijl ik dat doe, loopt Jayson(ik wist niet wie het was en dat was hun bijnaam die ik hun in mijn hoofd gaf) naar mij toe en duwt mij weg. Ik probeer mijn evenwicht te houden, maar dat lukt niet en val ik op de grond. 'Auw! Jemig, mensen moeten mij wel hebben zeg. Eerst Bella, daarna Evers en nu Broocks. Wat heb ik misgedaan!?' Roep ik en ik probeer mijn bril te zoeken, die van mijn neus is gevallen. Wat grappig zeg! Ik voel da. Mijn elleboog brandt, zal wel geschaafd zijn. 'Sirius? Waar is mijn bril?' Vraag ik en ik blijf tasten. Zonder bril zag ik bijna niks.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason Broock

    Snel glip ik een wc-hokje in als ik Potter begint te klagen. 'Auw! Jemig, mensen moeten mij wel hebben zeg. Eerst Bella, daarna Evers en nu Broocks. Wat heb ik misgedaan!?' Wat een zeurkous. Ik doe de klep die op de wc zit omhoog en meteen komt er een smerige walm mijn gezicht in. Yuk, deze dingen mogen ze wel eens schoon maken. Opeens valt mijn blik op een ding dat op de vloer ligt. Ik pak het op en kijk wat het is. Kijk nou eens, Potters brilletje. Buiten hoor ik Potter klagen dat hij zijn bril zoekt.
    Ik steek hem in mijn broekzak. Ome Jason zal de bril wel bewaren...


    -

    Lily Evers

    Ik kreeg een dodelijke blik van Potter toegeworpen en voelde mij zoals gewoonlijk meteen weer schuldig. Ik was echt te zorgzaam en lief. Het was gewoonweg irritant. En dat terwijl hij zo'n vreselijke kwal was. 'Wat zijn we weer aardig vandaag,' zei Broock en duwde Potter naar mijn mening veel te hard, waardoor die zijn bril verloor. Boos wilde ik hem achterna gaan, maar hield mij in, aangezien het niet echt een heel slim plan was om de jongens wc in te gaan. Tsss, hij had het recht niet om zo gemeen tegen Potter te doen. Dat had alleen ik zojuist even gehad.
    'Auw! Jemig, mensen moeten mij wel hebben zeg. Eerst Bella, daarna Evers en nu Broocks. Wat heb ik misgedaan!? Sirius? Waar is mijn bril?' Ik zuchtte en keek hoofdschuddend naar de half blinde jongen.
    'Misschien het feit dat je verscheidene mensen daadwerkelijk pijn doet met je pesterijen en ook niet luistert wanneer ze je vriendelijk verzoeken te stoppen. En sorry voor mijn opmerkingen.' Mijn stem klonk niet langer beschuldigend. Eerder bedroeft. Ik keek om mij heen op zoek naar de bril, maar kon hem niet vinden. 'Je bril is hier niet. Waarschijnlijk ligt hij in de jongenswc.'


    Happy Birthday my Potter!

    Sirius Black

    Ik kijk toe hoe James, en Evers met elkaar praten. Opeens komt een van de Broock tweeling eraan en zegt dat James aan de kant moet gaan.
    Ik hou me nog net in om vooral geen opmerking te maken.
    'Wat zijn we weer aardig vandaag,' zegt Broock en duwt James hard opzij waardoor hij valt en zijn bril verliest.
    'Auw! Jemig, mensen moeten mij wel hebben zeg. Eerst Bella, daarna Evers en nu Broocks. Wat heb ik misgedaan!? Sirius? Waar is mijn bril?' Zegt James. Ik knik en begin om ons heen te zoeken, maar ik vind niks. Dan bedenk ik me dat James zijn bril misschien in de wc ligt. Fronsend loop ik de wc binnen en hoor Evers nog net zeggen:
    'Misschien het feit dat je verscheidene mensen daadwerkelijk pijn doet met je pesterijen en ook niet luistert wanneer ze je vriendelijk verzoeken te stoppen. En sorry voor mijn opmerkingen. Je bril is hier niet. Waarschijnlijk ligt hij in de jongenswc.'
    Als ik binnen kom zie ik Broock weer staan die net iets in zijn zak steekt wat verdacht veel op de bril van James lijkt.
    'Hé, geef die bril terug.' Zeg ik bars tegen hem.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki