• Iedereen heeft wel een username waar diegene spijt van heeft. Zijn eerste, zijn laatste. Sommigen hebben nog nooit hun naam veranderd maar de meesten wel. Dus vraag ik me af, wat is jou username waar je spijt van hebt (gehad)?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    TURLTExOELE en TBGGawesome... *shame shame*

    Eentje die ik nog steeds leuk vind is Kakzak. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    DIXONCIDER schreef:
    .. ZOURRY en NOURRY.


    D:


    I like them.


    Pretty is just a pretty word.

    Daikazoku schreef:
    TURLTExOELE en TBGGawesome... *shame shame*

    Eentje die ik nog steeds leuk vind is Kakzak. (krul)


    Kakzak? Haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Amaz4yn, t klonk veel te fangirl.
    En mijn eerste username ooit: AlexisTH.


    -

    Teveel username zoals cutegirl13 en PURExANGEL D:. Verschrikkelijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Van deze maar kan hem pas over 3 weken en nog een paar dagen vervangen. Hij gaat dan weer terug naar mijn vorige.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Appa schreef:
    (...)

    Kakzak? Haha.

    Yep, kakzak.
    Nu ik er zo over nadenk, begin ik me voor die naam ook steeds meer te schamen. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    O gosh, ehm, vooral die van candiejj en LAURAxTH93. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De eerste, die niet echt ergens op sloeg en de derde, die een typfout was :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    - Mitch377
    - MoonWarrior

    Met de rest kan ik wel leven / ben ik erg blij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eigenlijk heb ik ook wel spijt van Troll. Haha


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste username was niet geweldig, maar het is niet zo dat ik er echt spijt van heb. Ik kies eigenlijk maar zelden een nieuwe naam uit en als ik het doe, doe ik het goed, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nah, ik ben meteen Nightwish-geassocieerd begonnen, dus daar kan niets fout aan zijn. Mysterions vond ik wel jammer, want ik wilde eigenlijk Mysterion, maar die was al bezet. Dat heet jammer, geen spijt.


    Searching heavens for another earth

    Mijn eerste naam was een beetje jammer, maar voor de rest ben ik erg tevreden met mijn usernames. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jorane
    had totaal niet door dat dat een meisjenaam was


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!