• Iedereen heeft wel een username waar diegene spijt van heeft. Zijn eerste, zijn laatste. Sommigen hebben nog nooit hun naam veranderd maar de meesten wel. Dus vraag ik me af, wat is jou username waar je spijt van hebt (gehad)?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Die ik nu heb :s. Ik heb op google afbeeldingen gekeken en het bleek dat het totaal iets anders was dan ik dacht.


    Whut

    Ik heb spijt van al mijn usernames, op Mallory na. ;3


    •*• Lululu •*•

    Ik haat echt mijn eerste twee usernames.:') Geen hoofdletter, een -x-. Pff.
    Ik blijf van Memoria houden, Karev staat op de tweede plek. ForeverNiall staat op de derde plek.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 10:38 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    mijn eerste drie, en Rythmix, maar dat komt omdat ik het verkeerd had gespeld.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Annatar en Barrelrider zijn misschien toch niet zo'n succes geweest, de rest vind ik wel meevallen. De leukste vind ik Doo, haha. Ik heb zowel Scooby als Doo als naam gehad, ook Sweeney en Todd. Todd vind ik ook leuk. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh my, storymuts, what was wrong with me.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mijn eerste twee zijn nogal... saai en kinderachtig. Dat is mijn mening in ieder geval


    Happy Birthday my Potter!

    SamSacred ='D Mijn scene periode hoor.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb op WebPet veel usernames gehad, daar moet wel een stomme tussen hebben gezeten, maar ik weet niet welke ik allemaal gehad heb. Ben verder altjd wel tevreden met mijn usernames :)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 14:22 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    mijn eerste twee trolly en trollycullen, ook DeLightEe was een faal want het moest Dilightee (One DIrection, twilIGHT en glEE dujsa)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Madiba schreef:
    Ik heb op WebPet veel usernames gehad, daar moet wel een stomme tussen hebben gezeten, maar ik weet niet welke ik allemaal gehad heb. Ben verder altjd wel tevreden met mijn usernames :)

    Hahaha die site was vroeger mijn leven :'D


    -

    Ik wist in het begin niet dat je je username kon veranderen, het is toen heel lang Smartiekoo geweest. Dat was overal mijn username. :'D Stupid name. xd

    Ik had ook een beetje spijt van Dormouse, omdat niemand begreep dat die van Mallymkun or whatever uit Alice in Wonderland kwam. :'D


    help

    Yum, wat eigenlijk Yume had moeten zijn (yume = droom in het Japans). Ik had niet door dat er een "e" mistte en pas toen ik op "wijzigen" klikte dacht ik van fuuuuuuuck. Dus ik megahard op de "vorige-knop" rammen, maar helaas. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    xGiraf, why the fucking x er voor. haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Dit is mijn eerste naam en ik zit pas drie dagen op Q. Ik verander hem (nog) niet want vind deze wel leuk.


    Lach zolang je leeft, want je leeft zolang je lacht.