• Ok, ik heb dus nu al sinds eind januari/begin februari een helix piercing. De genezing ging heel goed tot na een paar weken, toen begon ik er zo'n bolletje op te krijgen. Het bleek dus wild vlees te zijn, ok, niks ernstig. Teruggegaan naar de piercer, die vertelde me dat ik er dagelijks isobetadine op moest doen (omdat er veel zout in zit) en dat het dan wel weg zou moeten gaan na een dikke week. Nou het bolletje werd dus kleiner, maar het ging maar niet helemaal weg, en de isobetadine haalde niets meer uit.
    Ik ben dus naar de dermatoloog gegaan en die vertelde me dat ik allergisch ben voor nikkel (heb al sinds m'n 7e oorbellen, dus ik kwam totaal uit de lucht gevallen). Ik ben dus nog maar eens teruggegaan naar de piercer en heb een nikkel vrij staafje erin laten zetten, maar het bolletje ging nog steeds niet weg. De dermatoloog heeft me dus aangeraden om een zilvernitraatstift te gebruiken, dat heb ik nu twee keer gedaan, en alles rondom mijn piercing is pikzwart. Het prikt ook een beetje, maar het bolletje is wel bijna weg nu.
    Heeft er nog iemand ervaring met zilvernitraat? Hoelang duurt het voordat het zwart op je huid weg is?

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 21:36 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nope sorry, nooit gebruikt. :')


    Take me to wonderland

    Never used it. Ik gebruik water met zout.


    26 - 02 - '16

    Ik had zilvernitraatoorbellen in omdat ik ook allergisch ben voor nikkel. Mijn gaatjes werden ook volledig zwart. Nu draag ik sinds een week weer gewoon zilver - zonder andere troep erin - en het was na twee dagen weg met de hulp van wat ontsmettingsmiddel. Ik heb er ook geen uitslag van wat ik bij die andere twee wel had.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb er geen verstand van, maar dit klinkt allemaal erg vervelend. Hoop voor je dat het snel wegtrekt. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, ik heb geen idee. Sorry.


    Bad decisions make good stories.

    Square schreef:
    Ik heb er geen verstand van, maar dit klinkt allemaal erg vervelend. Hoop voor je dat het snel wegtrekt. :/


    Precies dit,


    We need a bigger boat.

    Square schreef:
    Ik heb er geen verstand van, maar dit klinkt allemaal erg vervelend. Hoop voor je dat het snel wegtrekt. :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    Ik heb er geen verstand van, maar dit klinkt allemaal erg vervelend. Hoop voor je dat het snel wegtrekt. :/


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Nee, sorry. Misschien helpt het internet, dat je dat op internet opzoekt?

    Ik heb wel ervaring met nikkelallergie, en de rest van alle metalen. :/


    Destroy what destroys you.

    Itami schreef:
    Nope sorry, nooit gebruikt. :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa