• Ik wist niet zeker waar ik dit moest plaatsen, maar dit leek me nog het meest geschikt...
    Stel nou je springt van een gebouw af om wat voor reden dan ook, zou je liever met je gezicht naar beneden gedraaid zijn en het aan zien komen of liever naar boven gedraaid en er nog van genieten zo lang het duurt en je dood onverwachts laten komen?

    in het Engels kan ik het beter en mooier uitleggen naar mijn zin dus yea:
    Lets say that you jumped of a building, would you go face down and see it coming, knowing the exact moment that you die or would you rather go faced up, just kick back and enjoy the ride wile the future sneaks up on you?

    Het lijkt me vrij duidelijk dat dit niet alleen geld voor van een gebouw naar beneden springen, maar ook voor de rest van je leven. Ben je meer iemand die zich vast klampt aan zekerheid, of ben je meer iemand die het gewoon over zich heen laat komen? Die alles gewoon laat gebeuren?

    Ja ik heb dit uit dakota sky, een vet leuke film die ik een tijdje geleden had gezien en gister alweer, maar ook daarvoor dacht ik hier over na. Alleen had ik toen het prachtige voorbeeld van het ergens van af springen nog niet. Misschien is het wel een hele rare vraag (het is in elk geval een moeilijke voor mij), maar ik moet het weten...

    Dus Face down or up?
    Down:
    Up:


    The big big bang The reason I'm alive

    Ik zou gewoon niet van een gebouw af springen eerlijk gezegd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is maar een voorbeeld van de situatie waarin je de keuze hebt om iets te laten gebeuren of juist alles over je toekomst te weten....
    maar okey ik snap je antwoord wel ^^


    The big big bang The reason I'm alive

    beide denk ik aangezien het van de situatie afhangt, maar ik spring niet van gebouwen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Misschien kan je beter vragen:
    Als je de kans zou hebben om te weten hoe en wanneer je dood gaat, zou je dan kiezen om het te weten of niet?
    Ik niet in ieder geval.


    Believe in yourself.

    -> Wij vinden dit topic niet geschikt voor Quizlet, slotje


    I am an idiot, I move.