Liam:
' Ehm sorrie, ik had nog nooit in de regen gezoend, en je bent een geweldige vriend van me dus ehm, ik weet niet me gedachte zei gewoon Emma doe het nou maar gewoon, sorrie..' zegt ze. Ik slik en kijk haar schuldig aan. Ik kan haar tranen van de regendruppels op haar gezicht onderscheiden. 'Sorrie, ik-ik wou je niet kwetsen of boos maken..' zegt ze. Ik wil graag iets zeggen, maar heb er geen woorden voor. Opeens schieten de juiste woorden door mijn hoofd, maar ik gebruik ze niet. Het word dan alleen maar lastiger. Ik lift met mijn wijsvinger haar kin omhoog zodat ze me moet aankijken. De regendruppels vallen op haar gezicht en mengen zich in haar tranen. Ik veeg haar tranen weg, waar vervolgens weer regendruppels op vallen. Ik laat mijn ogen spreken door haar medelevend, zo lief mogelijk, en jammergenoeg ook met waterige ogen aankijk. Gekgenoeg duurt het redelijk lang, maar mijn lippen liggen dan al snel op die van haar. Ik voel haar koude lippen en de regendruppels zoeken een weg langs onze lippen om vervolgens weer omlaag te vallen. Ik laat los en even is het stil ik besluit om haar dan maar te vragen: 'Maar.. je vond Niall toch leuk?'. Met een lichte blos die wat duidelijker te zien is door de wat blekere huid eromheen en het weer leg ik mijn blik op de grond.
Gotta get, gotta get out of my head <3