Louis Tomlinson:
'ze heeft een ziekte waardoor ze hoestbuien kan krijgen dujs moet de spuiten hebben' legt hij kort uit waarna hij neerploft. 'Joh? Je meent het' zeg ik sarcastisch en ik schenk hem een lachje. Ik val voor mijn eigen lol achterover op het bed met mijn handen achter mijn hoofd. Ik zucht en denk meteen aan Violet. 'Violet' fluister ik wat. Ik mag me geen zorgen maken, maar ik mis haar. Waarschijnlijk ook van mijn moeder. Die mij dan weer mist en ik schud mijn hoofd. Op dat moment loopt Lisa binnen. 'Jongens, ik moet even boodschappen doen. Eeehm. Louis, let jij op die 2? En Niall en Marlotte, letten jullie op Louis?' zegt ze met een glimlach en meteen protesteer ik en zeg: 'Ik kan prima op mezelf letten!' . onderussen ben ik al rechtop gaan zitten. 'Maar, op die 2 passen lukt me wel' zeg ik en ik wijs met mijn duim naar Niall en Marlotte die liggen. 'Hmm-Hmm. Wat jij wilt' mompelt ze terwijl ze aanstalten maakt om de caravandeur dicht te doen. 'Doegh!' zeg ik nog vrolijk. ik zie haar nog zwaaien en zodra de deur dichtgeklapt wordt, zeg ik: 'Jullie hebben haar gehoort, dus gedraag je' zeg ik en ik plof weer neer.
Gotta get, gotta get out of my head <3