(Ik wil echt niet vervelend zijn, maar eh...niet te veel personages besturen. Ik weet dat het maar een zinnetje kan zijn maar... wie weet is liam erg depressief ofzo. Dat zeg ik dan niet meteen...ach, zou je er op willen letten? )
Liam:
Emma gaat naast me zitten maar ik besteed er niet erg veel aandacht aan. Ik krijg wel een klein verborgen lachje op mijn gezicht als ze paarse boxen voor ons neer zet. ' Liam jij ook nog vers sappie?' vraagt ze maar voor ik kan antwoorden is ze al weg. Het is tipisch Emma, dingen vragen, weggaan en terugkomen met vanalles en nogwat. Ze zet het sapje weer voor me neer en ik drink het meteen op. Ze zet haar muziek op en ik grijns even. Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Ik kijk omhoog en zie een grote donkere wolk hierheen waaien. En toch heb ik zin om even te lopen ofzo. 'Emma?' vraag ik. Ik kijk haar aan en zeg: 'Zou je met me naar het stand willen lopen? Er is wel een kans dat het gaat regenen...' en ik krab achter mijn hoofd. Ik vind het eigenlijk niet zo erg. Het voelt alsof er dan wat van me afspoelt, maar dat heb ik niet met een douche... Ach. Ik kijk Emma aan, wachtend op haar reactie.
Gotta get, gotta get out of my head <3