• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || 24121993
    ~ Harry Edward Styles || Sempra
    ~ Liam James Payne || Loubearx
    ~ Niall James Horan || Gereserveerd door Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || Gereserveerd door MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || Hour
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || iPayphone
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Lake
    ~ Ariana Angel Kivesh || DamnBieber

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal 2 rollen, maximaal 1 meisje
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    - Ik zet je personage er pas bij als hij/zij volledig ingevuld is
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto):
    Voorkeur:
    Extra:











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Ariana & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DamnBieber schreef:
    eeyyy kutwijfjes khaat juliee ahahahhahaha


    Sorry, maar ik weet dus echt niet wie dit heeft gedaan? Ik zie dat ik bij andere RPG's ook iets heb gezegd wat ik dus ook niet heb gezegd maar iemand anders?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)

    Sorry, maar ik weet dus echt niet wie dit heeft gedaan? Ik zie dat ik bij andere RPG's ook iets heb gezegd wat ik dus ook niet heb gezegd maar iemand anders?

    In dat geval zal ik je waarschuwing intrekken. Misschien moet je je wachtwoord even veranderen ;)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Zain "Zayn" Javvad Malik
    Leeftijd: 20 jaar
    Innerlijk: Zayn wordt vaak gezien als de badboy van de groep, maar hij is eigenlijk best verlegen en stil. Vooral in het begin, als hij zich meer op zijn gemak voelt zal hij wat losser worden en is hij altijd in voor een feestje of een lolletje. Ook is Zayn erg ijdel en is zijn uiterlijk alles voor hem. Je moet het niet wagen om aan zijn haar te zitten als hij daarvoor er uren aan besteed heeft. Hij is best een flirt en hij houd van aandacht van het andere geslacht. Hij geniet van het leven en vind dat je je dromen waar moet maken. Zayn is niet snel boos, maar als je hem dat maakt heb je een probleem en kan hij best agressief worden. Als hij om je geeft, kan hij nogal beschermend overkomen. Dit is omdat hij bang is om mensen te verliezen. Zijn familie en beste vrienden zijn alles voor hem en je moet niet wagen om hen pijn te doen.
    Uiterlijk:



    Voorkeur:/
    Extra: Zayn is bang voor water. Ook rookt hij, maar dat blijft niet altijd bij gewone sigaretten, soms zijn het ook joints.

    Oepsie, ik wilde hem al eerder plaatsen. Ik ga zo even alles doorlezen en reageren.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 22:42 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Oke, het laatste meisje, omdat ze weg gevallen is. Ik heb toestemming van After om het laatste meisje in te vullen.

    Naam: Dessy Tamara Vasquez
    Leeftijd: Dessy is 18 jaar oud.
    Innerlijk: Dessy is een lief meisje dat weet van aanpakken. Ze is een meisje met karakter en maakt zonder problemen duidelijk wat ze wil. Ze is een meisje dat graag haar mening laat horen, maar wel op een nette manier. Ze is een sociaal meisje dat snel vrienden maakt en houdt van uitgaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet en lekker gek kan doen met haar vriendinnen. Verder is haar grote hobby dansen. Ze geeft vrij veel om haar uiterlijk en houdt ervan om de laatste mode te dragen. Dessy is wel een meisje dat snel jaloers is. Ze wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, merk je dat zeker en heb je een groot probleem. Ze zal er veel aan doen om je leven zuur te maken. Ze geeft veel om haar familie en haar vrienden en zal voor hen door het vuur gaan.
    Uiterlijk (met foto):



    Melanie Iglesias
    Voorkeur: -
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 1:13 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.