• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || 24121993
    ~ Harry Edward Styles || Sempra
    ~ Liam James Payne || Loubearx
    ~ Niall James Horan || Gereserveerd door Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || Gereserveerd door MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || Hour
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || iPayphone
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Lake
    ~ Ariana Angel Kivesh || DamnBieber

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal 2 rollen, maximaal 1 meisje
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    - Ik zet je personage er pas bij als hij/zij volledig ingevuld is
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto):
    Voorkeur:
    Extra:











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Ariana & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Loubearx schreef:
    (...)


    Die laatste gif (H)



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam:
    Harry Edward Styles.
    Leeftijd:
    19 Jaar oud.
    Karakter:
    Harry is een lieve, spontane jongen. Hij kan soms erg kinderachtig zijn maar ook flirterig. Veel mensen vinden hem asociaal en zeggen dat hij een groot ego heeft, dat is deels waar. Hij is nogal vol van zichzelf en hij weet dat hij knap is.. Hij houdt ervan om mensen te helpen en is eigenlijk net als de meeste anderen tieners. Hij houdt van zijn vrienden, maar wilt soms ook liever even alleen zijn. Muziek kalmeert hem en zingen is zijn passie. Harry houdt er niet van om aan iemand vast te zitten of andere verplichtingen. Hij is erg ongeduldig en als iets niet lukt is hij meestal al snel gefrustreerd. Hij is erg listig en weet precies hoe hij mensen moet manipuleren.
    Uiterlijk:




    Voorkeur: -
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:35 ]


    Alles gaat zo snel :3
    Als iedereen het vanavond invult kan ik het hopelijk vanavond nog aanmaken _O_


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MyGlasses schreef:
    Zijn de jongens eigenlijk de leeftijd die ze nu hebben?

    Ja.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zal trouwens proberen straks in te vullen, heb morgen wel een belangrijk Frans SO waar ik best wel goed voor moet leren, dus ik weet niet of ik heel erg aanwezig kan zijn..


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    MyGlasses schreef:
    Ik zal trouwens proberen straks in te vullen, heb morgen wel een belangrijk Frans SO waar ik best wel goed voor moet leren, dus ik weet niet of ik heel erg aanwezig kan zijn..


    Zal ik rekening mee houden. School gaat natuurlijk voor Quizlet. En als er maar 1 rol nog gereserveerd blijft staan vanavond, dan zet ik het topic toch online. Diegene kan dan makkelijk inspringen.En je hebt 1 van One Direction, dus iedereen weet wel hoe diegene eruitziet.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:26 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    Zal ik rekening mee houden. School gaat natuurlijk voor Quizlet. En als er maar 1 rol nog gereserveerd blijft staan vanavond, dan zet ik het topic toch online. Diegene kan dan makkelijk inspringen.En je hebt 1 van One Direction, dus iedereen weet wel hoe diegene eruitziet.


    Ja dat is waar! En bedankt! Ik zal ten minste één keer reageren ;')


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [
    b]iPayphone schreef:[/b]
    Naam:
    Jillian 'Jill' Marintè O'Neill.
    Leeftijd:
    Negentien jaar.
    Innerlijk:
    Komt.
    Uiterlijk:


    Jillian heeft lange, blonde haren. Meestal draagt ze haat lokken los of in een hoge staart. Ook heeft ze een mooi fijn gezichtje dat bijna helemaal egaal is. Ze heeft kastanjebruine ogen, waar een nep twinkeling in zit. Als ze alleen is worden ze dof en rood door het huilen. Jillian is niet al te groot, niet al te klein. Ze is opzich best slank. Ze heeft op haar buik twee kleine roosjes die staan voor haar overleden ouders, hun as is in de inkt gemengt. Zo draagt Jillian hun altijd bij zich.
    Voorkeur:
    Heeft ze niet.
    Extra:
    Jillian haar ouders zijn kort geleden overleden tijdens een auto-ongeluk. Jillian is er kapot van . Van buiten is ze een vrolijk meisje, maar van binnen is ze ècht een wrak. Als ze al alleen is barst ze al in huilen uit. Ze had namelijk een goede band met haar ouders, niemand kon dat kapot maken. Verder was haar moeder ook nog hoogzwanger. Ze zou een zusje krijgen. Jillian haar ouders waren nog erg jong. Ze kregen Jillian op hun zestiende.


    Zo, aangepast. Haar innerlijk komt zo snel mogelijk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ga Harry aanpassen en een badboy van hem maken gehe. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:33 ]


    Naam:
    Ariana Angel Kisvesh
    Leeftijd:
    18 verjaart in Augustus.
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Ariana is een meisje met veel pit. Ze zal je snel genoeg vertellen wanneer haar iets niet aanstaat. Als mensen het niet met haar eens zijn kan ze geiriteerd zijn. Ze houd dan ook niet van langdurige dingen. Ze kan ook heel sluw zijn. Als je haar vertrouwen heb gewonnen zal ze door vuur voor je gaan. Helaas is dit niet bij zoveel mensen gebeurd.
    Extra:
    Ariana heeft 2 jaar geleden een zware drugsverslaving gehad. Ze is toen opgenomen en is inmiddels al een paar maanden clean. Ze is zelf model en heeft een eigen lijn..

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 19:11 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alle dames zijn ingevuld, dus ik ga even naar een kamerindeling kijken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Alle dames zijn ingevuld, dus ik ga even naar een kamerindeling kijken.


    I am curious.

    Als Harry niet kan Zayn dan als voorkeur? Want ik zie dat jij Harry ook al als voorkeur hebt?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Ariana & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.


    Ik heb geprobeerd om zo veel mogelijk rekening te houden met de voorkeuren.
    @Angel, sorry dat je Harry niet had, maar ik heb het eerlijk geloot en Mia kwam er uit. Sorry.



    Edit: Haha, ik had jouw bericht nog niet eens gezien, maar de Randomizer had Zayn er voor jou al uitgepikt :3

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 18:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Ariana & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.


    Ik heb geprobeerd om zo veel mogelijk rekening te houden met de voorkeuren.
    @Angel, sorry dat je Harry niet had, maar ik heb het eerlijk geloot en Mia kwam er uit. Sorry.



    Edit: Haha, ik had jouw bericht nog niet eens gezien, maar de Randomizer had Zayn er voor jou al uitgepikt :3


    @'24121993
    Haaaaai Naomi. *Grijns.*


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.