• Hallo daar (':
    Ik heb een tijdje geleden een Twilightverhaal afgerond, en ben nu met een tweede bezig. Maar ik wil eigenlijk ook gewoon een 'eigen' verhaal hebben om het zo te zeggen. Met zelfbedachte personage's etc. Dit kan eventueel related zijn aan Twilight, maar dan zonder de bekende Cullen-vampieren en Quileute-wolven. Een helemaal niet-related verhaal is natuurlijk ook goed, en dan probeer ik de veelgebruikte onderwerpen als drugs en anorexia te vermijden. Ik heb geen problemen met fantasy-verhalen, over een demon of weet ik het wat, zolang het maar niet te zweverig wordt.
    Maar stiekem heb ik zelf echt helemaal geen enkel idee :X Dus als iemand een idee heeft -eventueel ook mogelijk dat het met twee mensen of zo wordt geschreven, maar dan wil ik wel een serieuze/redelijke schrijfster- in de genre's drama of romantiek of iets dergelijke, dan hoor ik het zeer zeker graag :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 14:56 ]

    Avontuur met romantiek zou een zeer originele combi zijn:D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Maar, als je echt een éigen verhaal wilt maken, kun je dan niet beter wachten tot je zelf een goed idee krijgt? Anders schrijf jij het misschien wel, maar is het nog steeds het idee van een ander. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar, als je echt een éigen verhaal wilt maken, kun je dan niet beter wachten tot je zelf een goed idee krijgt? Anders schrijf jij het misschien wel, maar is het nog steeds het idee van een ander. (:

    Ik bedoelde dit meer als niet-related aan Twilight of iets dergelijks, het is idd een beetje verkeerd gezegd ;d

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 15:24 ]

    Als je nou eens kijkt naar al je verhalen en er dan uithaalt wat je echt 't leukste vond om over te schrijven, misschien kan je daar dan een superhippe combinatie van maken.
    En anders kan je gewoon 't saaie stappenplan van onderwerp-plaats-tijd-hoofdpersoon langzaam uitwerken.


    “Love is a contradiction.”

    Ik zou het wel cool vinden een verhaal met iemand anders te schrijven, al heb ik dat nog nooit gedaan. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    is het al iemand opgevallen dat dit topic een andere inrichting heeft? of is dat alleen bij mij?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hondenkoekje zei op 25 juni 2011 - 15:23:
    is het al iemand opgevallen dat dit topic een andere inrichting heeft? of is dat alleen bij mij?

    Nee hoor. Ik zat er ook al een tijdje verbaasd naar te kijken ;3

    Wow, opeens is het normaal ;o

    Unbalanced schreef:
    (...)
    Nee hoor. Ik zat er ook al een tijdje verbaasd naar te kijken ;3


    o, het is al weer normaal(dance)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    LittlePirate zei op 25 juni 2011 - 15:20:
    Ik zou het wel cool vinden een verhaal met iemand anders te schrijven, al heb ik dat nog nooit gedaan. (:

    Ik heb het ook nog nooit gedaan, en het lijkt me zowel heel leuk als weer eens wat nieuws als een beetje onhandig, als in bij wie de Story staat zeg maar ;3

    Unbalanced schreef:
    (...)
    Ik heb het ook nog nooit gedaan, en het lijkt me zowel heel leuk als weer eens wat nieuws als een beetje onhandig, als in bij wie de Story staat zeg maar ;3


    Da's waar. Maar je kan de credits natuurlijk altijd doorlinken, of zo (:
    Maar als je gewoon goed overlegd, moet dat wel kunnen, neem ik aan n_n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Square schreef:
    Maar, als je echt een éigen verhaal wilt maken, kun je dan niet beter wachten tot je zelf een goed idee krijgt? Anders schrijf jij het misschien wel, maar is het nog steeds het idee van een ander. (:

    Agree. Verhalen zijn het best als je volledig uit jezelf komen c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    LittlePirate zei:
    Da's waar. Maar je kan de credits natuurlijk altijd doorlinken, of zo (:
    Maar als je gewoon goed overlegd, moet dat wel kunnen, neem ik aan n_n

    Daar zit wat in ;3

    ik heb ook een eigen verhaal met een niet veel voorkomend onderwerp, ik heb in ieder geval nog geen story gelezen die ook mijn onderwerp heeft. Ghehe, wie weet ben ik dan de enige. :O
    Ghehe, nou uhm, wat ik zelf ook wel leuk vind om over te schrijven en dat kan je miss ook gebruiken:
    -Een meisje die een wereldreis maakt, of gewoon een land bezoekt/een werelddeel jwz, en dan ontdekt ze allemaal nieuwe dingen en onmoet ze verschillende mensen tegen en dan vind ze hem.
    -Verder weet ik er niet eentje, maar als ik meer dingen weet zal ik ze vertellen!
    (readmystory?$)
    (H)


    Music = My Life

    Schrijf over iets waar je veel abo's mee hebt gehad, en niet in de zin van dat je een nieuwe fanfiction over dat gene moet schrijven maar dat je daar iets nieuws over maakt. Snap je het nog een beetje? :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.