• hoi lieve mede q-ers,

    ik ben zo juist begonnen aan een nieuwe story en gezien ik een ramp ben met foto bewerkingsprogramma's vraag ik hier om hulp.
    en natuurlijk staat er iets tegenover, de cover die ik kies krijgt van mij 9 credits om zijn/haar verhaal in de spotlight te zetten.

    achtergrond

    hoofdpersonage 1

    hoofdpersonage 2

    de titel is: Gevallen lichten doven niet.
    maak er maar iets moois van en ik zie jullie cover tegemoed!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Iedereen zo ontzettend bedankt voor de mega toffe complimenten (bloos)

    En XxPeetaxX, zelf gebruik ik Photoshop CS4 (ik loop nog een beetje achter :'D). M'n vriend heeft die voor me gedownload en normaal gesproken zou je ook gewoon een trialversie kunnen downloaden en een crack moeten kunnen vinden via google. Google voor alles XD
    Gimp komt kwa benadering het dichts bij photoshop, al is die minder 'luxe' en 'optioneel' natuurlijk. Maar die zal evt wel makkelijker te downloaden/verkrijgen zijn.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil ook nog wel wat voor je proberen, zal kijken of ik hem vanavond af kan krijgen.


    Credendo Vides

    Merrow schreef:
    Iedereen zo ontzettend bedankt voor de mega toffe complimenten (bloos)

    En XxPeetaxX, zelf gebruik ik Photoshop CS4 (ik loop nog een beetje achter :'D). M'n vriend heeft die voor me gedownload en normaal gesproken zou je ook gewoon een trialversie kunnen downloaden en een crack moeten kunnen vinden via google. Google voor alles XD
    Gimp komt kwa benadering het dichts bij photoshop, al is die minder 'luxe' en 'optioneel' natuurlijk. Maar die zal evt wel makkelijker te downloaden/verkrijgen zijn.


    Woensdag komt er zo een computer gastje voor mijn moeder, en die helpt ons altijd met dinkies downloaden, dus dan ga ik het aan hem vragen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wil je je (Quizlet) naam eronder, of niet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    Wil je je (Quizlet) naam eronder, of niet?
    nee hoor hoeft niet perse


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Is dit iets?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:



    Is dit iets?
    heel eerlijk nee, het is niet echt alleen een romance verhaal en de engel heeft puur zwarte vleugels (evil angel) en dat is hij niet sorry


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik moet onverwachts naar een vriendin aan de andere kant van het land, morgen avond ben ik terug en maak ik mijn keuze, tot die tijd kan er ook nog worden deel genomen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)heel eerlijk nee, het is niet echt alleen een romance verhaal en de engel heeft puur zwarte vleugels (evil angel) en dat is hij niet sorry


    Okii (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Ik heb de achtergrond weggelaten omdat ik het er niet mooi bij vond staan. :'D En ik weet niet of het plaatje van de mannelijke engel goed is, maar ik hoop dat je er iets mee kan!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:


    Ik heb de achtergrond weggelaten omdat ik het er niet mooi bij vond staan. :'D En ik weet niet of het plaatje van de mannelijke engel goed is, maar ik hoop dat je er iets mee kan!


    Mitshy uitsloofster (cat) nog altijd jaloers op jouw kunsten !

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:01 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik zou het wel weten als ik jou was .. Macabre of Justine *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn inzending, door school had ik er niet echt heel veel tijd voor, maar ik hoop dat je hem mooie vind (:


    Credendo Vides

    Mijn photoshop skilss zijn niet zo goed, dus sorry haha :Y) Ik kan headers maken en kleine covers, maar zoals ik hier op het topic al zie zijn de mijnes er niks bij.

    DreamerN schreef:
    Mijn inzending, door school had ik er niet echt heel veel tijd voor, maar ik hoop dat je hem mooie vind (:



    Wauw die is echt mooi !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.