• hoi lieve mede q-ers,

    ik ben zo juist begonnen aan een nieuwe story en gezien ik een ramp ben met foto bewerkingsprogramma's vraag ik hier om hulp.
    en natuurlijk staat er iets tegenover, de cover die ik kies krijgt van mij 9 credits om zijn/haar verhaal in de spotlight te zetten.

    achtergrond

    hoofdpersonage 1

    hoofdpersonage 2

    de titel is: Gevallen lichten doven niet.
    maak er maar iets moois van en ik zie jullie cover tegemoed!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Had niks beters te doen in mn pauze. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:



    Had niks beters te doen in mn pauze. :')
    oeh die vind ik echt heel gaaf geworden alleen zijn de handen ondefinieerbaar wederom denk ik dat ik het zonder de handen mooier vind xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh, dan doe ik dat wel even. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Zijn eventueel andere plaatjes ook toegestaan?
    Misschien dat ik van de week een poging doe, al kan ik het niet met zekerheid zeggen of ik er de tijd voor ga krijgen. Ik lief in ieder geval het engelenconcept, dus dat zorgt altijd wel voor inspi, mocht ik de tijd vinden (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Hier is 'ie zonder de handen. ;D Er is alleen even iets fout gegaan met de felheid van het gezicht van het meisje, kijken of ik dat kan fixen.

    Edit; Ohnee, nevermind. Ik had het precies gedaan zoals net ja, alleen door de handen van de eerste is het gezicht donkerder, want de zwarte achtergrond had ik niet verwijderd, dus hij klopt zo :')

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 13:02 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Merrow schreef:
    Zijn eventueel andere plaatjes ook toegestaan?
    Misschien dat ik van de week een poging doe, al kan ik het niet met zekerheid zeggen of ik er de tijd voor ga krijgen. Ik lief in ieder geval het engelenconcept, dus dat zorgt altijd wel voor inspi, mocht ik de tijd vinden (:
    ja hoor als het plaatje van de vrouw en de engel wel gebruikt worden vind ik het goed, ^^ verras me!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 13:10 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Requille schreef:



    Hier is 'ie zonder de handen. ;D Er is alleen even iets fout gegaan met de felheid van het gezicht van het meisje, kijken of ik dat kan fixen.

    Edit; Ohnee, nevermind. Ik had het precies gedaan zoals net ja, alleen door de handen van de eerste is het gezicht donkerder, want de zwarte achtergrond had ik niet verwijderd, dus hij klopt zo :')
    wel jammer dat het gezicht zo licht is geworden MAAR nog steeds heel gaaf!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)wel jammer dat het gezicht zo licht is geworden MAAR nog steeds heel gaaf!


    Jup, ik heb een zwart vlak erachter geplakt als vervanging. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dit is 'm geworden. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn cover zal totaal niet zijn wat je zoekt, aangezien ik echt amper uit de voeten komt met je mannelijke engel, dus ik heb die toch stiekem vervangen :'D Ergens wilde ik de cover ook niet posten hier, maar goed, ik doe het toch gezien ik het anders ook weer zonde van m'n tijd vind :'D



    Dus ik begrijp het zeker wel mocht je echt niks met de cover kunnen. Deze post is dus verder ook totaal negeerbaar denk ik zo. Nahja, misschien dat ik in de loop van de week nog iets probeer.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Mijn cover zal totaal niet zijn wat je zoekt, aangezien ik echt amper uit de voeten komt met je mannelijke engel, dus ik heb die toch stiekem vervangen :'D Ergens wilde ik de cover ook niet posten hier, maar goed, ik doe het toch gezien ik het anders ook weer zonde van m'n tijd vind :'D



    Dus ik begrijp het zeker wel mocht je echt niks met de cover kunnen. Deze post is dus verder ook totaal negeerbaar denk ik zo. Nahja, misschien dat ik in de loop van de week nog iets probeer.


    Jouw talent blijft me verbazen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Merrow schreef:
    Mijn cover zal totaal niet zijn wat je zoekt, aangezien ik echt amper uit de voeten komt met je mannelijke engel, dus ik heb die toch stiekem vervangen :'D Ergens wilde ik de cover ook niet posten hier, maar goed, ik doe het toch gezien ik het anders ook weer zonde van m'n tijd vind :'D



    Dus ik begrijp het zeker wel mocht je echt niks met de cover kunnen. Deze post is dus verder ook totaal negeerbaar denk ik zo. Nahja, misschien dat ik in de loop van de week nog iets probeer.


    o wauw. o-o


    We need a bigger boat.

    (bloos) Bedankt allebei voor het compliment


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (bloos) Bedankt allebei voor het compliment
    0_0 hij is geweldig


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    (...)0_0 hij is geweldig


    Goodie! Ik ben blij dat je hem toch nog goed vind :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”