• hoi lieve mede q-ers,

    ik ben zo juist begonnen aan een nieuwe story en gezien ik een ramp ben met foto bewerkingsprogramma's vraag ik hier om hulp.
    en natuurlijk staat er iets tegenover, de cover die ik kies krijgt van mij 9 credits om zijn/haar verhaal in de spotlight te zetten.

    achtergrond

    hoofdpersonage 1

    hoofdpersonage 2

    de titel is: Gevallen lichten doven niet.
    maak er maar iets moois van en ik zie jullie cover tegemoed!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Merrow schreef:
    (...)

    Goodie! Ik ben blij dat je hem toch nog goed vind :3


    Alleen het lijkt net alsof er 'Oevallen' staat :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Alleen het lijkt net alsof er 'Oevallen' staat :Y)


    Nu je het zegt, ja. Het was me niet eens opgevallen :'D Komt door dat lettertype zelf, vrees ik. Ik heb het voor de zekerheid gecheckt, maar het is dus inderdaad gewoon de hoofdletter G. Al vind ik het zelf dus wel gewoon een G, maar ik kan me ook zeker wel indenken dat het als een O gelezen kan worden XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    dit word moeilijk kiezen hoor ^^ ik ga er even over nadenken en kom waarschijnlijk vanavond met een winnaar xD en dan stuur ik die gene de beloofde credits


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vanavond al? D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik wil ook nog wel proberen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mag ik nog een poging wagen als ik straks terug kom van verjaardagsvisite, of kan het dan niet meer?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Macabre schreef:
    Vanavond al? D:
    oeh chippies dat waar er waren er ook een paar die wel wouden maar vanavond of vandaag even niet konden, ik wacht nog een paar daagjes denk ik zo ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Merrow schreef:
    Mijn cover zal totaal niet zijn wat je zoekt, aangezien ik echt amper uit de voeten komt met je mannelijke engel, dus ik heb die toch stiekem vervangen :'D Ergens wilde ik de cover ook niet posten hier, maar goed, ik doe het toch gezien ik het anders ook weer zonde van m'n tijd vind :'D



    Dus ik begrijp het zeker wel mocht je echt niks met de cover kunnen. Deze post is dus verder ook totaal negeerbaar denk ik zo. Nahja, misschien dat ik in de loop van de week nog iets probeer.


    Shit, die is mooi :o


    -

    Merrow schreef:
    Mijn cover zal totaal niet zijn wat je zoekt, aangezien ik echt amper uit de voeten komt met je mannelijke engel, dus ik heb die toch stiekem vervangen :'D Ergens wilde ik de cover ook niet posten hier, maar goed, ik doe het toch gezien ik het anders ook weer zonde van m'n tijd vind :'D



    Dus ik begrijp het zeker wel mocht je echt niks met de cover kunnen. Deze post is dus verder ook totaal negeerbaar denk ik zo. Nahja, misschien dat ik in de loop van de week nog iets probeer.

    Mijn god, jou cover is écht prachtig gewoon! <3_<3 Jammer dat ik zelf geen cover nodig heb haha xd


    Inspiration can hit you any time


    de mijne is niet echt spectaculair gewoon simpel http://tinypic.com/r/35bxx7d/5

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    hopelijk werkt tinypic mee...(klik op plaatje voor groot formaat)

    @Merrow wauw daar kan ik echt niet overheen!

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:57 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Truestars42 schreef:





    http://tinypic.com/r/2gy4u9j/5





    http://tinypic.com/r/bdr7sy/5

    als je iets verandert wilt hebben moet je het zeggen want ik kan er nu nog alles aan doen
    '

    Welk programma kan je het best voor covers gebruiken?

    Sorry ik wil dat soort dingen gaan doen maar ik heb geen goed programma.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Merrow schreef:
    Mijn cover zal totaal niet zijn wat je zoekt, aangezien ik echt amper uit de voeten komt met je mannelijke engel, dus ik heb die toch stiekem vervangen :'D Ergens wilde ik de cover ook niet posten hier, maar goed, ik doe het toch gezien ik het anders ook weer zonde van m'n tijd vind :'D



    Dus ik begrijp het zeker wel mocht je echt niks met de cover kunnen. Deze post is dus verder ook totaal negeerbaar denk ik zo. Nahja, misschien dat ik in de loop van de week nog iets probeer.


    Jij bent verantwoordelijk voor de rekening van mijn kaakchirurg als mijn mond nog langer open blijft staan. Sjeeeeeezus doe normaal man, die is zo gaaf. D:


    Searching heavens for another earth

    XxPeetaxX schreef:
    (...)'

    Welk programma kan je het best voor covers gebruiken?

    Sorry ik wil dat soort dingen gaan doen maar ik heb geen goed programma.


    Ik gebruik een combinatie van Microsoft Word, Paint en Gimp
    Alledrie natuurlijk gratis en makkelijk in gebruik


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    (...)

    Ik gebruik een combinatie van Microsoft Word, Paint en Gimp
    Alledrie natuurlijk gratis en makkelijk in gebruik


    thx


    Spoiler alert: you will save yourself