• Hoi allemaal,

    Om persoonlijke redenen heb ik besloten mij eventjes een weekje van Quizlet terug te trekken. Dit heeft niets met de mensen op de site te maken en er is ook niets ernstigs met mij aan de hand: ik heb het gewoon even heel erg druk en ik ben benieuwd hoe ik me voel als ik even geen verplichtingen op Q heb en even wat tijd in andere dingen kan investeren, gezien ik toch wel heel veel van mijn tijd hier doorbreng.

    Ik zal vanavond mijn account op inactief zetten, nadat ik het een en ander geregeld heb omtrent wedstrijden en andere dingen. Wat de “Beste verhalen van Quizlet 2015 verkiezing” betreft, deze zal gewoon doorgaan als ik weer terug ben. Hopelijk hebben de moderators tegen die tijd ook de IP-checks gedaan. ^^

    Dus ja, I’ll be back. (:
    Het is maar voor een korte tijd, maar ik vind het toch wel fijn om het even uit te leggen voordat ik “verdwijn” en mensen bang zijn dat ik niet meer ga terugkomen. ;D

    Liefs,
    Natas


    Every villain is a hero in his own mind.

    Uw, ik ga je missen >,< Ik hoop wel dat het rust in je hoofd geeft, ik ken het gevoel.

    We gaan je missen! Tot over een weekje! -zei leah alsof Natascha op vakantie ging :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Awwww, we gaan je missen! Doe het rustig aan en neem de tijd van de wereld tot je je weer beter voelt. <3

    Awh :c I'll miss u! Maar zeer begrijpelijk. Tot over een week c:


    Happy Birthday my Potter!

    Tunes schreef:
    Awwww, we gaan je missen! Doe het rustig aan en neem de tijd van de wereld tot je je weer beter voelt. <3


    Your make-up is terrible

    Ik ga je missen Natas. Gewoon rustig aan doen en je tijd nemen. Q loopt echt niet weg. (:


    The truth is out there.

    Succes met wat je moet doen en geniet van je rust!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vaarwel Natas. Nee ik ga niet dramatisch doen, een weekje is te overbruggen. See you later alligator, see you soon baboon or in a while crocodile


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Begrijpelijk. Er zijn dingen die belangrijker zijn dan Quizlet en dan is het gewoon goed om even rust te nemen. Succes en ik hoop dat je uitgerust terug mag komen (:


    26 - 02 - '16

    Oh en ik wilde net je verhaal beginnen lezen ): Maar ik begrijp je wel hoor! Er zijn nog andere dingen in het leven dan Quizlet. (:


    The soul needs autumn.

    Perdition schreef:
    Begrijpelijk. Er zijn dingen die belangrijker zijn dan Quizlet en dan is het gewoon goed om even rust te nemen. Succes en ik hoop dat je uitgerust terug mag komen (:


    16 - 09 - '17

    OPETH schreef:
    Succes met wat je moet doen en geniet van je rust!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tot volgende week! (doeg)
    Succes met afkicken! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je stond zojuist online bij een van je topics, ik was echt even in de war :') Nu ben je weer offline though, het was best vreemd.

    Waarom ga je je account op inactief zetten dan? Je kan toch ook zo houden en gewoon een week niet online komen? (:
    In ieder geval succes volgende week en tot over een wek! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!