Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
sorry maar ik mis volgens mij een stukje verstand als erhm,, een grapje uithalen en diegene KO trappen ook maar IETS van romantisch is ?..
dan loop ik hard achter met mijn beeld van romantiek
· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·
sorry maar ik mis volgens mij een stukje verstand als erhm,, een grapje uithalen en diegene KO trappen ook maar IETS van romantisch is ?..
dan loop ik hard achter met mijn beeld van romantiek
Je mist inderdaad heel wat. Het gaat erom dat die jongen gelijk zijn vriendin beschermt en haar ook het eerste die lift uitlaat terwijl hij in paniek raakt.
Je mist inderdaad heel wat. Het gaat erom dat die jongen gelijk zijn vriendin beschermt en haar ook het eerste die lift uitlaat terwijl hij in paniek raakt.
agree maybe a little .. but still... violence is Never close to romance in my eyes
· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·