• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - | -
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - | -
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:03 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mag ik ook bij het uiterlijk van Beau een fot doen waar hij alleen in zijn onderbroek ligt? :)
    Het is echt een mooie foto! :)


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Alle foto's mogen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol: Model
    Naam: Frida Gustavsson
    Leeftijd: Twintig, geboren op zes juni 1993.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Naam label: Abey Dawn
    Nationaliteit: Zweeds
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Frida is Frida en niks anders. Ze is nogal gestoord. Ook kan ze heel snel van stemming verwisselen. Er hoeft maar een klein iets te gebeuren en ze is chagrijnig. Frida kan van het ene moment heel stil zijn en het andere moment is ze zo hyper als wat. Frida is ook redelijk onzeker. Over wat andere van haar denken. Daar geeft ze veel om. Frida wil altijd graag de mening van andere horen voordat ze zelf iets zegt. Ze zal dan ook voor nergens de eerste stap zetten. Frida is een tikkeltje ijdel en kijkt het liefst de hele dag naar zichzelf. Al door het kleinste dingetje wat verkeerd zit gaat ze al gillen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:42 ]


    Do what people say you can't.

    Als iPayphone en Fleeko nou even de basis invullen kunnen we beginnen ;<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is de foto van Beau goed? En de goede grootte?
    Als hij het al doet.. xD


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Fleeko schreef:
    Rol: model
    Naam:Arthur Sales
    Leeftijd: 22 juli 1991 dus 21 jaar oud
    Geslacht :man
    Naam label:Edwards
    Nationaliteit:Braziliaans
    Uiterlijk:


    Arthur heeft bruine haren ,die hij vaak in model zet engroen achtige ogen.Hij is 1,84 m lang en best wel gespierd
    Innerlijk: Arthur is een aardige en speelse jonge ,die vaak van uitgaan en feestjes houd. hij kan ook af en toe een flirt zijn en hij haalt graag grappen uit.
    Hij is avontuurlijk ,maar kan ook erg serieus zijn als het moet ,want er goed is voor zijn modellen carrière . Hij is ook iemand ,die soms dingen doet ,voordat hij er over nadenkt en soms kan hij wel eens rebels zijn. Hij is erg sportief en ook erg ijdel en doet er veel aan om zijn uiterlijk te verzorgen.
    (meer in rpg als dat kan)
    Extra: Arthur ,heeft al een paar jaar ervaring in het modellen vlak ,hij was model bij Pull&bear ,Butch Swimwear en nog veel andere merken.


    Zo hij is een soort van af ;3

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 13:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)


    Zo hij is een soort van af ;3

    hij is hot woohoo

    Op wie wachten we nog?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zit te twijfelen of ik mijn label wijzig van Edwards naar RPATZ, maar ik ben niet zeker


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Op iPayphone.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik ben naar een verjaardag, tot zeker vanavond. Als het speeltopic in die tijd word gemaakt, kan ik dus pas vanavond wat schrijven! Tenzij ik wifi ergens vind :3

    Hmm, zin in het speeltopic.

    Ik fiets naar werk, moet tot elf..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aloha.

    iPayphone is online maar ze negeert me ._. Ik wil graag beginnen want ik heb ook niet alle tijd om het te onderhouden.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5