• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - | -
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - | -
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:03 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Ik heb je bij Edwards gezet, goed?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol: model
    Naam:Arthur Sales
    Leeftijd: 22 juli 1991 dus 21 jaar oud

    -als ik dat goed gelezen heb :x

    Geslacht :man
    Naam label:Edwards
    Nationaliteit:Braziliaans
    Uiterlijk:

    Lol deze moest gewoon erbij :3

    Arthur heeft bruine haren ,die hij vaak in model zet engroen achtige ogen.Hij is 1,84 m lang en best wel gespierd
    Innerlijk: Arthur is een aardige en speelse jonge ,die vaak van uitgaan en feestjes houd. hij kan ook af en toe een flirt zijn en hij haalt graag grappen uit.
    Hij is avontuurlijk ,maar kan ook erg serieus zijn als het moet ,want er goed is voor zijn modellen carrière . Hij is ook iemand ,die soms dingen doet ,voordat hij er over nadenkt en soms kan hij wel eens rebels zijn. Hij is erg sportief en ook erg ijdel en doet er veel aan om zijn uiterlijk te verzorgen.
    (meer in rpg als dat kan)
    Extra: Arthur ,heeft al een paar jaar ervaring in het modellen vlak ,hij was model bij Pull&bear ,Butch Swimwear en nog veel andere merken.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 13:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Model
    Naam: Barbara Palvin
    Leeftijd: Negentien jaar, 8 oktober 1993
    Geslacht: Vrouw
    Naam label: Demitra Lo
    Nationaliteit: Hongaars
    Uiterlijk:


    Barbara heeft van nature licht bruine haar en blauwe ogen. Haar figuur is slank, waar ze heel tevreden mee is. Ze is één meter eenenzeventig groot waar ze ook tevreden mee is. Haar kledingstijl heeft vaak wat verschillend; ze houd ervan om haar benen te tonen en is verzot op spijkerjasjes en lerenjasjes. Vaak spot je haar dus in short, rokjes en soms eens een jurkje. Een vast kleurenpatroon heeft ze echter niet. Vaak zijn het meer de lichtere tinten zoals roze en geel.
    Van make-up is ze dan weer helemaal fan, ze vind alles leuk om te proberen. Haar haren zijn gevlochten, in een paardenstaart, los of tot een knot. Ze doet altijd wel weer iets met haar look aangezien dit hetgene is wat ze graag doet; zich verzorgen en zichzelf laten tonen.
    Innerlijk: Barbara is heel ijdel, haar uiterlijk is belangrijk en moet tip top in orde zijn. Barbara is een aardige, lieve meid en staat open voor problemen van andere. Barbara is al een tijd in de modellenwereld aanwezig, al sinds ze dertien jaar was. Sinds 2011 is ze een Angel van Victoria's Secret. Zoals bijna elk model is ook Barbara wel eens onzeker, over haar lichaam of over haar leven. Als sport doet ze hardlopen en voetbal, voetbal was altijd haar hobby geweest toen ze klein was. Barbara rookt niet, doet niet aan drugs maar een glaasje wijn kan altijd. Ze is niet iemand die je niet gelijk mag als je maar één ding verkeerd doet in haar ogen; ze geeft iedereen een kans. Ze heeft veel zelfvertrouwen en is niet bang voor een uitdaging, haar motto is dan ook "Alles moet een keer gebeuren!"
    Extra: Barbara is sinds 2011 model bij Victoria's Secret, maar doet ook andere werken voor onder andere Demitra Lo, H&M en meerdere.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 22:09 ]

    Het is jullie keus, ik vind het leuk, maar jullie weten toch dat de modellen geen echte modellen hoeven te zijn? Mogen ook acteurs/actrices et cetera zijn.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Baloe schreef:
    Het is jullie keus, ik vind het leuk, maar jullie weten toch dat de modellen geen echte modellen hoeven te zijn? Mogen ook acteurs/actrices et cetera zijn.

    Dat weet ik, maar mijn voorkeur ging naar een écht model om een paar redenen haah ^^

    Hmm, ik twijfel of ik Cara zal vervangen door Mila Kunis.

    Edit: Nope c;

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 8:33 ]

    nvt

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 22:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Model
    Naam: Francisco Lachowski
    Leeftijd: Francisco is negentien jaar oud, geboren op een regenachtige twintigste dag van November in het jaar 1993.
    Geslacht: Mannelijk
    Naam label:
    Nationaliteit:De vader van Francisco is Braziliaans. Zijn moeder heeft Duits en Portugees bloed. Zelf is Francisco geboren in de koudste hoofdstad van Brazilië, Curitiba.
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Francisco is een model met inhoud. Hij is intelligent en wilt daarmee laten zien dat de vooroordelen over modellen, dat ze dom zijn, niet klopt. Hij is spontaan en enthousiast. Hij heeft plezier in zijn werk en dat is altijd te zien op foto's. Hij is nooit chagrijnig en altijd in een goede bui. Als je boos kijkt, krijg je namelijk rimpels en dat wilt hij voorkomen.
    Hij is erg goedgelovig en kan goed acteren, waardoor hij verschillende emoties makkelijk kan oproepen, om zo tot een beter resultaat te komen
    Extra:Hij rookt en drinkt niet, omdat roken slecht is voor je adem, huid en tanden. Drinken doet je hersencellen afsterven en dat wilt hij niet.
    Hij heeft shoots gedaan voor Armani, Dior en Lacoste. Hij heeft shows gelopen voor Armani, Dior, Dolce & Gabanna, Gucci en Versace,


    Zie maar bij welk label hij komt, mij maakt het niet zo veel uit.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 11:42 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    God, hij is knap :9~

    HAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sempra heeft gelijk. xd
    Hij IS heel erg knap.


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    EN hij is schattig :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    BrooksBro schreef:
    Sempra heeft gelijk. xd
    Hij IS heel erg knap.


    Noem me maar Amber :3

    Dat word dus vechten om Francisco haha.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 11:43 ]

    Mag ik een model? :]


    Do what people say you can't.

    Rol:
    Model.
    Naam:
    Cara Delevingne.
    Leeftijd:
    12-10-1992, twintig jaar.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Naam label:
    Kidrauhl.
    Nationaliteit:
    Cara is Brits.
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Cara is een lief, enthousiast en spontaan meisje. Ze is bijna nooit chagrijnig. Als ze geen modellenwerk doet draagt ze bijna geen make-up, en loopt ze vaak rond in een lekker zittende joggingsbroek. Ze houd er wel van om in de spotlights te staan maar ze gaat niet zover dat ze allemaal gekke dingen doet. Ze is heel betrouwbaar en zal nooit een geheim doorvertellen. Cara heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje. Ze houd ervan om te sporten.
    Extra:
    ---


    Cara is af c;