• Kledinglijnen, schoenenlijnen, van alles. Iedereen wilt er één, en stel nou voor dat jij het hebt. Chanel, Gucci, Prada, iedereen kent dé merken wel. Maar wat nou als er nog beroemdere en duurdere merken bestaan? De een bestaat al een paar jaar, de ander is net begonnen en is nu al wereldbekend. De ontwerpers hebben tientallen modellen, miljoenen centen, wie wilt dat nou niet? Ze zijn elkaars vijanden, elkaars concurrentie. Dan pas komt iemand op het idee om ze samen te laten werken. Alle ontwerpers hebben daar natuurlijk geen zin in. Toch zijn ze nieuwsgierig en worden ze naar een bepaalde plek gestuurd. Ze spreken af om de komende dagen wat proberen te verzinnen. Maar of dat nou gaat lukken? Relaties, vriendschappen, en natuurlijk haat.


    Rollen

    De ontwerpers

    - Demi Lovato | Demitra Lo - DamnBieber
    - Justin Bieber | Kidrauhl - Appa
    - Avril Lavigne | Abbey Dawn - Curlies
    - Robert Pattinson | Edwards - Jankowksi

    Modellen [Mogen beroemdheden zijn, mag ook onbekend]

    - Francisco Lachowski | Demitra Lo - Jankowksi
    - Jènné Isa Thurner | Abbey Dawn - Lake
    - Beau Peter Brooks | Kidrauhl - BrooksBro
    - | -
    - Cara Delevingne | Kidrauhl - Sempra
    - | -
    - Chris Hemsworth | Edwards - BrooksBro
    - Frida Gustavsson | Abbey Dawn - Pezz

    Overige [Familie, vrienden]

    -
    -

    Regels

    'Allemaal zijn ze even beroemd, niemand is beroemder of beter
    'Niet alle ontwerpers zijn meisjes. Kies ook eens jongens
    'Maximaal twee rollen, waarvan één een ontwerper mag zijn
    'Minimaal vijf regels schrijven. Als je echt niet anders kan mogen het er ook minder zijn maar geen one-liners
    'Geen haakjes, wij gebruiken het praattopic
    'Wees aardig tegen elkaar, natuurlijk hoeft dat ín de RPG niet
    '16+ Mag, houd het wel een beetje netjes
    'Je mag geheel zelf bepalen hoe je lijn heet
    'Kraak elkaars ideeën niet af
    'Bij elke overtreding krijg je een waarschuwing. Na drie waarschuwingen lig je eruit, of je nou veel of weinig reageert
    'Na een week niet reageren stuur ik een PB. Als je niet kan inspringen of het moeilijk vind dan help ik je graag
    'Have fun!

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Naam label:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Vier beroemdheden zijn de ontwerpers.
    Je mag helemaal zelf kiezen hoe oud ze zijn.
    Of ze zo oud als nu zijn, of ouder.
    Ook mag je kiezen of ze beroemd zijn door wat ze in het echt doen,
    of gewoon door het ontwerpen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:03 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mag ik cara delevingne reserveren?

    Sempra schreef:
    Mag ik cara delevingne reserveren?


    Als ontwerper of model?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Baloe schreef:
    (...)

    Als ontwerper of model?


    Ze is model ^^

    Sempra schreef:
    (...)

    Ze is model ^^


    Dat weet ik, maar wil je haar dan ook als model? Het kan net zo goed zijn dat je haar als ontwerper wilt ._.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Baloe schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar wil je haar dan ook als model? Het kan net zo goed zijn dat je haar als ontwerper wilt ._.


    Oh haha, doe maar als model.

    Rol:
    Model.
    Naam:
    Cara Delevingne.
    Leeftijd:
    12-10-1992, twintig jaar.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Naam label:
    Kidrauhl.
    Nationaliteit:
    Cara is Brits.
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Cara is een lief, enthousiast en spontaan meisje. Ze is bijna nooit chagrijnig. Als ze geen modellenwerk doet draagt ze bijna geen make-up, en loopt ze vaak rond in een lekker zittende joggingsbroek. Ze houd er wel van om in de spotlights te staan maar ze gaat niet zover dat ze allemaal gekke dingen doet. Ze is heel betrouwbaar en zal nooit een geheim doorvertellen. Cara heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje. Ze houd ervan om te sporten.
    Extra:
    ---

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 11:46 ]

    Wilt elk model even invullen bij welk label hij/zij zit? Dan kan ik dat ook invullen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Baloe schreef:
    Wilt elk model even invullen bij welk label hij/zij zit? Dan kan ik dat ook invullen.


    Aangepast, aangezien er vijf modellen zijn en vier ontwerpers is er zoiezo eentje dubbel. :Y)

    Mij maakt het niet uit
    Ik ga in ieder geval morgen mijn rollen maken


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mij maakt het ook niet heel veel uit bij welke merk Jènné komt.


    Reality's overrated.

    Sempra schreef:
    (...)

    Aangepast, aangezien er vijf modellen zijn en vier ontwerpers is er zoiezo eentje dubbel. :Y)
    Maar er moeten 6 ontwerpers zijn toch?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Curlies schreef:
    Rol: Ontwerpster
    Naam: Avril Ramona Lavigne
    Leeftijd: 28, geboren op 27-9-1984
    Geslacht: Vrouwelijk
    Naam label: Abbey Dawn
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Avril is een impulsief iemand, ze houdt van risico's en geniet gewoon van haar leven. Ze is een singer-songwriter, een model, actrice en modeontwerpster, ze houdt ervan om dingen uit te proberen. Avril is iemand die niet graag boos wordt op iemand, maar aan de andere kant gaat alles gewoon vanzelf. Haar emoties kan ze soms niet besturen, maar daar kan ze eenmaal niks aan doen. Ze trekt zich niks van haters aan, ze probeert het beste van haar leven te maken en gewoonweg te genieten. Ze werkt veel aan haar liedjes en album, ze wilt dat de teksten perfect zijn en ook veel voor haar betekenen. Haar meest recente lied is 'How's To Never Growing Up'
    Extra: Abbey Dawn was een bijnaam die haar vader vroeger gaf aan Avril en haar zo noemde, ze heeft 'Abbey Dawn' ook getatoeëerd. Ze heeft vele tattoo's, onder andere het voor 'fuck' op haar zij, die zij als haar favoriete woord noemde.


    Done ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    oehoehoeh, mag ik een model, en dan label van Demitra Lo? Als Damnbieber het daar mee eens is c:

    Bieberen schreef:
    oehoehoeh, mag ik een model, en dan label van Demitra Lo? Als Damnbieber het daar mee eens is c:
    Ja hoor. Om eerlijk te zijn kon ik niet eens een naam bedenken. Ik moet het er ook wel mee eens zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 21:13 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh ja, de ontwerpers mogen ook beroemd zijn zoals ze nu zijn, of ze zijn enkel bekend als ontwerper. Brooke heeft me verteld dat ze Justin niet als zanger wilt, daardoor ben ik op 't idee gekomen ^-^. Ga nu alles bewerken!


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5