• Hello everyone!
    Ik bewerk sinds kort weer foto's en wil wel weer covers maken.
    Ook voor jou! Je hoeft enkel een klein lijstje in te vullen en ik maak hem voor je. C;

    • Titel:
    • Andere tekst:
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.):
    • Beschrijving van je story:
    • Sfeer:
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. :
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com)
    • Extra:


    Voorbeelden:






    Klaar:
    • Scorpia
    • Melofors
    • AvatarKyoshi
    • catpayne
    • Appa
    • Truestars42
    • Parachutes
    • Cullens
    • Defile
    • Liberacorpus
    • xSunshineee
    • Scorpia
    • Rayvenious 2
    • Scorpia
    • Sempra
    • Justforfun1D
    • Owlsome
    • PurrLou
    • Scorpia
    • Silverton
    • Roww
    • Roww
    • dooddoenervo
    • Funky 2
    • Queeni7East
    • Licorne
    • jokaloka 2
    • Rominator 2
    • Bieberen 2
    • dooddoenervo
    • Rayvenious
    • aMarshmallow 2
    • Scorpia
    • Nienya
    • Queeni7east

    Wachtlijst:
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:38 ]


    26 - 02 - '16

    dooddoenervo schreef:
    (...)
    Thanks(flower)


    It's ready


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    It's ready



    Bedankt! Hij is mooi geworden!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hee! ik vond die cover die je voor me gemaakt hebt echt te gek!
    Zou je er nog een willen maken?

    • Titel: Sphere of Evanescence
    • Andere tekst: Maybe it's not about the happy ending. Maybe it's about the story
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.):

    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    foto 4
    foto 5
    foto 6
    foto 7
    Als jij nog iets kunt vinden met de vijf elementen? [aarde, water, vuur, lucht en geest] zo niet, nouja dan niet haha

    foto's 1, 2, 4 en 5 heb ik er het liefst sowieso in. voor de overige: kijk maar wat jij het leukste vind!

    • Beschrijving van je story: De wereld is verdeeld in vijf koninkrijken die ieder gebonden zijn met een element. ieder nieuw kind draagt een geboorte element bij zich dat zich op een bepaalde tijd gaat uiten. de 5 elementen hebben tot nu toe altijd in vrede geleefd, totdat op Mysterieuze wijze de koning van Onatah (aarde) verdwijnt. De boel dreigt verkeerd te lopen en het is de taak van de tieners dat ze gaan leren met hun geboorte element om te gaan.
    [het is een beetje a la de 19e eeuw + fantasy]
    • Sfeer: mysterieus, romantisch en ouderwets.
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : kleur en/of zwart/wit [kan ik kiezen haha
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com) The Roots / Handwriting Draft voor de Titel [kies er maar een?] en als het kan Eternal Call sowieso voor de 'Andere tekst'

    Ik ben benieuwd wat je ervan kunt maken! Good Luck! ^^


    The Definition of Insanity

    • Titel: Titan of Snakes
    • Andere tekst: -
    • Plaatjes: Background, pic 1, pic 2, Pic 3 (alleen het ei plz), pic ! is optioneel..
    • Beschrijving van je story:

    Een jongen vindt een slangenei in Oostenrijk op vakantie. Hij broedt hem uit en voedt hem op. De slang (Titanoboa) wordt groot, en Falcon besluit hem in het bos vrij te laten, en dan gebeuren er wat erge dingetjes;Dlol

    • Sfeer: Gevaarlijk, gespannen
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : Kleur
    • Lettertype voorkeur: Abaddon
    • Extra: -

    Heey,
    gaat het zo lukken??
    Alvast bedankt!!

    xx

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 16:03 ]


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    aMarshmallow schreef:
    • Titel: Titan of Snakes
    • Andere tekst: -
    • Plaatjes: Background, pic 1, pic 2, Pic 3 (alleen het ei plz), pic ! is optioneel..
    • Beschrijving van je story:
    Een jongen vindt een slangenei in Oostenrijk op vakantie. Hij broedt hem uit en voedt hem op. De slang (Titanoboa) wordt groot, en Falcon besluit hem in het bos vrij te laten, en dan gebeuren er wat erge dingetjes;Dlol

    • Sfeer: Gevaarlijk, gespannen
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : Kleur
    • Lettertype voorkeur: Abaddon
    • Extra: -

    Heey,
    gaat het zo lukken??
    Alvast bedankt!!

    xx


    Ik zet je op de lijst. Ik ga nu even brainstormen hoe ik je cover ga maken (;


    26 - 02 - '16

    Rayvenious schreef:
    Hee! ik vond die cover die je voor me gemaakt hebt echt te gek!
    Zou je er nog een willen maken?

    • Titel: Sphere of Evanescence
    • Andere tekst: Maybe it's not about the happy ending. Maybe it's about the story
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.):

    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    foto 4
    foto 5
    foto 6
    foto 7
    Als jij nog iets kunt vinden met de vijf elementen? [aarde, water, vuur, lucht en geest] zo niet, nouja dan niet haha

    foto's 1, 2, 4 en 5 heb ik er het liefst sowieso in. voor de overige: kijk maar wat jij het leukste vind!

    • Beschrijving van je story: De wereld is verdeeld in vijf koninkrijken die ieder gebonden zijn met een element. ieder nieuw kind draagt een geboorte element bij zich dat zich op een bepaalde tijd gaat uiten. de 5 elementen hebben tot nu toe altijd in vrede geleefd, totdat op Mysterieuze wijze de koning van Onatah (aarde) verdwijnt. De boel dreigt verkeerd te lopen en het is de taak van de tieners dat ze gaan leren met hun geboorte element om te gaan.
    [het is een beetje a la de 19e eeuw + fantasy]
    • Sfeer: mysterieus, romantisch en ouderwets.
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : kleur en/of zwart/wit [kan ik kiezen haha
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com) The Roots / Handwriting Draft voor de Titel [kies er maar een?] en als het kan Eternal Call sowieso voor de 'Andere tekst'

    Ik ben benieuwd wat je ervan kunt maken! Good Luck! ^^


    Ik zet jou ook op de lijst en ik zal brainstormen voor jullie beiden.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik zet je op de lijst. Ik ga nu even brainstormen hoe ik je cover ga maken (;


    Heel erg bedankt!!
    Kan de cover misschien toch in zwart-wit?? Sorry dat ik hier zo laat mee kom..

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    aMarshmallow schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt!!
    Kan de cover misschien toch in zwart-wit?? Sorry dat ik hier zo laat mee kom..

    xx


    Tuurlijk kan dat (;


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Tuurlijk kan dat (;


    Thank you!!

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    Oké, ik ben zeurderig bezig, ik weet het, maar van pic 1, bedoelde ik niet optioneel, maar alleen de slang... Zijn kop, en hals, dat stukje na de boom, als je begrijpt wat ik bedoel...;D

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    aMarshmallow schreef:
    Oké, ik ben zeurderig bezig, ik weet het, maar van pic 1, bedoelde ik niet optioneel, maar alleen de slang... Zijn kop, en hals, dat stukje na de boom, als je begrijpt wat ik bedoel...;D

    xx


    Ik snap het (;


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik snap het (;


    Gelukkig, nogmaals bedankt!!

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke

    De titel: Life is a job en dat is de enige tekst die ik erin wil. Het liefst met een schuingedrukt lettertype, of die krullig is of niet, dat maakt me niet heel veel uit. Kijk jij wel welk lettertype erbij past.
    Foto's: Sowieso zou ik deze tweeling erin willen. Ook wil ik dat je deze sleutel erin verwerkt. Deze roos en tot slot de achtergrond.
    Beschrijving van de story:

    Slim waren ze niet, maar dom kon je ze ook niet noemen. De tweelingzussen Adriana en Marianne van zeventien. Samen werden ze hun huis uitgestuurd met de volgende reden: ‘Zoek toch een baantje’. Dit omdat Adriana en Marianne niet het type waren om een baan te zoeken. Meestal zaten ze de hele dag door te slapen, niet alleen thuis, ook op school. Hun moeder was hen helemaal zat en dus had ze de tweeling het huis uitgegooid. Adriana en Marianne vonden het niet erg. Ze hadden een paar koffers ingepakt en meegenomen en ze logeerden bij een aantal vrienden en familieleden. Ze misten hun moeder niet, buiten was het ook prima. Tenminste, dat dachten ze. Er gebeurde teveel in de buitenwereld. Meer dan ze dachten.

    Sfeer: Dramatisch, actie en een vleugje verdriet.
    Kleur / sepia / zwartwit / etc: Wat het beste erbij past.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zet je op de lijst en ik zal morgen de covers maken. I promise.


    26 - 02 - '16

    Voor Rayvenious



    Voor aMarshmallow



    Voor Scorpia


    26 - 02 - '16