• Hello everyone!
    Ik bewerk sinds kort weer foto's en wil wel weer covers maken.
    Ook voor jou! Je hoeft enkel een klein lijstje in te vullen en ik maak hem voor je. C;

    • Titel:
    • Andere tekst:
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.):
    • Beschrijving van je story:
    • Sfeer:
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. :
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com)
    • Extra:


    Voorbeelden:






    Klaar:
    Scorpia
    Melofors
    AvatarKyoshi
    catpayne
    Appa
    Truestars42
    Parachutes
    Cullens
    Defile
    Liberacorpus
    xSunshineee
    Scorpia
    Rayvenious 2
    Scorpia
    Sempra
    Justforfun1D
    Owlsome
    PurrLou
    Scorpia
    Silverton
    Roww
    Roww
    dooddoenervo
    Funky 2
    Queeni7East
    Licorne
    jokaloka 2
    Rominator 2
    Bieberen 2
    dooddoenervo
    Rayvenious
    aMarshmallow 2
    Scorpia
    Nienya
    Queeni7east

    Wachtlijst:









    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:38 ]


    26 - 02 - '16

    Nog een voorbeeld, voor de liefhebbers:


    26 - 02 - '16

    [Mijn topics] ze zijn echt mooi Erieka!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dankje!
    Ik heb net nog iets in elkaar geflanst:


    26 - 02 - '16

    Wauw die zijn echt prachtig!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Moet de beschrijving van je story? Ik hou het namenlijk liever geheim.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Moet de beschrijving van je story? Ik hou het namenlijk liever geheim.


    Dat is ook goed ^^
    Beschrijving is niet optioneel


    26 - 02 - '16

    Je maakt hele mooie bewerkingen en covers, hoor. :'O


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Je maakt hele mooie bewerkingen en covers, hoor. :'O


    Thanks C;


    26 - 02 - '16

    Titel: Tug of War
    Extra tekst: You will do anything for me
    Beschrijving:

    Ze was verdwenen, zeiden ze. Totdat Alexis Potter op magische wijzen weer opduikt op de Wegisweg en ze Fred en George Wemel letterlijk tegen het lijf loopt. Ze nemen haar mee naar Het Nest. Daar leert ze haar tweeling broer Harry kennen, en leert ze een hoop over hun geschiedenis.

    Als ze naar Zweinstein gaat, begint ze gevoelens te ontwikkelen voor Fred Wemel. Heeft ze een stalker, en moet ze moeite doen om haar broer in toon te houden.
    Toch staat Alexis voor een belangrijke keuze. Het duurt niet lang meer of het Kwaad dringt zich door de muren van Zweinstein. Alleen heeft ze maar een doel: Er achter komen wie ze écht is.
    Maar hoe ver zal ze gaan om de waarheid te achterhalen?

    Username erbij? Nee.
    Afbeeldingen:
    O1
    O2 of O3
    O4
    Zou jij misschien een plaatje op willen zoeken van Fred en George Weasley, en een foto van Voldemort als het kan. Van Voldemort hoeft niet perse, maar zal wel fijn zijn als het kon (:
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Liefde. Bescherming en Gevaar.
    Horizontaal of verticaal; Het liefst verticaal, maar kijk maar wat het beste uit komt.
    Verder wensen: Ik heb hier een paar voorbeelden hoe het er uit mag zien:
    O1
    O2
    O3

    Hier is trouwens een link naar het verhaal (voor een idee) Tug Of War • Fred Wemel.
    Ik heb wel een andere lijstje dan die van jouw, maar ik hoop dat het genoeg informatie is (:
    Xx


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Je maakt ze echt prachtig hoor Erieka, dit is een mijn topics berichtje want ik ga zometeen een aanvraag voor je klaarzetten (:


    Some people are art and do art at the same time

    • Titel van je story: A ghost, a human
    • Andere tekst: Mijn naam 'Emma' wil ik het liefst in een kleine lettertype (maar toch moet het leesbaar zijn (!)) in een hoekje, maar dit is niet verplicht hoor. Onder foto 1 (zie volgende vraag) wil ik dat je typt 'A ghost' in een krullerige lettertype (leesbaar (!)) en een beetje mysterieus graag. Onder foto 2 (het normale meisje) wil ik 'a human' met diezelfde lettertype, maar dan iets lichter qua kleur.
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.): Achtergrond: Klik
    Het liefst deze 2 foto's een beetje door elkaar 'geblenderd' als je snapt wat ik bedoel, en een beetje wazig: 1 & 2
    • Beschrijving van je story:

    Het was half acht 's avonds en alle kindertjes waren naar bed gebracht. Niemand merkte wat er gebeurde in het huis van de zestienjarige Lotte, die zelfmoord probeerde te plegen vanwege alle dingen die haar in haar leven waren overkomen.
    Op school had ze altijd lage cijfers en ze had bijna nooit iemand om mee te praten. Iemand aan wie ze alles wat ze kwijt wilde kon vertellen - maar nee, iedereen haatte haar. Het ergst was nog wel Lola, zeventien jaar oud, die Lotte altijd irriteerde - niet eens irriteerde, veel erger. Lola had een vriendje, Olivier. Als een paar liepen ze altijd als gekken op school rond en deden alsof ze populair waren, maar het enige wat ze konden was roddelen en klef doen. Het was ooit rondgegaan door de school dat ze één avondje seks hadden. Lotte had het verteld.
    Sindsdien haatten ze elkaar al en niemand was meer bevriend met Lotte. De laatste dagen na de kerstvakantie was ze nogal een chagrijn. Slechte cijfers, niet opletten in de klas en tenslotte had iedereen een hekel aan Lotte. Zelfs de docenten, de mentor, niemand mocht haar. Haar ouders ook niet, die Lieke en Harry heetten. Haar zusje, Linda, die op haar kamer altijd muziek zat te luisteren, boeide haar ook geen reet.
    Lotte was het zat. Op een zaterdagavond pleegde ze zelfmoord.

    • Sfeer: Mysterieus, duister en een beetje ghotic
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : Het liefst zwartwit maar dat zijn de meeste foto's ook. Voor de rest hoef je niks aan te passen qua kleuren, maar als je het er meer bij vindt passen is dat ook wel goed (:
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com) October Crow als het kan :3
    • Extra: Je mag altijd zelf foto's die je erbij vindt passen erin zetten maar dat hoeft echt niet. c: Zet het als het klaar is aub in het topic en niet in een pb. Echt bedankt alvast als je het wil proberen ;3


    Some people are art and do art at the same time

    Ohmygod, Epic covers c;
    Anyway, mijn topics, voor als ik er eentje nodig heb.
    Welk programma gebruik je?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 17:28 ]

    Sempra schreef:
    Ohmygod, Epic covers c;
    Anyway, mijn topics, voor als ik er eentje nodig heb.
    Welk programma gebruik je?


    Ik gebruik photoshop cs5


    26 - 02 - '16

    Proudfoot, je cover is klaar. Ik vond het best pittig om deze te bewerken aangezien enkele plaatjes vrij klein waren.
    I hope you like it. (;


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Proudfoot, je cover is klaar. Ik vond het best pittig om deze te bewerken aangezien enkele plaatjes vrij klein waren.
    I hope you like it. (;

    Foto

    Wauw ik had hem helemaal anders verwacht ;3 hij is prachtig geworden maar mag 'A ghost' iets duidelijker? Het is goed zolang hij maar niet dezelfde letterkleur als A human heeft c:
    Echt helemaal bedankt trouwens! Hij is echt super!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 17:58 ]


    Some people are art and do art at the same time