• Hello everyone!
    Ik bewerk sinds kort weer foto's en wil wel weer covers maken.
    Ook voor jou! Je hoeft enkel een klein lijstje in te vullen en ik maak hem voor je. C;

    • Titel:
    • Andere tekst:
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.):
    • Beschrijving van je story:
    • Sfeer:
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. :
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com)
    • Extra:


    Voorbeelden:






    Klaar:
    • Scorpia
    • Melofors
    • AvatarKyoshi
    • catpayne
    • Appa
    • Truestars42
    • Parachutes
    • Cullens
    • Defile
    • Liberacorpus
    • xSunshineee
    • Scorpia
    • Rayvenious 2
    • Scorpia
    • Sempra
    • Justforfun1D
    • Owlsome
    • PurrLou
    • Scorpia
    • Silverton
    • Roww
    • Roww
    • dooddoenervo
    • Funky 2
    • Queeni7East
    • Licorne
    • jokaloka 2
    • Rominator 2
    • Bieberen 2
    • dooddoenervo
    • Rayvenious
    • aMarshmallow 2
    • Scorpia
    • Nienya
    • Queeni7east

    Wachtlijst:
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •
    •

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:38 ]


    26 - 02 - '16

    Ik maak ook plaatjes die jullie als inspiratie mogen gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Titel: Ice Queen
    Andere tekst: mijn username, en 'A prediction has a good and a bad side...'
    Plaatjes:




    Beschrijving story: Amelie Frozeheart krijgt van de Wolkenkoningin te horen dat haar pegasus Marlissa haar omgetoverde zus is. Ze gaat op zoek naar de tovnaar Wenlock om hem te verslaan, maar daarvoor heeft ze eerst het ijsstokje nodig. Bovendien moet ze ook de ijskoningin worden, anders werkt het stokje niet...
    Sfeer: magisch en duister
    Kleur, zwart/wit, sepia, ect.: maakt mij niet uit. Eigenlijk het liefst met donkere kleuren.
    Lettertype voorkeur (het liefst van Dafont.com): een beetje bevroren lettertype in krulletters als dat bestaat.
    Extra's: Het liefst ook een beetje met een middeleeuwse sfeer.

    Ik hoop dat je hier wat mee kan! Je bent echt goed in covers!


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Queeni7East schreef:
    Titel: Ice Queen
    Andere tekst: mijn username, en 'A prediction has a good and a bad side...'
    Plaatjes:




    Beschrijving story: Amelie Frozeheart krijgt van de Wolkenkoningin te horen dat haar pegasus Marlissa haar omgetoverde zus is. Ze gaat op zoek naar de tovnaar Wenlock om hem te verslaan, maar daarvoor heeft ze eerst het ijsstokje nodig. Bovendien moet ze ook de ijskoningin worden, anders werkt het stokje niet...
    Sfeer: magisch en duister
    Kleur, zwart/wit, sepia, ect.: maakt mij niet uit. Eigenlijk het liefst met donkere kleuren.
    Lettertype voorkeur (het liefst van Dafont.com): een beetje bevroren lettertype in krulletters als dat bestaat.
    Extra's: Het liefst ook een beetje met een middeleeuwse sfeer.

    Ik hoop dat je hier wat mee kan! Je bent echt goed in covers!


    Ik neem aan dat je het plaatje met de maan als achtergrond wilt?


    26 - 02 - '16

    Queeni7East, vindt je dit mooi?


    26 - 02 - '16

    Bedankt!


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Ik neem even een abo hierop


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    • Titel: Passion
    • Andere tekst: Nee
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.): Deze als achtergrond
    Harry
    Belle

    of als je zelf een betere vind, mag dit natuurlijk altijd. Zolang het maar een ballerina is waar het gezicht niet al te duidelijk van is.

    1, 2, 3.
    • Beschrijving van je story:
    Belle Williams is een zeventien jarige meid uit Holmes Chapel. Ze heeft een grote passie voor ballet en doet dit ook al haar gehele leven. Wanneer ze toegelaten word op de beste ballet academie van Engeland kan haar leven niet meer stuk, of tenminste dat denkt ze. Op de academie krijgt ze een hele andere kant te zien van ballet. De kant van hard werken, pijn, vernedering en eetstoornissen. Ballet word hier niet langer als een hobby gezien, maar als een fultime job. Kan ze dit wel aan?

    Harry Styles is een achttienjarige jongen uit Holmes Chapel. Hij heeft een grote passie voor muziek en dan vooral het dj gedeelte. Als hij op een verjaardagsfeest draait, valt zijn oog op de mooiste meid die hij ooit gezien heeft maar past Harry wel in het drukke balletleventje van Belle?

    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : Kleur
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com) Ik kon hem niet vinden op dafront.com, maar het liefst een lettertype als dit
    • Extra: Nee.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 9:21 ]


    “Things never happen the same way twice.”

    Alsjeblieft jokaloka:




    26 - 02 - '16

    Steampunk style :p


    26 - 02 - '16


    26 - 02 - '16

    • Titel: Visible Invisibility
    • Andere tekst: Nee
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.): Ik heb eigenlijk geen idee, maar het liefst een lachende, of bezorgde Louis en een verdrietig meisje met donker haar.
    • Beschrijving van je story:

    Het gaat over Darcy Elizabeth Brooks. Om een lang verhaal kort te maken: ze heeft geen huis en ze wilt niet naar een pleeggezin. Ze slaapt dan ook in het oude kamertje van de conciërge en probeert zo min mogelijk opvallen, zodat niemand achter haar situatie komt en ze niet 'het dakloze kind' wordt.
    Wanneer ze wanhopig opzoek is naar een baantje en terecht komt bij een restaurant, serveert ze een man, Louis Tomlinson. Kort kletsen ze aan het einde van de avond, omdat hij zijn portefeuille heeft laten liggen en zij hem aan hem geeft.
    Hij wilt een vriendschap met haar, maar ze houdt hem op afstand. Wat hij ook probeert, ze wilt niet omgaan met iemand die dagelijks in de spotlights staat.

    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : Ehmm,, kleur of zwart-wit. Wat mooier is
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com): Het liefst geen tekst op het plaatje
    • Extra: niets


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Rominator schreef:
    • Titel: Visible Invisibility
    • Andere tekst: Nee
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.): Ik heb eigenlijk geen idee, maar het liefst een lachende, of bezorgde Louis en een verdrietig meisje met donker haar.
    • Beschrijving van je story:
    Het gaat over Darcy Elizabeth Brooks. Om een lang verhaal kort te maken: ze heeft geen huis en ze wilt niet naar een pleeggezin. Ze slaapt dan ook in het oude kamertje van de conciërge en probeert zo min mogelijk opvallen, zodat niemand achter haar situatie komt en ze niet 'het dakloze kind' wordt.
    Wanneer ze wanhopig opzoek is naar een baantje en terecht komt bij een restaurant, serveert ze een man, Louis Tomlinson. Kort kletsen ze aan het einde van de avond, omdat hij zijn portefeuille heeft laten liggen en zij hem aan hem geeft.
    Hij wilt een vriendschap met haar, maar ze houdt hem op afstand. Wat hij ook probeert, ze wilt niet omgaan met iemand die dagelijks in de spotlights staat.

    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : Ehmm,, kleur of zwart-wit. Wat mooier is
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com): Het liefst geen tekst op het plaatje
    • Extra: niets


    Ik weet niet wat voor soort meisje jij erop wilt hebben en ik zou ook niet weten waar ik een foto van Louis zou moeten vinden. Bij voorkeur graag je afbeeldingen zelf zoeken. Anders kan ik er ook niks mee.


    26 - 02 - '16

    Rominator schreef:
    http://userserve-ak.last.fm/serve/_/83441869/Louis+Tomlinson+louis.png
    http://data.whicdn.com/images/15089754/tumblr_lry5r2Kd7X1r0v7z5o1_400_large.jpg


    Heb je ook nog een achtergrond? Of een voorkeur voor een eventuele achtergrond?


    26 - 02 - '16

    Een lege schoolgang, of een donkere stad


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman