• Hello everyone!
    Ik bewerk sinds kort weer foto's en wil wel weer covers maken.
    Ook voor jou! Je hoeft enkel een klein lijstje in te vullen en ik maak hem voor je. C;

    • Titel:
    • Andere tekst:
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.):
    • Beschrijving van je story:
    • Sfeer:
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. :
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com)
    • Extra:


    Voorbeelden:






    Klaar:
    Scorpia
    Melofors
    AvatarKyoshi
    catpayne
    Appa
    Truestars42
    Parachutes
    Cullens
    Defile
    Liberacorpus
    xSunshineee
    Scorpia
    Rayvenious 2
    Scorpia
    Sempra
    Justforfun1D
    Owlsome
    PurrLou
    Scorpia
    Silverton
    Roww
    Roww
    dooddoenervo
    Funky 2
    Queeni7East
    Licorne
    jokaloka 2
    Rominator 2
    Bieberen 2
    dooddoenervo
    Rayvenious
    aMarshmallow 2
    Scorpia
    Nienya
    Queeni7east

    Wachtlijst:









    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 13:38 ]


    26 - 02 - '16

    Hey,

    • Titel: Count on you
    • Plaatjes: Klik klik klik Klik
    • Beschrijving van je story: Nicole is goed bevriend met Daniel. Daniel is in stilte verliefd op Nicole. Als Nicole vooor 2 weken op vakantie gaat krijgt ze een vriendje. Daniel is jaloers maar laat dat niet merken. Na de vakantie maakt het vriendje van Nicole het uit en Daniel is er voor haar. Hij zoent haar plots en dan krijgen ze ruzie. na lange ruzie geeft Nicole daniel nog een kans en uiteindelijk eindigen ze als een verliefd stelletje.
    • Sfeer: Girly, romantisch
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : kleur


    He like girls how eat carrots!

    Oké, hier ben ik weer. ^^

    • Titel: Vlinder zonder vleugels
    • Andere tekst: Mijn username, Parachutes, in het klein ergens in een hoekje.
    • Plaatjes (ik wil er zelf wel 1 zoeken, maar zoek ze bij voorkeur zelf.):
    klik,klik, klik.
    • Beschrijving van je story:

    Fear and panic in the air
    I want to be free
    From desolation and despair
    And I feel like everything I saw
    Is being swept away
    Well I refuse to let you go

    Life will flash before my eyes
    So scattered and lost
    I want to touch the other side
    And no one thinks they are to blame
    Why can't we see
    That when we bleed we bleed the same?

    Loneliness be over
    When will this loneliness be over?


    Het is het jaar 2113, Grand Marais, Minnesota, Verenigde Staten. Op een regenachtige dinsdag komen de leerlingen van Middle School Grand Marais in een levensbedreigende situatie te staan, als ze ontdekken dat alle leraren niet op zijn komen dagen en de school leeg is, op de zo'n driehonderd leerlingen na. Het duurt niet lang voor ze ontdekken dat de de deuren en ramen van de school potdicht zijn en iedereen die een poging doet het gebouw te verlaten, stuit op een elektrische muur. Chaos breekt uit binnen de vier muren en vertrekt pas als het vallen van de avond is bereikt. Tweehonderd leerlingen zijn over en worden gedwongen het pad van samenwerking en verzoening te betreden, op een school waar de verdeeldheid enorm is. Onwetend over de situatie en het hoe en waarom, zullen er leiders op moeten staan, die bereid zijn te vechten tot het uiterste, voor de vrijheid en voor de waarheid. Beste vrienden worden vijanden, voormalige vijanden worden vrienden en niets is wat het lijkt in deze nieuwe samenleving vol jonge mensen. Zullen ze standhouden tot ze de vrijheid kunnen omarmen? Of zullen ze zichzelf vernietigen tot er niemand meer over is?

    • Sfeer: Duister, mag ook wel een beetje dramatisch.
    • Kleur / zwart-wit / sepia / etc. : Het liefst geheel in zwart-wit.
    • Lettertype voorkeur (het liefst van dafont.com) Moonlight Shadow
    • Extra: De afbeelding van de school zou ik graag op de achtergrond willen. De afbeelding met de vlinder zou ik dan rechts op de voorgrond willen, maar het liefst alleen de hand en de vlinder en een klein stukje van de arm (er mag dus van de afbeelding rechts een stuk af). En de engel zou ik dan links een beetje achteraan willen.
    Trouwens, als je zelf betere ideeën/afbeeldingen hebt, sta ik daar ook heel erg voor open! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Voor Truestars42:



    Voor Parachutes:



    Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. Ik kan altijd nog dingen aanpassen, dus kloppen er dingen niet: geef het aan C;


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Voor Truestars42:



    Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. Ik kan altijd nog dingen aanpassen, dus kloppen er dingen niet: geef het aan C;




    Wauw, die is super.
    Thanks
    xxx


    He like girls how eat carrots!

    Wacht even, ik upload die van Truestars42 even opnieuw hoor. Hij is ineens verdwenen o.O


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Voor Truestars42:



    Voor Parachutes:



    Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. Ik kan altijd nog dingen aanpassen, dus kloppen er dingen niet: geef het aan C;


    Ik vind de vormgeving wel heel mooi zo, maar ik vind 'm wat te licht, eigenlijk. Ook is de vlinder niet erg duidelijk te zien. Zou de achtergrond wat donkerder kunnen en misschien alleen de vlinder in kleur? Ik weet niet goed of dat mooi zal worden, als de vlinder in kleur is, maar ik ben wel benieuwd naar het effect.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind de vormgeving wel heel mooi zo, maar ik vind 'm wat te licht, eigenlijk. Ook is de vlinder niet erg duidelijk te zien. Zou de achtergrond wat donkerder kunnen en misschien alleen de vlinder in kleur? Ik weet niet goed of dat mooi zal worden, als de vlinder in kleur is, maar ik ben wel benieuwd naar het effect.


    De rest wel in zwart/wit?


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    De rest wel in zwart/wit?


    Jup.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is gelukt de boel iets duidelijker te krijgen, maar de hand in kleur en de rest zwart/wit lukte helaas niet. Sorry


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Het is gelukt de boel iets duidelijker te krijgen, maar de hand in kleur en de rest zwart/wit lukte helaas niet. Sorry



    Geeft niet, hij is zo al een stuk duidelijker, inderdaad! Dankjewel! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Geeft niet, hij is zo al een stuk duidelijker, inderdaad! Dankjewel! (:


    Oh, ik zie net dat je username er niet op staat. Als je even wacht geef ik je een exemplaar waar de username wel op staat (;


    26 - 02 - '16

    Here you go:


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Here you go:



    Heel erg bedankt! :)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt! :)


    No problemo (:
    Ik vond 't leuk om te doen


    26 - 02 - '16

    Dit klinkt misschien heel stom, maar ik zoek eigenlijk een geschikt plaatje voor een verhaal dat ik binnenkort wil gaan beginnen. Het moet een plaatje zijn van een zwart paard [het liefst een plaatje van een paard dat écht zwart is en wat er erg krachtig uitziet] alleen nu het probleem; Ik wil dat het paard rode manen heeft. Maar ja, dát kan ik dus nergens vinden op Google. Kan jij misschien bij een zwart paard, de manen rood maken of in ieder geval gedeeltelijk rood maken [zoals met Highlights?] want ik zoek eigenlijk een 'real-life' versie van deze animatie. Hier en hier nog een paar plaatjes van de animatie, maar ik wil dus een plaatje met een écht paard wat er zo ongeveer uitziet. Het is voor een fantasy verhaal.


    Chaos is a ladder.