• Ja, omdat ik het maken van trailers ontzettend leuk vind en ik al mijn creativiteit erin kwijt kan, wil ik graag voor jullie, voor diegene die een trailer nodig hebben, een trailer maken. Ik doe het helemaal gratis, dus ik hoef er helemaal niks voor!

    Enkel voorbeeldje... (Ik heb 3 trailers op mijn YTkanaal staan, maar aangezien de andere twee mijn eerste trailers waren en van best lang geleden, heb ik alleen mijn laatst geüploade trailer als voorbeeldje gebruikt.)

    Not Alone

    Mijn trailers zijn niet fantastisch goed, maar dit is ongeveer wat je kan verwachten.

    Simpel lijstje dat je eventueel kan invullen.. Of je laat aan mij de keus als je verrast wilt worden, natuurlijk is het wel handig als je even verteld waarover het verhaal gaat.

    Titel:
    Verhaallijn:
    Personages (qua uiterlijk, misschien al voorkeur face claim?):
    Soundtrack (eigen voorkeur of mijn voorkeur):
    Tekst (eigen voorkeur of mijn voorkeur):
    Voice Over (wel of niet):
    Extra:

    Als het mij niet lukt om een fatsoenlijke trailer te maken, krijg je persoonlijk een bericht van mij.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:53 ]

    My topics, voor als ik er eentje nodig heb.

    Titel verhaal:
    Pagina drie.
    Gebruikersnaam noemen?: Ja/ Nee
    Yup.
    Verhaallijn:
    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?
    Sfeer:
    Horror/thriller.
    Liedje: Het liefste titels, anders of het vrolijk, verdrietig of het met zang moet enz.
    Euhm een beetje horror, ik heb niet echt een passend liedje.
    Paar filmpjes:
    Voor het meisje • http://m.youtube.com/watch?v=sc3Cba0qOco
    Beelden van het huis en misschien kan je ook die gillende mensen gebruiken • http://www.youtube.com/watch?v=O92QxxgeCO8
    Meisje • http://www.youtube.com/watch?v=mxNAjgovko0

    Teksten die erin moeten:
    ??
    Zelf ideeën?:

    Hoe ziet de hoofdrollen eruit? Dit is belangrijk, zodat je in de trailer niet de hele tijd een blond iemand ziet, terwijl je personage bruin haar heeft. Het liefst een naam van de persoon en anders een omschrijving. Dan hou ik daar rekening mee.
    De hoofdrollen zijn een meisje, Ayla, bruin haar en bruine ogen (15 jaar) en haar broer Darryl ook stekeltjes bruin haar en bruine ogen.(17) Er zijn ook twee 'geesten', een klein jongetje van rond de acht jaar, uiterlijk maakt niet zoveel uit. Nog een geest, Jordy, de broer van de andere geest, als ze maar een beetje op elkaar lijken. Jordy moet rond de vijftien jaar oud zijn.

    Sempra schreef:
    My topics, voor als ik er eentje nodig heb.


    -

    @Sempra, zou je misschien het huis en je personages beter willen beschrijven? Ik gebruik namelijk geen clips, maar gedownloade episodes of films. Zo kan ik met meer details gaan zoeken.

    LilAsskicker schreef:
    @Sempra, zou je misschien het huis en je personages beter willen beschrijven? Ik gebruik namelijk geen clips, maar gedownloade episodes of films. Zo kan ik met meer details gaan zoeken.


    Het huis is erg oud en een beetje horror-achtig.

    Ayla, bruin haar en bruine ogen (15 jaar) ze is nogal slank.
    Darryl heeft stekeltjes bruin haar en bruine ogen (17) hij is redelijk gespierd. ([wil je alsjeblieft geen Taylor Lautner gebruiken voor dit personage]
    Er zijn ook twee 'geesten', een klein jongetje van rond de acht jaar, uiterlijk; blond haar en blauwe ogen. Als hij verder maar op een geest lijkt.
    Nog een geest, Jordy, de broer van de andere geest, als ze maar een beetje op elkaar lijken. Jordy moet rond de vijftien jaar oud zijn, voor het uiterlijk heb ik geen voorkeuren, ook voor Jordy; als hij maar op een geest lijkt.

    Bedankt voor het invullen. Ik ben nu al bezig.. Waarschijnlijk is 'ie morgen of overmorgen klaar.

    Hey, is 'ie nog gelukt?