• Ik ben op zoek naar mooie, het liefst afgelopen story's. Iemand sugesties? Alvast bedankt.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Tada (:


    Do what people say you can't.

    Ik moet de laatste 2 hoofdsstukken nog schrijven (en de drie daarvoor afwerken, ik weet nog niet of ik er tevreden over ben) maar mijn verhaal is in de komende drie weken af.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Deze is afgelopen, maar ik ben wel aan een vervolg begonnen:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    En dit verhaal is niet af, maar heeft al wel honderd hoofdstukken:



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.



    De ketens van Lucifer

    Langzaam opende ze haar ogen, voor haar enkel een olielamp waar de vlam rustig flikkerde. Ze duwde zich omhoog uit het stof, hoe was ze hier gekomen, waar was ze? Ze keek naar beneden ze droeg een dunne witte nachtjapon, haar gouden style lokken over haar schouders gedrapeerd. Ze staarde in het duister, een lange donkere hal, het zag eruit alsof hier eeuwen niemand was geweest. voorzichtig pakte ze de olie lamp van de grond en begon te lopen, waarheen wist ze ze niet, ze kon zich niet herinneren wat hiervoor was gebeurd, alsof dit haar eerste herinnering was.

    - Telt op dit moment 38 hoofdstukken inclusief proloog
    - Genre Horror, Drama, Fantasy, Romantiek en [16+]
    - Ondanks dat lucifer geen onbekende is vind ik het toch een OP
    Afgelopen



    © door Iris Huis in 't Veld
    Dit verhaal is geschreven door Iris huis in 't Veld en mag op geen enkele manier worden gekopieerd of deels aangepast worden zonder toestemming.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    misschien interesse in één van mijn story's :)

    het is van Marvel, iets anders dan alle andere story's maar wel een mooi verhaal :p
    http://www.quizlet.nl/stories/98596/the-avengers-2--matrix-of-leadership-/

    ik heb zelf geen tijd om even een korte beschrijving te geven maar als je op de link klikt krijg je voldoende info in de inleiding,
    hopelijk vind je het wat (flower)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore