• Er zijn topics van Justin Bieber, Hary Potter en Tokio Hotel. En veel mensen hier zijn fan van Big Time Rush. En ik dacht misschien kan er ook een forum komen van Big Time Rush.

    Wat vinden jullie?


    I love BTR and One Direction!

    wie is big time rush?


    quidquid excusatio prandium pro

    Big time No

    zo bekent zijn ze nog niet


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeSlenderman schreef:
    wie is big time rush?


    -out-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Big Time Rush is niet zo groot als heel die bands en artiesten die jij opnoemt. Niet echt nodig dus.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Escritura schreef:
    Big time No

    zo bekent zijn ze nog niet


    seriously, zijn dat die one direction mensen of zo? die zitten opeens ook overal! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    seriously, zijn dat die one direction mensen of zo? die zitten opeens ook overal! D:


    Nee Alwin,z e zijn een andere band :'D youtube ze maar eens..
    James Maslow is best cute,,.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    seriously, zijn dat die one direction mensen of zo? die zitten opeens ook overal! D:




    OT: NEE !! ik zie bijna nooit topics erover O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)




    OT: NEE !! ik zie bijna nooit topics erover O_O



    Ja, maar wel veel mensen zijn fan hier.


    I love BTR and One Direction!

    XxSennaxX schreef:
    (...)


    Ja, maar wel veel mensen zijn fan hier.


    Maar neit zoveel als de believers/Th-fans, dus neit genoeg om een heel subforum te vullen


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee, niet nodig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fellatio schreef:
    (...)




    OT: NEE !! ik zie bijna nooit topics erover O_O


    Ze lijken anders precies op die andere band. Hoewel ze dan eentje geditcht moeten hebben.

    Serieus, de enige jongensband die ik kan onthouden is tokio hotel, en dat komt doordat de zanger een travestiet is die een jongen van me klas in de war bracht. Die vondt t namelijk een mooi meisje, en toen kwam ie erachter dat t een jongen was D:


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ze lijken anders precies op die andere band. Hoewel ze dan eentje geditcht moeten hebben.

    Serieus, de enige jongensband die ik kan onthouden is tokio hotel, en dat komt doordat de zanger een travestiet is die een jongen van me klas in de war bracht. Die vondt t namelijk een mooi meisje, en toen kwam ie erachter dat t een jongen was D:


    De rechter is cute :Y)

    Maar voor de rest heb je gelijk. hun muziek is ook neit geweldig ofzo

    De enige reden waarom ik ze ken is omdat ik vaak heel levenloos Teennick kijk :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er zijn echt veel meer fans van One Direction dan Big Time Rush, dus als daar een forum voor zou komen zou ik het snappen. Maar Big Time Rush? Nee, dat lijkt me erg onnodig. Als zijn ze wel leuk hoor ^^


    “Love is a contradiction.”

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Ze lijken anders precies op die andere band. Hoewel ze dan eentje geditcht moeten hebben.

    Serieus, de enige jongensband die ik kan onthouden is tokio hotel, en dat komt doordat de zanger een travestiet is die een jongen van me klas in de war bracht. Die vondt t namelijk een mooi meisje, en toen kwam ie erachter dat t een jongen was D:


    haha


    I love BTR and One Direction!

    zo veel topic zijn er nou ook weer niet van :'D dus nee ik ken one derection al amper maar geef me liever die :'D


    Shoganai i ne~