• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven drie weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Naam:
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (Gwenx1D)*
    - Cara Delevingne: Model. (Sempra)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Loubearx)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Lake)
    - Delisse Jones (iPayphone)*

    * = Rol nog niet (volledig) ingevuld.

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    Het is niet verplicht, maar het zou leuk zijn als 1D in dit topic voorkomt. Mede omdat zij zo'n vriendschappelijke band hebben. En dat hierdoor zwaar op de proef gesteld zou worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:42 ]


    "Family don’t end in blood”

    Ik maak waarschijnlijk vanavond m'n rol aan. En ik meld ook even dat ik vanaf morgen heel hard moet gaan leren voor mijn examens, dus ik kan niet elke vijf minuten reageren. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naam:
    Justin Drew Bieber
    Werk:
    Zanger
    Leeftijd
    19
    Karaktar
    Justin kan soms erg sluw zijn. Als hij iets wilt moet hij het gewoon krijgen en krijgt hij het gewoon niet uit zijn hoofd. Justin is dan ook geen meeloper en doet eigenlijk alles uit zijn wil. Hij zal dus niet zo gemakenlijk ja tegen je zeggen. Justin is absoluut tegen liegen. Eenmaal gelogen altijd gelogen. Hij zal het je misschien snel vergeven maar vergeten doet hij niet.
    Uiterlijk


    Extra
    /

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 15:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Liam James Payne
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!): zanger in een boyband (soms ook acteer werk)
    Leeftijd: 19 29 augustus 1993
    Karakter: Liam is ene lief persoon die altijd voor iedereen klaar staat. hij zal nooit zijn gevoelens laten zien maar wanneer hij breek, breek hij ook hard. zijn problemen houdt hij meestal voor zich omdat hij niet wel dat iemand zich met hem bekomerd. hij is een schatje! hij is een rustig typetje wat niet va drukte houd.
    Uiterlijk: klik!!
    Extra: Liam wordt af en toe gevraagd om wat acteer werk te doen, voor reclame of film. Liam heeft een fobie voor lepels. en heeft een zware jeugd gehad die soms nog op hem drukt!

    JUSTIN. <3


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    JUSTIN. <3

    hehehe, ik heb geen goede ervaringen meer tussen Rita en Justin HAHAHAHA je snapt denk ik al wat ik bedoel ^^

    Bieberen schreef:
    (...)
    hehehe, ik heb geen goede ervaringen meer tussen Rita en Justin HAHAHAHA je snapt denk ik al wat ik bedoel ^^


    LOOOLL, het was echt geweldig ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    LOOOLL, het was echt geweldig ;D.

    Hm, daar is mijn mening anders over. Ik zat elke keer zovan 'ja gvd appa wat doe je nu gvd ik haat je AHHAH' nee grapje hoor ^^ die rpg is zo'n beetje dood el oh el

    Zeg maar Brooke [:

    Weet ik, hij gaat denk ik niet meer verder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Zeg maar Brooke [:

    Weet ik, hij gaat denk ik niet meer verder.

    Ohja wacht even vergeten lol. En ja, hij gaat niet meer verder denk ik zo. Heb dr niet veel zin meer in ook, in die dan. + Level is al een week ofzo niet online geweest.

    Is dit niet bijna precies hetzelfde als Wie is de Mol?


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Is dit niet bijna precies hetzelfde als Wie is de Mol?


    Jaa, eigenlijk wel haha.


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik de laatste bekende jongen?
    Mag het ook een Nederlander zijn?


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    Mag ik de laatste bekende jongen?
    Mag het ook een Nederlander zijn?


    Nou, eigenlijk niet, sorry. Want het is de Britse versie van het programma en de meeste Britten kennen de bekende Nederlanders niet. Ik weet dat er ook anderen bijzitten die niet Brits zijn maar Amerikaans, maar die zijn in Engeland ook bekend zeg maar. En de Nederlanders meestal niet, snap je?
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Nou, eigenlijk niet, sorry. Want het is de Britse versie van het programma en de meeste Britten kennen de bekende Nederlanders niet. Ik weet dat er ook anderen bijzitten die niet Brits zijn maar Amerikaans, maar die zijn in Engeland ook bekend zeg maar. En de Nederlanders meestal niet, snap je?
    Xxx


    Behalve Eva Simons en Esmee Denters ;D. Maar geen mannen, geloof ik. Sorry, moest even.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 14:05 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Behalve Eva Simons en Esmee Denters ;D. Maar geen mannen, geloof ik. Sorry, moest even.


    Haha ja idd.


    "Family don’t end in blood”