• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven drie weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Naam:
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (Gwenx1D)*
    - Cara Delevingne: Model. (Sempra)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Loubearx)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Lake)
    - Delisse Jones (iPayphone)*

    * = Rol nog niet (volledig) ingevuld.

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    Het is niet verplicht, maar het zou leuk zijn als 1D in dit topic voorkomt. Mede omdat zij zo'n vriendschappelijke band hebben. En dat hierdoor zwaar op de proef gesteld zou worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:42 ]


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik een meisje reserveren ? Eigen Fantasie. :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    nvt.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 23:40 ]

    Naam: Roselynn Jennifer Smyte. ("Rose" voor vrienden.)
    Werk: Begon een succesvolle sportcarrière, maar is ook beginnend actrice.
    Leeftijd: Achttien.
    Karakter: Rose is een erg koppig meisje. Heeft zij iets in haar hoofd gehaald kun je het er niet meer uitpraten. Rose is soms een beetje moeilijk in omgang. Ze kan af en toe vrij botte opmerkingen maken, maar is verder best aardig. Ze is erg onhandig, wat haar vaak in de weg zit. Ook is ze zeer energiek. Rose is stiekem best onzeker, over haar resultaten en hoe anderen haar vinden. Op school was ze niet erg populair, ze had een paar vrienden. Maar de meesten vonden haar een nerd. Een nerd die toevallig goed was in sport. Rose is slim, maar niet uitzonderlijk. Ze is vrij rommelig en ook in haar hoofd word het regelmatig een puinhoop.
    Rose doet Atletiek op Olympisch niveau en is een sterke vrouw. Zowel lichamelijk als psychologisch. Ze traint dagelijks voor haar doelen. Toen ze vorig jaar een kleine rol in een film kreeg vond ze dat erg leuk. Ze heeft besloten dat te proberen te combineren met de sport. Wat dus voor een erg druk schema zorgt. Maar Rose vind het niet erg, ze houd niet van stilzitten en ze geniet ervan.
    Uiterlijk:


    Rose is een knappe, jonge vrouw met een slank en atletisch lichaam. Ze is 1.75 lang en heeft een licht getinte huid. Ze heeft lange, donkerbruine krullen en bijzondere groene ogen, die omringt zijn door lange wimpers. Op haar neus zijn wat sproetjes te vinden. Maar verder is haar huis op een paar littekens na egaal. Ze heeft een heel klein beetje een wipneusje. Wat haar samen met de sproetjes een beetje schattig laat ogen. Ze heeft hoge en vrij scherpe jukbeenderen.
    Rose ziet er heel natuurlijk uit, weinig make-up, simpele maar wel leuke kleding. Ze haat rokjes en jurkjes. Dus als het niet hoeft dan niet. Hakken zijn ook niks voor haar. Sterker nog, ze kan er amper op lopen.
    Extra: Haar vader is Spaans, haar moeder Italiaanse, maar ze zijn op jonge leeftijd naar Engeland verhuist. Haar ouders waren ook hoog in de rang op het sportgebied. Ze hebben haar van jongs af aan al de kansen geboden op deze carrière. Op haar veertiende verliet haar moeder haar en haar vader. Haar vader ging aan de drank. Terwijl Rose haar emoties in de sport stopte. Zo veel dat ze helemaal geen lessen meer volgde - haar lesprogramma was aangepast - en in de problemen raakte. Zij en haar vader zijn er uiteindelijk weer bovenop gekomen en Rose kreeg een plaats in het landelijke team.
    Rose kan ook goed voetballen en heeft talent in vechtsporten. Sporten als schaatsen zijn niks voor haar. Ook was ze altijd te 'ruig' voor cheerleading. Ze vond hier ook niks aan.
    Rose heeft claustrofobie en hoogtefrees.


    Reality's overrated.

    Naam: Rita Sahatçiu Ora
    Werk: Songwriter, actrice, zangeres
    Leeftijd: Drieëntwintig
    Karakter: Rita is een leuk en lief meisje die veel mensen accepteert, en graag met mensen omgaat. Natuurlijk is ze echt gek op uitgaan en feesten, want er is geen één feestje zonder haar. Kijk maar wat de inspiratie is voor haar liedjes. Stomdronken komt ze thuis, of ze is ergens achter gebleven op een bankje in een park. Haar accent is een mix tussen veel soorten. Rita is namelijk opgegroeid in Londen terwijl ze officieel Kosovaars-Albanees is. Gemeen kan ze zijn, als jij rot tegen haar of haar vrienden doet. Het klinkt nogal cliché maar ze is heel beschermend over haar vrienden. Voor de rest kan het Rita geen barst schelen wat jij van haar vindt. Of je haar nou een bitch vindt of een heel leuk meisje, jou mening hoeft ze niet te horen. Haar mening daar in tegen moet je de hele dag aanhoren. Soms irritant, vreselijk irritant, maar soms is het ook echt de waarheid en kan je er nog eens over nadenken.
    Uiterlijk:



    Extra: -


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    Naam: Victoria Louise Lott ''Pixie Lott''
    Werk : Model, singer-songwriter, dancer and actress
    Leeftijd: 22, geboren op 12-1-1991
    Karakter: Pixie kan nogal direct zijn met dingen, maar is en blijft een aardig persoon. Ze is een goede vriendin als je haar bevriend bent, ze kan makkelijk iedereen overhalen om dingen te doen. Ze is wel een echt kind van binnen, ze kan echt hyperactief overkomen en praat dan ook echt heel veel. Pixie kan wel goed overweg met iedereen, als de anderen haar dan ook mogen, anders heeft ze geen rede om hen te mogen.
    Uiterlijk:



    Extra:


    Done! :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Oké ik snap hoier even niks van,maar mag ik Liam?x

    Dit is mijn personage ;3

    Naam: Jade Cecilia Valentina
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!): Bekend schrijfster.
    Leeftijd: Tweeëntwintig.
    Karakter: Jade kan zich goed inleven in een ander. Dat is ook een van de redenen hoe het haar is gelukt op zo'n jonge leeftijd al zo'n bekend schrijfster te worden; doordat ze zich heel erg inleeft in de personages, worden hun gevoelens in haar boeken heel gedetailleerd beschreven, waardoor de lezer zich automatisch ook in het personage verplaatst. Maar deze eigenschap is niet altijd even handig. Jade voelt mee met een anders verdriet, en kan hier soms nog erg lang mee blijven zitten. Ze wil hierdoor iedereen altijd graag helpen, waardoor sommigen haar nogal een bemoeial vinden. Maar sommigen vinden haar aandacht juist fijn.
    Jade is erg perfectionistisch. Als ze ook maar ontevreden is over één klein detail, dan is het niet goed genoeg. De keren dat ze een verhaal voor een nieuw boek heeft weggedaan en opnieuw is begonnen, zijn dan ook ontelbaar.
    Verder is Jade over het algemeen een rustig meisje. Ze is iemand die uren kan stilzitten, dan schrijft ze aan een nieuw boek of leest ze een boek van een andere schrijver, want lezen is ook één van de dingen die ze graag doet. Als kind was ze ook al erg bezig met boeken. Voordat ze kon lezen en schrijven, bedacht ze ook al zelf verhaaltjes en vertelden die aan haar jongere zusje, die deze maar al te graag aanhoorden.
    Uiterlijk:


    Jade heeft lange rode krullen en groen-bruine ogen. Ze houdt niet van dikke lagen make-up, maar doet wel graag iets op haar lippen. Meestal combineert ze dit met een dun laagje mascara. Ze heeft een lichte huid en wordt dan over het algemeen niet snel bruin. Ze houdt van lieve, schattige kleding. Denk aan jurkjes, rokjes, dingen met kant, etc.
    Extra: Jade komt oorspronkelijk uit Frankrijk, maar is op haar 14e met haar ouders naar Engeland verhuisd.


    "Family don’t end in blood”

    MissesPayno schreef:
    Oké ik snap hoier even niks van,maar mag ik Liam?x


    Haha, wat snap je niet dan?
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    Haha, wat snap je niet dan?
    Xxx


    Ze snapt niet hoe RPG precies werkt. Ze heeft het al aan mij gevraagd en ik heb haar geprobeerd een beetje uit te leggen hoe RPG werkt. Maar ik ben daar niet erg goed in dus tja. (In uitleggen.)


    Reality's overrated.

    Hm, er moeten meer mensen bij komen aangezien ik graag wil beginnen haha (cat)

    Dat klopt helemaal!

    Jammer dat je maar een persoontje mag...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bieberen schreef:
    Hm, er moeten meer mensen bij komen aangezien ik graag wil beginnen haha (cat)


    Haha, ik ook!


    Reality's overrated.

    doe mij maar een vrouwelijke rol


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    bestaande beroemdheid, als ik het goed begrijp...

    Euhmmmm, mag een beroemde schrijfster ook? Zo eentje die echt iedereen kent (because then I know somebody, otherwise, I'll take a famous singer. =D)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gwenx1D schreef:
    bestaande beroemdheid, als ik het goed begrijp...

    Euhmmmm, mag een beroemde schrijfster ook? Zo eentje die echt iedereen kent (because then I know somebody, otherwise, I'll take a famous singer. =D)


    Euhm, Esmee heeft ook een schrijfster, dus ik neem aan van wel!

    (Sorry, I'm missy bemoeial.)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 19:37 ]


    Reality's overrated.