• Deze RPG is gebaseerd op het programma Sabotage.



    Na het eerste seizoen van Sabotage, een Nederlands programma, dat in Nederland geen groot succes is geworden, hebben de Britten bedacht dat zij het beter kunnen. En zo dus Sabotage UK. Veel veranderingen van het oorspronkelijke spel zijn er niet. Zelfde land, zelfde villa. Dit jaar zullen er alleen meer aantal deelnemers zijn. En verblijven ze ook langer in de villa.
    Dit jaar lijken zich er zelfs koppels te vormen. Maar hoe goed kan je iemand vertrouwen? Zelfs al is het je beste vriend? Zelfs al ben je verliefd? Misschien is de ander wel de zo gevreesde Saboteur?
    Zestien beroemdheden verblijven drie weken lang in een villa in Thailand. Hier moeten ze opdrachten uitvoeren waarmee ze geld kunnen verdienen. Maar als de opdracht niet goed gaat -gaat het geld uiteraard naar de Saboteur, die er dan ook alles aan doet om de opdrachten te verpesten.
    Voor hoever kun je iemand vertrouwen?


    Klik hier voor de officiële speluitleg.
    Klik hier voor wat informatie over het spel.


    De regels:
    - Ken je het programma niet? Maakt niks uit. Als je het niet snapt kunnen er vragen worden gesteld.
    - Geen oneliners. Minimaal vier regels.
    - Eén personage per persoon.
    - Tijdens opdrachten gaan dingen fout, houd daar rekening mee!
    - De saboteur zal mensen er uit sturen. Uiteindelijk zullen in de finale alle personages wel weer terugkomen. Je word gewaarschuwd als het zover is. Je zou dan moeten stemmen wie volgens jou de Saboteur is. Houd hier alsjeblieft rekening mee.
    - In principe stuurt de Saboteur de personages weg aan wie hij of zij niks meer heeft. Als je niet op komt dagen, of te lang afwezig bent zonder reden word je waarschijnlijk de eerstvolgende die eruit vliegt.
    - Geen perfecte personages!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Loubearx maakt nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ mag.


    Naam:
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:

    Mannen:
    - Louis Tomlinson: Zanger in de boyband One Direction. (24121993)
    - Harry Styles: Zanger in de boyband One Direction. (Melieke)
    - Niall Horan: Zanger in de boyband One Direction. (MonkeySwag)
    - Liam Payne: Zanger in de boyband One Direction. (MissesPayno)
    - Zayn Malik: Zanger in de boyband One Direction. (ThingsInLife)
    - Justin Bieber: Zanger. (Scairp)
    - Charlie Rowe: Acteur en beginnend muzikant. (Llamarmy)
    - Ryan Guzman: Acteur en danser. (EmtjeLY)

    Vrouwen
    - Pixie Lott: Model, singer-songwriter, danseres, actrice. (Curlies)
    - Rita Ora: Actrice, zangeres, songwriter. (Appa)
    - Joanne Rowling: Schrijfster. (Gwenx1D)*
    - Cara Delevingne: Model. (Sempra)
    - Hayleyn Williams: Zangeres Paramore (Alecia)
    - Jade Valentina: Schrijfster.(Loubearx)
    - Roselynn Smyte: Sportster, beginnend actrice. (Lake)
    - Delisse Jones (iPayphone)*

    * = Rol nog niet (volledig) ingevuld.

    De Saboteur zal een bericht krijgen dat die persoon de Saboteur is. Die persoon zal ook berichtjes naar mij, Loubearx moeten sturen met daarin de sabotage acties, degene die hij of zij geëlimineerd heeft en wie genomineerd voor eliminatie is. Ik zal het dan op het RPG zetten wat er gebeurd vanuit het zicht van de Saboteur.


    Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan kunnen er natuurlijk altijd vragen worden gesteld (:


    Het is niet verplicht, maar het zou leuk zijn als 1D in dit topic voorkomt. Mede omdat zij zo'n vriendschappelijke band hebben. En dat hierdoor zwaar op de proef gesteld zou worden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 19:42 ]


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik nog meedoen met een vrouwelijke bestaande beroemdheid?


    26 - 02 - '16

    echt jammer dat je geen 2 mag


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cyborg schreef:
    Mag ik nog meedoen met een vrouwelijke bestaande beroemdheid?


    Ofcourse! (:
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb dit echt te veel, te veel gedaan vroeger xD. Als in 4 jaar terug en dan ja 2 jaar lang, toen ging ik naar de middelbare en stopte ik. Oude herrinneringen....
    Maar goed, ik zal een gokje wagen.

    Ik kies wel een mannelijke beroemdheid, lees me even in op het programma en ja.
    Foto's, die zeggen genoeg. Omdat je diegene persé zoek, appelflap.





    Naam: Zayn Jawaad Malik
    Werk (Denk ook aan bijvoorbeeld topsporter, model, etc. Wees origineel!): we all know. Ah well, Zanger in One Direction
    Leeftijd: 20
    Karakter: BADASS mysterieus, nee Anne, dat is geen karakter beetje op de achtergrond, schept niet graag op, dat soort dingen I thinkk... Bemoeid zich niet zo snel met anderen, beschermend,
    Uiterlijk: Raven Black Quiff. En bruine ogen...
    Extra: hij rookt. Wat bijzonder

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 19:10 ]


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Nog één mannelijke beroemdheid, dan hebben we evenveel mannen als vrouwen en kunnen we starten! ;D (Dan zijn het er in totaal zestien i.p.v. twintig, maar dat maakt niet uit voor de RPG.)
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Ik ben nog even aan 't nadenken wie ik ga kiezen, maar ik zal proberen 'm vanavond of morgen in te vullen.


    26 - 02 - '16

    Ik wil eecht beginnen...

    Jammer dat je niet twee persoontjes mag :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Hayley Williams
    Werk: Zangeres van Paramore
    Leeftijd: 25
    Karakter: Hayley heeft een zeer uitgesproken karakter. Het ene moment kan ze blij zijn en op het andere moment verdrietig. Ze is echter wel heel vriendelijk en probeert het beste uit mensen te halen. Ze is erg creatief en vaak nogal onzeker. Dit laat ze echter aan niemand merken en neemt altijd een ijzeren imago aan.
    Uiterlijk:


    Hayley verft haar haren vaak rood of oranje. Ze heeft groen/blauwe ogen, soms doet ze kleurlenzen in. Ze heeft een slank figuur en is ongeveer 1 meter 75.
    Extra: Ze schrijft soms zelf liedjes.


    26 - 02 - '16

    Erieka, jij hebt een geweldige smaak wat muziek betreft.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Fuck, helemaal vergeten! Ik ga het nu snel doen, anders komt het er nooit van. :')

    Naam: Harry Edwards Styles, "Hazza"
    Werk: Zanger in de boyband One Direction
    Leeftijd: 19, 1 februari 1994
    Karakter: ; Harry is een spontane en vrolijke jongen. Hij maakt snel vrienden en houdt er erg van om bij hen te zijn. Hij is heel lief, ook al wordt hij vaak aanzien als een player. Soms gedraagt hij zich ook wel zo. Hij geniet van het feit dat hij er goed uitziet. Maar hij zal nooit iemand kwetsen, dat ligt totaal buiten zijn karakter. Harry houdt ook veel van zijn familie en zou absoluut niet zonder ze kunnen. Hij is heel dankbaar voor waar hij nu staat en zal nooit hoogmoedig worden.
    Uiterlijk:


    Extra: Harry staat vol met tatoeages.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    afgemaakt

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 16:00 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik had iedereen die dat nog niet gedaan heeft (sommige nu wel) btw een berichtje gestuurd, dus nu hoeven we alleen nog maar te wachten tot ook zij hun rol hebben ingevuld en dan kunnen we beginnen! (:
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Ik ga haar nu invullen!

    Mag ik Avril vervangen door Cara Delevingne?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:28 ]

    Naam:
    Cara Delevingne.
    Werk:
    Cara is een model.
    Leeftijd:
    12-10-1992, twintig jaar.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Nationaliteit:
    Cara is Brits.
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Cara is een lief, enthousiast en spontaan meisje. Ze is bijna nooit chagrijnig. Als ze geen modellenwerk doet draagt ze bijna geen make-up, en loopt ze vaak rond in een lekker zittende joggingsbroek. Ze houd er wel van om in de spotlights te staan maar ze gaat niet zover dat ze allemaal gekke dingen doet. Ze is heel betrouwbaar en zal nooit een geheim doorvertellen. Cara heeft veel fantasie en de meesten beschrijven haar als de grappige. Ze is altijd in voor een geintje. Ze houd ervan om te sporten.
    Extra:

    Op wie wachten we nu nog?