Assassino schreef:
(...)
Je zal er wel moeten mee kunnen leven, want dat is het enige dat je zal krijgen :p
Haha, ik zit nu in AC3, ik was begonnen met die allemaal te spelen omdat ik hele dagen thuis zat en dat het beter was om mijn gedachten weg te houden van dat denken, maar nu wil ik niet echt verder omdat ik eerst altijd wist dat ik gewoon naar de winkel kon gaan (mijn mama naar de winkel laten gaan :p) en de volgende kon kopen xd
En ik was echt heel gefrustreerd want ik begon Haytam net te accepteren en dan komt die af met 'May the father of understanding guide us' Haha
Om toch nog on topic te blijven wil ik nog even benadrukken dat ik het oneens ben met de stelling.
Aahh das jammer, maar geloof me als ik het oneens ben met een mening hier op quizlet, ik kan discussiëren tot in het oneindige en dat weet wss iedereen hier op quizlet
Ik heb een soort van reputatie hier.
Jaa, het aller leukste is, dat er ook echt historische feiten in voorkomen. Boston tea party bijvoorbeeld is een historisch feit en was in 1773 echt gebeurd. De Borgia's bijvoorbeeld waren een echte familie alleen staat Rodrigo Borgia beter bekend onder Alexander VI wie zijn pausschap heeft gekocht door de helft van zijn geld af te staan, dus corruptie. Dat is wel geweldig.
Jaa ik had dat ook mij Haytam. Ik begon hem net te mogen en toen dacht ik plotseling van, wacht eens even. Haytam you're fucking bastard!
hahahaha
Ik blijf het toch eens met de stelling
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.