• mijn vriendin die is erachter gekomen dat ze bi is maar ze kent niet zoveel mensen die bi zijn,zelf durfte ze geen topic te openen vanwege de haat berichtjes (als je HAAT kun je lekker opdonderen)
    Ze wil graag weten of er hier op Q ook Bi meisjes zijn gwn voor contacten.
    Ze zal jullie heeeel dankbaar zijn(A)

    Xx.Myda


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ja, er zijn er hier genoeg. Hoewel een groot deel alleen zégt biseksueel te zijn om 'erbij te horen'. Dat is namelijk een paar maanden terug een hele rage geweest, hier.
    Anyhow, ik ben bi en ene RockxPrinces is het ook.


    Bored.

    Ik ook (aa)

    oh

    Nope. Ik niet. Er was laatst wel een topic met 'lesbo/bi mensjes trekken naar Antwerpen', daar zullen wel veel profielen van mensen die Bi zijn aan het licht komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    zelf ben ik ook bi alleen ik heb al een vriendinnetje (A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Oke waarom post iemand een paar het zelfde?:8

    Omdat die persoon zeer levenloos is? Anyhow; alle dubbele reacties heb ik verwijdert en ik verplaats het topic even naar Relatie.


    Bored.

    Mensen zijn levenloos.. Zeker weten! Ik ben achter iets gekomen, sommige weten het al!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Mensen zijn levenloos.. Zeker weten! Ik ben achter iets gekomen, sommige weten het al!

    En dat is?


    Bored.

    (...)
    En dat is?


    Mag ik het via een priveberichtje doen?


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    Mag ik het via een priveberichtje doen?

    Tuurlijk.


    Bored.

    Wel heel lief van SacredxSoul dat ze dit doet voor een vriendin!(flower)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    oh

    Dit getuigt niet van respect jegens de mens!

    er zijn er vast wel hoor (cool) Ze hoeft zich daar niet voor te schamen

    (...)
    Dit getuigt niet van respect jegens de mens!


    Hoe bedoel je dat? *Ja sorry een beetje blond:|*


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ieder mens is zo als die is (ben geen BI maar vind het zielig dat mensen pesten daar over)