• poll

    Zouden jullie het willen invullen? En misschien ook zeggen waarom jullie voor dat antwoord kiezen?(flower)

    Alvast bedankt(flower)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    2:9~


    Shoganai i ne~

    2, want dat is gewoon leuker ^^
    En als je veel weg bent ofzo hebben ze ook meer aan elkaar (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    heb het gedaan!(flower)
    1, 2 is miss veel werk? En je kan erna, als je echt nog een katje wilt, er nog een pakken hé

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:42 ]

    1!
    - je moet heel veel verantwoordelijkheid voor die katjes hebben, kattenbak schoonmaken, eten geven, verzorgen, spelen, enz. met 2 wordt dat snel wat lastiger, vooral als ze ouder worden omdat je dan hun vacht ook nog moet borstelen en zo.
    - als je er 1 neemt kan je die meer aandacht geven^^
    - heel vaak kunnen 2 katjes niet goed met elkaar omgaan


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    1.
    Mijn moeder had vroeger twee katten en toen ze op vakantie is, is de ene weggelopen en sindsdien was die andere de hele tijd overstuur.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    WIj hebben laatst na wat twijfelen er 2 genomen. Gewoon omdat we dat leuker vonden.
    De 2 katten kenden elkaar niet en kwamen bij elkaar. Nu kunnen ze het super goed met elkaar vinden.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    2 natuurlijk! Schattig :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoe meer hoe beter, kei gezellig!:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Twee, duh (krul)


    As travars

    1 Ik heb zelf 1 kat en ze geven veel haren af:X je moet dan vaker stofzuigen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sowieso twee, want als je er maar eentje hebt en je bent weg, gaat hij zich snel vervelen en waarschijnlijk die verveling omzetten in vernieling. Twee is altijd het beste, liefst uit hetzelfde nestje.


    ars moriendi