• IJskristallen en ivoren knoopjes



    Als Nina Vermeulen op haar vierentwintigste naar Mallorca vertrekt, lijkt ze alles weer een beetje op de rit te krijgen. Weg bij haar ex, weg bij haar ouders en misschien wel het belangrijkste, weg uit Nederland. Nina ontmoet haar leuke stage genoten en maakt kennis met de vriendelijke bewoners van het eiland. Maanden lang kan Nina’s leven op het zonnige Spaanse eiland niet meer stuk, maar door een domme fout verandert er een hoop. Nina verwikkelt zich in de ene na de andere leugen totdat ze zichzelf er niet meer uit kan redden, maar dan blijkt dat Nina omringt is door leugens van anderen.

    "Soms ben ik in mijn eigen huis. Dan zit ik thuis, op mijn bank en dan denk ik: ik wil naar huis."
    Erwin Olaf



    - Onbekende personen
    - Er wordt minimaal drie keer per week een hoofdstuk online gezet.
    - De hoofdstukken zullen qua woorden variëren van 650 tot 1300 (uitgezonderd van de eerste).

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb al een abo, en ik vind het nu al geweldig goed geschreven. :3
    Je link doet het wel niet. ;3

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 20:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je link doet het inderdaad niet...


    Bad decisions make good stories.

    Nu als het goed is wel, dank jullie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."