• Oké, ik ha dus vanmiddag verteld dat ik een jongen leuk vind en zo, de enigste reden dat ik dit vertelde was omdat hij vanavond met me wilde afspreken en mijn moeder altijd wilt weten met wie ik ben. Dus ik gewoon uitgelegd alles en zo. En ze was gewoon haar typische zelf, beetje plagen en zo . Ik had het op facebook verteld omdat ik dacht dat als ik thuis zou komen van school zij al was gaan werken maar ik was dus eerder thuis. In ieder geval ik had wel verwacht dat ze op zijn facebook zou kijken, logisch ergens. Wat ik niet verwacht had dat ze hem TOE ZOU VOEGEN ALS VRIENDEN. Ik bedoel, HALLO, ik ken hem zelf nog niet eens super goed en zo en we gaan voor het eerst ook echt samen iets doen, althans gewoon even chillen hij kan niet lang, maar ik ben nu dus serieus zwaar pissig. Gewoon omdat ik het raar vind dat mijn moeder hem toevoegt op facebook. Kom op zeg.. Nu weet ik niet zeker of zij hem heeft toegevoegd maar dat denk ik wel. Echt niet leuk. Zulke dingen doet ze nou altijd... schaam me rot.
    Nu ben ik nog nerveuzer dan ik al was,
    Iemand hier ook van die moeders die zulke dingen doen?

    Oh ik heb het net aan mijn moeder gevraagd: ze weet van niks.
    Dus of ze zegt het zodat ik niet boos word of ze heeft per ongeluk op vrienden verzoek versturen gedrukt toen ze op zijn profiel keek..

    weet niet echt wat ik er van moet denken!

    EN NU STAAT HIJ ER NIET MEER TUSSEN KRIJG NOU WAT.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:48 ]


    Believe in yourself.

    Destined schreef:
    Het is altijd verbazend hoe mensen zich zo erg druk kunnen maken om niks, tjonge het is maar facebook zeg, dus maak je er nou niet zo druk om.

    het gaat niet om facebook. Als mensen iets meer na zouden denken zouden ze meer redenen kunnen bedenken waarom ik het niet fijn vind.


    Believe in yourself.

    Destined schreef:
    Het is altijd verbazend hoe mensen zich zo erg druk kunnen maken om niks, tjonge het is maar facebook zeg, dus maak je er nou niet zo druk om.


    - Ik dacht ik de enige wat die er zo over dacht.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wauw. Wil je een dagje mijn familie lenen? Mag je zeker 3 uur per dag naar puur geschreeuw luisteren. :Y)
    Ik vind dat je je aanstelt. Ja, het is raar, maar het is nou niet zo alsof je wereld instort. Aan hem kun je toch gewoon vertellen dat ze gek is, why would he care?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Belikov schreef:
    (...)
    het gaat niet om facebook. Als mensen iets meer na zouden denken zouden ze meer redenen kunnen bedenken waarom ik het niet fijn vind.


    Wauw wat een prachtig geformuleerde zin. Het is een vriendenverzoek op Facebook en zelfs als die jongen nu iets zou vermoeden; big deal.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Wauw. Wil je een dagje mijn familie lenen? Mag je zeker 3 uur per dag naar puur geschreeuw luisteren. :Y)
    Ik vind dat je je aanstelt. Ja, het is raar, maar het is nou niet zo alsof je wereld instort. Aan hem kun je toch gewoon vertellen dat ze gek is, why would he care?

    Mijn ouders hebben continu ruzie dus dat geschreeuw heb ik al.
    Misschien stel ik mezelf wel een beetje aan maar dit is de eerste jongen die mij leuk vind in een hele lange tijd en wie ik ook leuk vind. Het is raar, precies en mensen vinden me al raar genoeg. Ik wil niet dat hij me raar vind, of mijn familie.. Ik weet niet of het hem iets doet of zo maar het maakt me onzeker..


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    het gaat niet om facebook. Als mensen iets meer na zouden denken zouden ze meer redenen kunnen bedenken waarom ik het niet fijn vind.


    Jaa, maar dat doen mensen niet.
    De mensheid wordt overschat, dus je kunt beter er niet vanuit gaan dat mensen nadenken.
    Dat gaat je namelijk erg tegenvallen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Belikov schreef:
    (...)
    Mijn ouders hebben continu ruzie dus dat geschreeuw heb ik al.
    Misschien stel ik mezelf wel een beetje aan maar dit is de eerste jongen die mij leuk vind in een hele lange tijd en wie ik ook leuk vind. Het is raar, precies en mensen vinden me al raar genoeg. Ik wil niet dat hij me raar vind, of mijn familie.. Ik weet niet of het hem iets doet of zo maar het maakt me onzeker..

    Maak je niet druk. Als hij je leuk zou vinden, zal hij zich niet zoveel aantrekken van wat anderen vinden en al helemaal niet zo snel vinden dat je raar bent.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Maak je niet druk. Als hij je leuk zou vinden, zal hij zich niet zoveel aantrekken van wat anderen vinden en al helemaal niet zo snel vinden dat je raar bent.

    Je hebt gelijk.. haha ik hoop maar dat het zo is. (:


    Believe in yourself.

    --> Ik heb je topic even verplaatst.


    Miep

    Ik zou daar echt enorm pissig om worden, maar mijn moeder doet dit soort dingen ook. Of ze gaat klagen als ik iets negatiefs op facebook zet, net als mijn vader die sinds kort ook facebook heeft. T_T


    26 - 02 - '16

    Het is ook wel erg als je moeder iemand die je kent toevoegt op Facebook.

    Ik begrijp wel dat je het vervelend vind.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 17:56 ]


    Tijd voor koffie.

    Stiekem ben ik zo blij met mijn chille moeder... :3


    Bad decisions make good stories.

    Moeders zijn soms zo vreselijk. Heb je nog een leuke avond gehad? (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Toen ik een relatie had stuurde mijn vriendje een verzoek naar mijn moeder, dus zo erg kan het niet zijn toch? Als je iets met hem gaat beginnen moet je toch ergens beginnen kennismaken?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik snap best dat het niet leuk is, maar je kan ook overdrijven.
    Iedereen wil haar moeder wel eens achter het behang plakken omdat ze iets doet wat in jou ogen verkeerd overkomt en je je kapot schaamt, maar de wereld vergaat niet hoor!
    Zolang er behanglijm is, is er hoop. Er zijn wel ergere dingen in het leven.


    The big big bang The reason I'm alive