• Oké, ik ha dus vanmiddag verteld dat ik een jongen leuk vind en zo, de enigste reden dat ik dit vertelde was omdat hij vanavond met me wilde afspreken en mijn moeder altijd wilt weten met wie ik ben. Dus ik gewoon uitgelegd alles en zo. En ze was gewoon haar typische zelf, beetje plagen en zo . Ik had het op facebook verteld omdat ik dacht dat als ik thuis zou komen van school zij al was gaan werken maar ik was dus eerder thuis. In ieder geval ik had wel verwacht dat ze op zijn facebook zou kijken, logisch ergens. Wat ik niet verwacht had dat ze hem TOE ZOU VOEGEN ALS VRIENDEN. Ik bedoel, HALLO, ik ken hem zelf nog niet eens super goed en zo en we gaan voor het eerst ook echt samen iets doen, althans gewoon even chillen hij kan niet lang, maar ik ben nu dus serieus zwaar pissig. Gewoon omdat ik het raar vind dat mijn moeder hem toevoegt op facebook. Kom op zeg.. Nu weet ik niet zeker of zij hem heeft toegevoegd maar dat denk ik wel. Echt niet leuk. Zulke dingen doet ze nou altijd... schaam me rot.
    Nu ben ik nog nerveuzer dan ik al was,
    Iemand hier ook van die moeders die zulke dingen doen?

    Oh ik heb het net aan mijn moeder gevraagd: ze weet van niks.
    Dus of ze zegt het zodat ik niet boos word of ze heeft per ongeluk op vrienden verzoek versturen gedrukt toen ze op zijn profiel keek..

    weet niet echt wat ik er van moet denken!

    EN NU STAAT HIJ ER NIET MEER TUSSEN KRIJG NOU WAT.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:48 ]


    Believe in yourself.

    Ik heb soms ook echt van die momenten dat ik mijn moeder het liefst achter het behang plak maar wie heeft dat niet:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Mijn moeder doet dat gelukkig niet. Misschien is het slim dat je zorgt dat je moeder niemand gaat toevoegen als jij met diegene gaat hangen. Gewoon heel duidelijk zeggen dat ze het niet moet doen, en hopelijk doet ze het dan ook. Ohja, hij heeft haar wel geaccepteerd dus hij zal het waarschijnlijk wel grappig vinden. Haha. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hem toevoegen als vriend? ... Serieus?
    Nee, dat zou mijn moeder écht dus nooit doen. Niet dat mijn moeder Facebook o.i.d. heeft maar toch, als ze het wel had, zou ze het nog niet doen.

    Ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik erop moet zeggen, maar hem toevoegen als vriend... Ik zou er - op zijn zachts gezegd - ook totaal niet blij mee zijn.


    Chaos is a ladder.

    Verschrikkelijk, dat soort dingen x.x


    i put the fun in funeral

    Memoria schreef:
    Mijn moeder doet dat gelukkig niet. Misschien is het slim dat je zorgt dat je moeder niemand gaat toevoegen als jij met diegene gaat hangen. Gewoon heel duidelijk zeggen dat ze het niet moet doen, en hopelijk doet ze het dan ook. Ohja, hij heeft haar wel geaccepteerd dus hij zal het waarschijnlijk wel grappig vinden. Haha. ;3

    Dat laatste vroeg ik mij ook af. Maar ik denk niet dat hij dat gedaan heeft.^^
    Gelukkig doet onze moeder zulke dingen niet. Tenminste, zover ik weet.


    •*• Lululu •*•

    Cullens schreef:
    Hem toevoegen als vriend? ... Serieus?
    Nee, dat zou mijn moeder écht dus nooit doen. Niet dat mijn moeder Facebook o.i.d. heeft maar toch, als ze het wel had, zou ze het nog niet doen.

    Ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik erop moet zeggen, maar hem toevoegen als vriend... Ik zou er - op zijn zachts gezegd - ook totaal niet blij mee zijn.

    Geloof me ik ook en ik ben serieus aan het overwegen om vanavond gewoon niet te gaan. Hoe graag ik hem dan ook wil zien. Schaam me echt rot, omg.


    Believe in yourself.

    Mallory schreef:
    (...)
    Dat laatste vroeg ik mij ook af. Maar ik denk niet dat hij dat gedaan heeft.^^
    Gelukkig doet onze moeder zulke dingen niet. Tenminste, zover ik weet.

    Hij heeft inderdaad geaccepteerd.. misschien wel dat hij het grappig vindt of zo. Ik hoop het. Maar dan ben ik er als nog niet blij mee..

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 17:39 ]


    Believe in yourself.

    Cullens schreef:
    Hem toevoegen als vriend? ... Serieus?
    Nee, dat zou mijn moeder écht dus nooit doen. Niet dat mijn moeder Facebook o.i.d. heeft maar toch, als ze het wel had, zou ze het nog niet doen.

    Ik weet eigenlijk niet zo zeer wat ik erop moet zeggen, maar hem toevoegen als vriend... Ik zou er - op zijn zachts gezegd - ook totaal niet blij mee zijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Belikov schreef:
    (...)
    Hij heeft inderdaad geaccepteerd.. misschien wel. Ik hoop het. Maar dan ben ik er als nog niet blij mee..

    Dat snap ik heel goed. Ik denk dat hij het wel grappig vond, weet hij dat dat jouw moeder is? Je kunt er vanavond iets van zeggen? Veel plezier als je gaat. ;3


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Dat snap ik heel goed. Ik denk dat hij het wel grappig vond, weet hij dat dat jouw moeder is? Je kunt er vanavond iets van zeggen? Veel plezier als je gaat. ;3

    Dat denk ik wel... Haha als hij er niks over zegt zeg ik er ook niks over denk ik.. Dankjewel ^^


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    Geloof me ik ook en ik ben serieus aan het overwegen om vanavond gewoon niet te gaan. Hoe graag ik hem dan ook wil zien. Schaam me echt rot, omg.

    Ik zou wel gaan. Als hij er niks over zegt, dan oké maar anders kan je er misschien een grapje van maken om de boel weer recht te trekken. Als je helemaal niet gaat... Dat lijkt me juist een beetje een ongemakkelijke situatie worden.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    (...)
    Ik zou wel gaan. Als hij er niks over zegt, dan oké maar anders kan je er misschien een grapje van maken om de boel weer recht te trekken. Als je helemaal niet gaat... Dat lijkt me juist een beetje een ongemakkelijke situatie worden.

    jaa dat zat ik me dus ook al te bedenken.. ;D


    Believe in yourself.

    Oh ik heb het net aan mijn moeder gevraagd: ze weet van niks.
    Dus of ze zegt het zodat ik niet boos word of ze heeft per ongeluk op vrienden verzoek versturen gedrukt toen ze op zijn profiel keek..

    weet niet echt wat ik er van moet denken!


    Believe in yourself.

    Je hebt in ieder geval gespreksstof vanavond ;)

    Ik vind mijn moeder opschepperig. Over de wedstrijden die ik gewonnen had of hoe goed mijn broertje gekeept had. Echt heel irritant!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Het is altijd verbazend hoe mensen zich zo erg druk kunnen maken om niks, tjonge het is maar facebook zeg, dus maak je er nou niet zo druk om.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.