• Hallo , een vriendin (15 jaar )van mij heeft een vriend (19 jaar ) die op de kermis werkt . Ze zijn al 8 maanden samen en hebben al veel ups en downs gehad maar nu denkt men vriendin dat ze zwanger is van hem . En ze wil het graag houden (!!) ondanks haar vriend dreigt dat zijn liefde aan het overgaan is en dat hij terug in zijn land gaat wonen . Mijn vriendin steekt zich in de problemen zonder ze het beseft wat moet/kan ik doen ?

    Ten eerste: Welkom op Quizlet *heeft op je profiel gekeken en gezien dat je je pas 47 minuten geleden hebt geregistreerd*
    Ten tweede: Quizlet is geen wandelende zwangerschapstest, die kan je kopen bij drogisten en als je die dan doet dan weet je of je zwanger bent of niet.
    Ten derde: Ze zal toch echt haar eigen keuzes moeten maken en daar heb jij niets over te zeggen. Het enige wat je kan doen is haar steunen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Endure schreef:
    (...)

    Haha echt hè, ze zijn er steeds vroeger bij :Y) Maar het lijkt me alles behalve slim om een kind te nemen op die leeftijd. Ten eerste moet je jezelf volledig kunnen wegcijferen als je een kind krijgt (en dat kan je nog niet als je 15 bent), hoe gaat ze het doen met school? Lekker dan, zitten haar ouders steeds met een krijsend kind te kijken en zelf kan ze het financieel ook niet onderhouden, dus dat is nog een zorg waar ze haar ouders mee opschept. En ze doet net alsof ze hierna nooit meer een kind kan krijgen? En ohja, die dude vertrekt ook, pfft, dan moet ze het helemaal alleen doen. Iedereen met een beetje hersens snapt toch wel dat je op die leeftijd geen kind kan houden (of je kan wel bevallen en het ter adoptie afstaan), hoe graag je het ook zou willen, er is daarna nog tijd zat om een kind te krijgen.


    Ze zijn er niet bepaald steeds vroeger bij, het is altijd al zo geweest. Tegenwoordig krijgen de kinderen alleen een kans om de zwangerschap uit te dragen in plaats van dat het geheim word gehouden en je een gedwongen abortus ondergaat om de reden 'wat zullen de buren wel niet denken' of de ouders van degene die zwanger is claimen de ouders van het kind te zijn. Vroeger hadden ze ook al op die leeftijd seks.
    Maar voor de rest ben ik het wel met je eens, ze denken er niet eens meer over na, alleen aan zichzelf.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ze zijn er niet bepaald steeds vroeger bij, het is altijd al zo geweest. Tegenwoordig krijgen de kinderen alleen een kans om de zwangerschap uit te dragen in plaats van dat het geheim word gehouden en je een gedwongen abortus ondergaat om de reden 'wat zullen de buren wel niet denken' of de ouders van degene die zwanger is claimen de ouders van het kind te zijn. Vroeger hadden ze ook al op die leeftijd seks.
    Maar voor de rest ben ik het wel met je eens, ze denken er niet eens meer over na, alleen aan zichzelf.


    Hmm, dat kan wel waar ja zijn, al was je vroeger wel al meteen een hoer als je al een rok droeg die boven je knie kwam, haha :p Maar dat vond ik op zich wel beter en ik verwacht eigenlijk dat bijna iedereen wel de pil slikt.. Het is zo makkelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm, dat kan wel waar ja zijn, al was je vroeger wel al meteen een hoer als je al een rok droeg die boven je knie kwam, haha :p Maar dat vond ik op zich wel beter en ik verwacht eigenlijk dat bijna iedereen wel de pil slikt.. Het is zo makkelijk.


    Dan zit jij wel heel ver terug haha, dat is nog voor de jaren '50. Je moet eens weten wat voor korte broekjes ze droegen in de jaren '70. Mijn moeder vertelde er laatst nog wat over, dat haar zussen altijd zulke korte rokjes en hotpants droegen dat je hun kont bijna kon zien en dat ze de onderbroek van de vriendin van haar overbuurjongen kon zien als ze twee treden opliep naar de voordeur. Je verwacht het ook niet omdat die mensen nu zeiken over hoe bloot wij ons kleden, maar ze deden het zelf ook.


    Your make-up is terrible

    Jij kunt er het Best voor haar zijn.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Cas schreef:
    (...)

    Dan zit jij wel heel ver terug haha, dat is nog voor de jaren '50. Je moet eens weten wat voor korte broekjes ze droegen in de jaren '70. Mijn moeder vertelde er laatst nog wat over, dat haar zussen altijd zulke korte rokjes en hotpants droegen dat je hun kont bijna kon zien en dat ze de onderbroek van de vriendin van haar overbuurjongen kon zien als ze twee treden opliep naar de voordeur. Je verwacht het ook niet omdat die mensen nu zeiken over hoe bloot wij ons kleden, maar ze deden het zelf ook.


    Haha nouja, dat zijn ook maar verhalen die ik van mijn moeder hoorde :p En dat had ik dus niet verwacht, vooral niet als ik kijk naar die 'brave' clips van vroeger en nu moet er overal per se naakt in oid. (Zie bijvoorbeeld blurred lines, daar moest een gecensureerde versie van komen)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja wat ik vooral ook lastig vind is als ze nu zwanger is en ze houd het . Ze neemt de pil nu nog ( maar ze weet niet of ze eens 1 vergeten is ) ze rookt redelijk veel en ze is nog naar feestjes geweest en heeft nog gedronken dat kindje kan niet gezond zijn !

    Majorxje schreef:
    Ja wat ik vooral ook lastig vind is als ze nu zwanger is en ze houd het . Ze neemt de pil nu nog ( maar ze weet niet of ze eens 1 vergeten is ) ze rookt redelijk veel en ze is nog naar feestjes geweest en heeft nog gedronken dat kindje kan niet gezond zijn !

    Dokter, nu.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dokter, nu.


    Exactly. Wij zijn geen dokters.


    26 - 02 - '16

    iPayphone schreef:
    Als ik jouw vriendin was zou ik even naar de dokter gaan om het te checken. Aangezien ze het denkt, (?)


    Bad decisions make good stories.

    God, wat haat ik de domheid van mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat klinkt dit Fake.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,