• Heyy mensen jullie weten die topic die 'IK' Zogenaamd heb gemaakt.
    nou dt klopt dus voor geen ene moer iemand was op mijn account.
    en speelde IHaveNoLife na op Q.
    Want die dag was ze bij me.
    Ik heb wel Kk maar niet leukemie.
    ik heb wt anders maar ik drf ht nie te zeggen.
    Ik Ga nu meteen mijn wachtwoord veranderen maar ik geloof dat het mijn nichtje was van 13.
    Omdat onze ouders problemen en zo met elkaar hadden heeft ze me ook veel pijn aangedaan.
    Want ze ging niet meer met me om.
    En nu beschuldigt ze Mij niet normaal.
    Maar goed ik wil even zeggen dat ik het niet was.
    Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.
    En kom op tegen kanker heb je geen medicijnen ofzo.
    en geen Antibiotica ik bdl dat is voor heel veel andere dingen.
    Maar goed.
    XXX
    luna de echte

    Ps het spijt me als het jullie nu in de war maken.


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Oh, meisje toch. Just give it up.


    ars moriendi

    Je maakt je leugens alleen maar erger zo.


    Your make-up is terrible

    `waarom dan persee een nieuw topic?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik voorspel dat dit topic snel gesloten word. :')

    En true, wat Cas zegt. Ik zou het meer appreciëren als je de waarheid zou vertellen en een 'sorry'.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb veel leugens voor mij zien komen, maar dit is wel een van de slechtste. Echt, als je iets verkeerds doet en je denkt na tijd dat had ik beter niet kunnen doen, neem gewoon verantwoordelijkheid voor je daden. Ik denk niet dat iemand is die geloofd dat wat je nu doet oprecht is, want je komt nu over alsof je jezelf eruit probeert te lullen. Ik vind dit nogal zwak en ben teleurgesteld dat je met niets beter kan komen.

    Als je liegt doe het dan goed.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nou zeg ik lieg niet hallo jullie denken steeds dat iemand liegt en dt is niet zo

    dt is dus niet leuk. maar oke geloof me nie ik weet teminste wat de waarheid is en als je me niet geloofd vraag dan maar de helle verhaal wat er tussen mij en haar is gebrd btw ze weet mijn wachtoowrd opdat ik die voor alles gebruik ik heb ht glkg nu bewerkt


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Destined schreef:
    Ik heb veel leugens voor mij zien komen, maar dit is wel een van de slechtste. Echt, als je iets verkeerds doet en je denkt na tijd dat had ik beter niet kunnen doen, neem gewoon verantwoordelijkheid voor je daden. Ik denk niet dat iemand is die geloofd dat wat je nu doet oprecht is, want je komt nu over alsof je jezelf eruit probeert te lullen. Ik vind dit nogal zwak en ben teleurgesteld dat je met niets beter kan komen.

    Als je liegt doe het dan goed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    DamnBieber schreef:
    `waarom dan persee een nieuw topic?


    omdat die andere is afgesloten


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Dan kan je nichtje van 13 beter een tekst schrijven dan jij terwijl op je profiel staat dat je 16 bent. Niet beledigend bedoeld maar zeg nou zelf, dat is toch wel een beetje raar? Ik weet niet wat ik er wel of niet van moet geloven.


    Physics is awesome

    Ja sure. Kom op zeg, alsof iemand je hier nog gelooft. Zelf mijn niet bestaande dwerg hamster liegt nog beter dan jou.

    En ik geloof ook niet meer dat je kanker hebt. Ga ff ergens anders zielig lopen doen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    Ik heb veel leugens voor mij zien komen, maar dit is wel een van de slechtste. Echt, als je iets verkeerds doet en je denkt na tijd dat had ik beter niet kunnen doen, neem gewoon verantwoordelijkheid voor je daden. Ik denk niet dat iemand is die geloofd dat wat je nu doet oprecht is, want je komt nu over alsof je jezelf eruit probeert te lullen. Ik vind dit nogal zwak en ben teleurgesteld dat je met niets beter kan komen.

    Als je liegt doe het dan goed.


    ik lieg niet aar goed mij boeit het niet wat jij vind of de andere dn mr niet he


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

    Je kan uitleg ook met één "g" schrijven, en ik geloof je verhaal niet helemaal.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cas schreef:
    Je maakt je leugens alleen maar erger zo.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb wel Kk maar niet leukemie.


    Is dat niet hetzelfde?

    Stop maar.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:21 ]

    Rybak schreef:
    Dan kan je nichtje van 13 beter een tekst schrijven dan jij terwijl op je profiel staat dat je 16 bent. Niet beledigend bedoeld maar zeg nou zelf, dat is toch wel een beetje raar? Ik weet niet wat ik er wel of niet van moet geloven.


    ik ben niet zestien ik deed gwn een gbrtendatum ben ook 13 duszz


    Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.