• Heyy mensen jullie weten die topic die 'IK' Zogenaamd heb gemaakt.
    nou dt klopt dus voor geen ene moer iemand was op mijn account.
    en speelde IHaveNoLife na op Q.
    Want die dag was ze bij me.
    Ik heb wel Kk maar niet leukemie.
    ik heb wt anders maar ik drf ht nie te zeggen.
    Ik Ga nu meteen mijn wachtwoord veranderen maar ik geloof dat het mijn nichtje was van 13.
    Omdat onze ouders problemen en zo met elkaar hadden heeft ze me ook veel pijn aangedaan.
    Want ze ging niet meer met me om.
    En nu beschuldigt ze Mij niet normaal.
    Maar goed ik wil even zeggen dat ik het niet was.
    Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.
    En kom op tegen kanker heb je geen medicijnen ofzo.
    en geen Antibiotica ik bdl dat is voor heel veel andere dingen.
    Maar goed.
    XXX
    luna de echte

Ps het spijt me als het jullie nu in de war maken.

Everyone is Human if you hate one persone you are hating youreself.

DarkSavior schreef:
    Ja sure. Kom op zeg, alsof iemand je hier nog gelooft. Zelf mijn niet bestaande dwerg hamster liegt nog beter dan jou.

En ik geloof ook niet meer dat je kanker hebt. Ga ff ergens anders zielig lopen doen.

+1

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Je weet toch dat moderators aan je IP kunnen zien of er iemand anders op heeft gezeten of niet hé?

Your make-up is terrible

Sempra schreef:
    (...)

Is dat niet hetzelfde?

Stop maar.

Leukemie is een vorm van kanker, het is een verzamelnaam voor verschillende vormen van bloedkanker, of preciezer kanker van witte bloedcellen (leukocyten).

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Sempra schreef:
    (...)

Is dat niet hetzelfde?

Stop maar.

mischien heb ik een ander soort

Dat is het risico van het internet, je moet niet zomaar alles geloven wat men zegt.
    Indien het echt zou zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, vind ik het erg genoeg.
    Maar als je er zou liegen over kanker, vind ik dat behoorlijk laag gevallen, zelfs voor iemand van Quizlet.
    Het is een vreselijke ziekte, mijn opa is er aan gestorven en mijn bloed gaat koken als mensen er zomaar even mee spotten. (cat)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

MermaidWicht schreef:
    (...)

ik ben niet zestien ik deed gwn een gbrtendatum ben ook 13 duszz

Dat verklaart een hoop en dat valt onder faken. Vaarwel! :'D

[ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:23 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Can u not

[ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:24 ]

---

MermaidWicht schreef:
    (...)

ik lieg niet aar goed mij boeit het niet wat jij vind of de andere dn mr niet he

Even wat tips over liegen.
    Het helpt dat je een leugen geloofwaardig maakt, zodat anderen het zouden kunnen geloven. Alleen een verhaal verzinnen maak het nog niet een goede leugen. Ten tweede helpt het altijd om in goed Nederlands te typen, want mensen gaan slecht oftewel te snel typen als ze in paniek raken als bijvoorbeeld een leugen uitkomt om een willekeurig voorbeeld te noemen en ten derde is vol in de ontkenning gaan ook het domste wat je kunt doen om een leugen succesvol te maken.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

MermaidWicht schreef:
    (...)

Waarom zou je überhaupt al je geboortedatum faken? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik echt heel zielig, sneu en pathetic.

Van de rest heb ik niet veel meegekregen, ik heb onder een steen geleefd de afgelopen dagen, maar wat ik er zo van meekrijg, vind ik het een beetje een vaag verhaal. Van jou kant af.

We need a bigger boat.

weet je wat ik verwijder mijn account wel..nu beter

MermaidWicht schreef:
    weet je wat ik verwijder mijn account wel..nu beter

doei.

MermaidWicht schreef:
    (...)

Ik dacht al voor 16 jarige maak je nogal veel typfouten. Niet dat alle mensen van 13 jaar typfouten maken maar goed voor mij is het een beetje raar dat je gewoon een geboortedatum in vult. Maar ik vind dit alles nogal een beetje raar, je zegt van alles maar alles blijft vaag en sommige dingen kloppen blijkbaar niet. En als mensen dat tegen je zeggen dan kom je met iets anders waarmee je wil bewijzen dat je wel gelijk hebt.

[ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 20:26 ]

Physics is awesome

Vind jij dit grappig om hier leugens over te vertellen? Ik vind het namelijk helemaal niet leuk. Ik geloof er ook helemaal NIKS van van wat jij zegt. Ik krijg namelijk het idee dat IHaveNoLife wist dat jij "kanker" had, dus hoe is jou nichtje dan überhaupt aan het account van haar gekomen. IHaveNoLife zou namelijk ook zogenaamd dat topic hebben geopend. En als jou nichtje je echt zoveel zou haten, had ze toch nooit een reactie geplaatst in het topic dat jij wat minder hoofdstukken zou posten in je stories.
    Kom óp zeg! Mensen gaan dood aan deze ziekte en dan kom jij met zo'n lulverhaal.

From these ashes, I will rise

DarkSavior schreef:
    (...)
    Leukemie is een vorm van kanker, het is een verzamelnaam voor verschillende vormen van bloedkanker, of preciezer kanker van witte bloedcellen (leukocyten).

Oh zo, ja ik ben niet echt de snuggerste.