• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    Brittany

    Ik word wakker en lig op de grond. Mijn hoofd bonkt en mijn keel voelt droog. Ik kreun. Was ik dronken gisteren? Ik had heel raar gedroomd. Dat ik Doornroosje was en dat de prins me wakker moest kussen, maar in plaats van een prins verscheen Riley. Toen veranderde ze is Rick en hij kuste me en ik veranderde in een prinses. Ik giechelde. Ik kwam kreunend overeind. Mijn ouders waren nog steeds niet thuis natuurlijk. Ik wurmde me in wat random kleren en zag dat ik laat was. Alles wat ik deed ging moeizaam. Ik keek naar mezelf in de spiegel en zag er vreselijk uit met rode ogen. Ik zette een zonnebril op en klom onhandig op mijn fiets. Ik kwam op school aan en liep langzaam naar het lokaal. Ik zag Susan zitten en plofte moe naast haar neer.

    Aiden Josh Sky

    [eerste stukje is nog gisteravond]
    Ik loop balend de oprit op, en hoor de muziek heel hard. De buurman komt aangelopen. Hij moppert over Rick, ik leg het uit. Zo gaat het altijd. Ik loop naar binnen en Giovanni en Bella springen meteen huilend op me af. Ze hebben hun normale kleding nog aan. Wat is Rick toch een slechte voogd. Ik loop naar binnen en zie dat er alleen meiden zijn, en Rick. Typisch. 'HET FEEST IS VOORBIJ! NAAR HUIS VOORDAT IK DE POLITIE BEL!' Schreeuw ik. Alle meiden gaan weg, en Rick kijkt me boos aan. Ik ben nieteens meer bang voor de klappen. Ik onderga ze en stop daarna Bella en Giovanni in.

    [volgende ochtend]

    Ik word wakker met een stekende pijn in mijn zij. O ja, daar trapte Rick gisteren tegenaan. Ik ga meteen naar Giovanni en Bella, die helemaal moe zijn. Ik heb medelijden met ze. Zo jong en dan dit. Ik kan nog voor mezelf zorgen. Ik zorg dat ze klaar zijn voor school en zet daarna de tv aan. Ze kijken tv terwijl ik me ook klaarmaak. Rick slaapt waarschijnlijk nog. Ik kijk naar het papiertje met zijn werktijden. Hij moet om twaalf uur op zijn werk zijn, dus maak ik hem alvast wakker. Ik wil net de auto instappen als ik Susans fiets zie staan. Ze moet dus naar school lopen. Na school geef ik haar een lift. Ik ga zo snel mogelijk naar school, en ben net op tijd. Ik zie Susan achterin zitten en ga ernaast zitten.

    [BAM TIEN REGELS!!!]

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jionni.

    Mijn ogen vlogen open toen het irritante gepiep van mijn wekker klonk. Met een diepe zucht en bonkende koppijn ging ik rechtop zitten en drukte de wekker uit. De hoofdpijn bleef maar en ik nam twee paracetemollen. Met mijn vingers ging ik door mijn haar. Ik koos wat nieuwe kleding uit en at wat fruit. Geen idee hoe ik vanacht thuis was gekomen. En eigenlijk herinnerde ik me niets van gisteren.
    Ik gooide wat water in mijn gezicht om een beetje wakkerder te worden. Het had geen zin. Vermoeid en op een slakkentempo fietste ik naar school. Op mijn dooie gemak liep ik naar het klas lokaal en ging voor Britt en Susan zitten.


    You shall not pass!

    LOLwie zit er nu naast mij xD


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Haha, ik in ieder geval niet..


    You shall not pass!

    (Ik dacht Britt?)

    [Susan zit in het midden xD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (okee ik zit naast britt en jionni zit naast Aiden)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Susan

    Ik was opgelucht dat Aiden me niet ontweek. Mijn dag werd al iets beter. Ik wou graag weten wat er met iedereen gebeurt was. 'Hoe was het feestje gisteravond?' vroeg ik. Alleen mijn aandacht was niet bij de vraag of het antwoord. Mijn gedachten en ogen stonden allebei op Aiden. Ik zag de kus weer voor me en hoe hij verstijfd achter het stuur had gezeten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik gaapte. 'Ik denk dat het leuk was' zeg ik. Ik zie in een flits hoe ik aan Rick kleefde en bloos.

    Rick

    Ik kwam de klas binnengelopen en lachte wanneer ik Britt zie. Ik dacht aan hoe dronken ze was gister. Als tweede zag ik Aiden en Susan, wat hadden die allemaal gister gedaan? Na die kus had ik niet meer aan ze gedacht en ook niet geweten waar ze waren. Jionni was een van de laatste die weg ging. Die was ook aardig aangeschoten. Ik ging lachend zitten en pakte alvast mijn boeken zodat de leraar niet oos zou worden als ik te veel zat te kletsen. Ik draaide me direct om. 'Zo hoe gaat het met de feestgangers?' zeg ik tegen Jionni en Britt, maar vooral tegen Britt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Susan

    'Ik denk dat het leuk was' en een gaap, waren de antwoorden. Ik was zo in gedachten om niet eens door te hebben dat dat betekende dat zij ook niet de hele avond was gebleven. Ik keek naar Rick die lachend de klas binnen kwam. Shit! Hij had natuurlijk alles gezien. Om even te checken wat hij allemaal onthouden had vroeg ik hem of hij nog veel wist van gisteravond. 'Eigenlijk alles wel. Ik ben niet zn sterke drinker' was het antwoord. Shit! laten we maar hopen dat hij niet over de kus zou praten, het was al gênant genoeg nu ik zo dicht bij Aiden zit. En al helemaal omdat hij nog niks heeft gezegd.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik bloos. 'Nou, ik weet niet echt precies hoe ik thuis ben gekomen, maar ik voel me op zich ok, behalve mijn kater dan. Hoe is het met u, vissenlippen?' zeg ik en ik glimlach.

    Rick

    Ik moet lachen on haar reactie. Ik wist waar zehet over had en had door dat ze het zich herinnerde. Dan we et ze dus ook nog van het kusje. Als zij mij plaagd kan ik het ook.'je hebt xeker eel fijn geslapen he? Met zn fijne slaap-zacht kus.' Gelukkig was marley er noh niet. Anders had ik dit nooit surven zeggen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Brittany

    Ik probeerde cool te doen maar bloosde toch. 'Nou best wel hoor! Ik droomde dat ik Doornroosje was en dat de prins me wakker kwam kussen!'


    Jongens, Ik heb een nieuw topic gemaakt: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=151645&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:59 ]