• Hey lieve kindjes van De vondst, aangezien het vorige verhaal niet zo lekker liep en dat topic ook vol was, hebben we nu een nieuw verhaal en een nieuw topic.

    Het verhaal gaat als volgt. We zijn met z'n allen een vrienden groep, een paar van ons hebben krachten, een paar niet. We zitten op een normale school waar niemand verder van die krachten weet. We zitten in een drama/muziek clubje en in een sportclubje en o jongens wat hebben we het gezellig!

    Welkom bij weer een flut rpg (cool)

    Laat ff achter hoe je personage heet, leeftijd, relatie, favo schoolvak, thuissituatie (ouders+broertjes+zusjes en andere inwonenden) en je kracht. Ennu vergeet je uiterlijk niet. Je personage moet tussen de 15 en 19 zijn.

    Als ik iets vergeten ben laat het dan ff achter

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 17:24 ]


    ©1998

    (xDDDDD omg, grote miscommunicatie. Maar waarom niet?)


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Brittany

    Terwijl ik druk in gesprek ben met Riley, ik heb haar echt zo gemist en we hebben heel wat bij te praten, komt Marley voor ons zitten. Ze glimlacht vrolijk en zegt 'Hey'. Haar blauwe ogen schitteren en mij hart maakt een sprongetje, zoals ik altijd heb bij haar. Als de lerares haar aandacht weer vraagt, glimlach ik. Ik maak verveeld een vliegtuigje van mijn notities en schrijf erop. 'Hoe was de vakantie?' en gooi hem naar Marley.

    Susan

    Spaans. Kut vak! Ik sloeg mijn schrift open. Op de eerste bladzijde stonden allemaal tekeningen die Tim voor me had gemaakt deze vakantie. Het was net een maand uit en ik kon het niet verdragen. Snel wil ik de bladzijde omslaan maar Lorenscurve is me voor. Ze pakt mijn schrift af. 'Zo, en wat hebben we hier? Ik dacht dat schriften nog steeds werden gebruikt om opdrachten in te maken maar dit is.' verder ging ze niet. Ze scheurde de bladzijde uit t boek en gooide hem in de prullenbak. 'Dit is een waarschuwing jongedame, bij nog zo een haal je maar een mooi geel briefje.' Ik keek haar arrogant aan en luisterde niet naar wat ze zei. Ik keek gewoon voor me en dacht aan het moment toen Tim mijn schrift afpakte en hem ging vol kliederen. Ik had nog zo geprobeerd hem af te pakken. Ik glimlach en mijn dag word al weer wat beter.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 17:45 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Oke, ik snap het niet, waarom niet allemaal in dezelfde klas???


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (wie is van plan met wie in een relatie te stappen? lol contaminatie)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (nou de een heeft t over een verhaal van mentor(joelle) en de ander over spaans(ik) je zit dus in 1 van de klassen)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (iemand ervoor om vanaf nu in dezelfde klas te zitten?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    (jongens dit slaat echt nergens op!! we zitten NIET ALLEMAAL in dezelfde klas, de klas van mevrouw lorenscurve en spaans zijn twee VERSCHILLENDE klassen. okee?)


    wrm? ik had het net aangepast:S


    ©1998

    yup


    ©1998

    (okee aangepast)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (wie is nou met wie?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Dus even duidelijk, we zitten niet met elkaar in de klas..?


    You shall not pass!

    (we zitten WEL bij elkaar in de klas nu)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik krijg een relatie met sophia, whitegamma


    You shall not pass!

    Oké dan klopt het nu allemaal ,we zitten nu allemaal hij elkaar in de.klas bij Spaans


    You shall not pass!