• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nu heb ik er eigenlijk ook helemaal heen zin meer in. Maar ik ga nu ook niet stoppen, dat is laf en zonde van de moeite en het enthousiasme die ik heb ervoor. Mweh, maar de lol is er voor nu eventjes van af.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The world is full of poseurs.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bla, bla, bla, bla, bla. All I read and hear is bla, bla, bla.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wil geen sportdag x.x
    Of gym in het algemeen.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Wil geen sportdag x.x
    Of gym in het algemeen.

    Ik zou willen dat ik nog Gym had. Ik kan geen fitness lidmaatschap betalen, doordat ik maar geen baan kan vinden, en ik beweeg ook niet zoveel meer. Een paar lessen gym kan ik wel gebruiken :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou willen dat ik nog Gym had. Ik kan geen fitness lidmaatschap betalen, doordat ik maar geen baan kan vinden, en ik beweeg ook niet zoveel meer. Een paar lessen gym kan ik wel gebruiken :'D
    Dan moeten we maar een keer met z'n drieën in het weekend gaan rennen *O*


    Life is hard and then we die

    Woesj ^^ ik ga morgen een sollicitatiebrief opsturen naar de bibliotheek :3

    En ik baal er nog steeds van en ben teleurgesteld in mezelf om iets anders *zucht* het kan echt nooit anders gaan


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jij bent leuk. Ik kan echt goed met je praten :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan moeten we maar een keer met z'n drieën in het weekend gaan rennen *O*


    Mijn lichaam houd het niet meer bij joh. D: But we can always try! Zaterdag?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Mijn lichaam houd het niet meer bij joh. D: But we can always try! Zaterdag?
    's avonds? Ik moet namelijk wel werken vanaf tot half 8 D: Wacht, laten we dit voortzetten in gb :Y)


    Life is hard and then we die

    Omfg omfg. Wat was je weer leuk vanavond. <3 Ik wilde je de hele tijd vasthouden en zoenen, maar helaas. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een leuk gesprek >< vooral het onderwerp, geweldig XD alsnog leuker dan alle gesprekken bij elkaar die ik met andere jongen gevoerd heb.

    En jij hypocriete, liegende klootzak, jij moet je bek houden. Ik ben je vriendinnetje niet en dat gaat ook niet gebeuren, dus fuck off met je "ik ben jaloers" gezeik!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil degene die het VWO Frans examen heeft gelekt eventjes flink in elkaar meppen. Godverdomme rot op.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 23:29 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Na 3 weken kom je met het feit dat je me mist. Maar de enige reden waarom je me negeerde was omdat ik zogenaamd boos was op iemand anders. Lekker vriend ben je. En de enige reden dat je dat nu weer tegen me praat is omdat ik het goed met haar gemaakt heb. Is het raar dat ik je niet geloof? Want als je me egt miste en ik wel wat voor je betekende, had je allang naar me toegekomen.
    Maar je hebt me direct laten vallen en je wilt niet weten hoe ik me in die drie weken gevoelt heb. En nu nog steeds trouwens.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 8:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chatten met bol.com, wat een service! (:


    You are beautiful, you are love.