• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het zou echt mega vet zijn als ik met die kunstenaars via mijn handenarbeidleraar in contact kwam, stel je voor dat ik van hun dingen kan leren... ='3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scandal schreef:
    Zoals ik al dacht: verbod op kajak van de dokter. Daar gaat mijn leven! D:

    Awh, dat is stom. :c

    Ik weet niet hoe ik de komende twee uur door ga brengen, hier op school. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    YESSSH, ik snap wiskunde. Misschien gaat deze toetsweek nog niet eens zo rampzalig worden: Nederlands, Engels, Duits en Frans zijn teksten, wiskunde begrijp ik nu, economie begrijp ik ook, geschiedenis wordt een eitje, aardrijkskunde wordt pittig maar te doen, scheikunde wordt lastig maar haalbaar en natuurkunde is JAMMER MAAR HELAAS BOEJHAAA. Ik ben er volgend jaar toch van af. :'D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 15:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maniae schreef:
    Serieus, hoe dóm ben je wel niet.
    Wanneer ik wijd roep, dan sla je die bal alsnog en wanneer de andere loper al halverwege is realiseer jij je pas dat je óók moet rennen. Jij bent echt een goed voorbeeld van een dom blondje.


    Hé, honkbal is lastig. Don't judge D:

    Zulk lekker weer *-*. Word je automatisch vrolijk van.


    i put the fun in funeral

    Blargh, ik heb nu al het gevoel dat ik alles verpest T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaaaaaaaa je blijft vanavond slapen :3


    -

    Scandal schreef:
    Zoals ik al dacht: verbod op kajak van de dokter. Daar gaat mijn leven! D:


    Wat ontzettend vervelend voor je, want zoals ik aan de hand van je profiel kon opmaken is het echt je passie.. Heel veel sterkte


    OT: Ik ben blij met m'n nieuwe kapsel! c:


    26 - 02 - '16

    Als ik nu een quote kies voor het jaarboek, heb ik daar straks sowieso al spijt van, en das discriminatie voor de andere mooie quotes.
    Misschien een link naar mn tumblr opgeven?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    YESH, ik heb morgenavond proefles Kung Fu Toa. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aaaaaaaaaand it's back


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik baal er zo erg van als mensen, die mooier zijn dan ik, zichzelf lelijk noemen. Dat is heel goed voor mijn zelfbeeld namelijk. *sigh* :c


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik baal er zo erg van als mensen, die mooier zijn dan ik, zichzelf lelijk noemen. Dat is heel goed voor mijn zelfbeeld namelijk. *sigh* :c


    Soms noemen mensen zichzelf lelijk, terwijl ze weten dat ze mooi zijn alleen omdat ze graag willen dat anderen zeggen dat ze mooi zijn. Ook willen ze een soort bescheidenheid over zichzelf oproepen daarmee, want als ze steeds zeggen dat ze mooi zijn, komt dat nogal arrogant over.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Soms noemen mensen zichzelf lelijk, terwijl ze weten dat ze mooi zijn alleen omdat ze graag willen dat anderen zeggen dat ze mooi zijn. Ook willen ze een soort bescheidenheid over zichzelf oproepen daarmee, want als ze steeds zeggen dat ze mooi zijn, komt dat nogal arrogant over.


    Klopt, ik sluit mij hier bij aan.
    Mensen die dit soort dingen zeggen zoeken bevestiging voor hun mooiheid, want meestal vinden ze zichzelf wel mooi. Ze zoeken aandacht en bevestiging van hun zelfbeeld. Je doet niet onder voor andermans scoonheid, al helemaal niet voor mensen die bevestiging zoeken voor hun schoonheid.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cyborg schreef:
    Ik baal er zo erg van als mensen, die mooier zijn dan ik, zichzelf lelijk noemen. Dat is heel goed voor mijn zelfbeeld namelijk. *sigh* :c


    Je moet je echt geen zorgen maken over je uiterlijk hoor, je bent een hartstikke mooie meid, en dat meen ik. Ik denk dat als je zelf minder zorgen zou maken, je dit ook in zou zien. En als dit toevallig ook gaat over het post een foto van jezelf topic: sommige mensen, zoals dat meisje, noemen hun gezicht gewoon altijd een rotkop. Niet omdat ze zichzelf lelijk vinden of zo, maar gewoon, zomaar x'D.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    (...)

    Je moet je echt geen zorgen maken over je uiterlijk hoor, je bent een hartstikke mooie meid, en dat meen ik. Ik denk dat als je zelf minder zorgen zou maken, je dit ook in zou zien. En als dit toevallig ook gaat over het post een foto van jezelf topic: sommige mensen, zoals dat meisje, noemen hun gezicht gewoon altijd een rotkop. Niet omdat ze zichzelf lelijk vinden of zo, maar gewoon, zomaar x'D.


    Ik vind persoonlijk gewoon zomaar niet een briljante reden :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.