• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Destined schreef:
    (...)

Ik vind persoonlijk gewoon zomaar niet een briljante reden :X

Ja je moet ook niet aan mij vragen waarom ze het precies zeggen, maar ik weet van dat meisje dat ze heus niet om complimenten zou gaan vissen.

i put the fun in funeral

Vinter schreef:
    (...)

Ja je moet ook niet aan mij vragen waarom ze het precies zeggen, maar ik weet van dat meisje dat ze heus niet om complimenten zou gaan vissen.

Vaak doen meisjes dat wel en soms zeggen ze het vanwege een vage herinnering of dat anderen het zo noemen of dat ze zichzelf zo heeft genoemd en doordat 'grappig' was, zegt ze het nu weer. Ik denk niet dat de reden 'gewoon zomaar' de perfecte verklaring ervoor is.

"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

Kunnen jullie dit gesprek voortzetten in pb/gb? Dan kunnen we hier weer on-topic ^^

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Facking hell. Ik heb echt enorme koppijn, al de hele dag, maar ik weet niet hoe het komt. :/

Don't walk. Run, you sheep, run.

Fuck, waarom zet iemand 'pizza' in een topictitel? Nu ben ik hongerig als de pleuris.

Your make-up is terrible

Ik heb zin om te rennen. Hopelijk vergeet ik dan wat er allemaal is gebeurt vandaag en voel ik me ook weer eens wat beter.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Dan kijk je eens op het nieuws of er nog eens iets is gebeurd en dan staat er in koeien van letters dit geschreven : Europa zet zich schrap voor koudste zomer in 200 jaar! Geen zomer? 0.o

Ook al heb ik een onwijs grote crush op je, ik kan best nog vlot met je praten.

Birds born in a cage think flying is an illness.

Het winterse weer doet geen goed voor mijn benen. :\

Yaaaay, ik heb mijn vriendje toch nog eventjes gezien vandaag! It makes me happy ^^

Never look back, don't doubt tomorrow.

Fingers crossed.
    Hoe awesome zou dat zijn?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Destined schreef:
    (...)

Soms noemen mensen zichzelf lelijk, terwijl ze weten dat ze mooi zijn alleen omdat ze graag willen dat anderen zeggen dat ze mooi zijn. Ook willen ze een soort bescheidenheid over zichzelf oproepen daarmee, want als ze steeds zeggen dat ze mooi zijn, komt dat nogal arrogant over.

God dat heb ik met mensen die gaan lopen zeiken dat ze te zwaar zijn terwijl ze een hartstikke mooi figuur hebben.
    GTFO and eat a sandwich.

No growth of the heart is ever a waste

En toen zag ik mijn hoofd telkens bovenaan staan als ik een pagina open op Q ><

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Sibyllin schreef:
    Kunnen jullie dit gesprek voortzetten in pb/gb? Dan kunnen we hier weer on-topic ^^

Ohlol oeps.

No growth of the heart is ever a waste

Daarnet werd alles zwart. Dat was eng.