• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Alayne schreef:
    Ik vraag me af hoe leuk 't nog is om mod te zijn tegenwoordig :Y) Volgens mij crappy as hell.
    Folklore schreef:
    (...)
    Hmm, omdat er zoveel wantrouwig reageren bedoel je?

    Het is op dit moment redelijk druk. Voor de rest heb ik er nog niet zoveel van gemerkt. Ja, sommige mensen zijn het niet met de nieuwe mods eens (dus evt. niet met mij) maar daar trek ik me vrij weinig van aan. Ik weet dat ik het kan :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 20:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hey lol you are mod :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Hey lol you are mod :'D.

    Sinds gisteren ja. WHY U NO NOTICED?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Sinds gisteren ja. WHY U NO NOTICED?

    I WAS TIRED AND SHIT D:.
    Lol ik dacht serieus pas dat dit recentelijk was XD. But congratz dude.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    I WAS TIRED AND SHIT D:.
    Lol ik dacht serieus pas dat dit recentelijk was XD. But congratz dude.

    Thank you.

    OT: Ik heb zin om een ijsje te halen, maar de ijssalon is vast al dicht en ik heb geen zin om op te staan. /First world problems.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil weer gevoel in mijn hand hebben, dit is niet leuk ;____;

    Serieus, jij bent echt de enige waar ik normaal mee kan praten, waar ik mezelf kan zijn, maar waar ik alsnog zit te stressen om het feit dat ik niet wil dat je mij raar vind, bang dat je mij te raar zou kunnen vinden en niet meer met mij zou willen praten. En seriously DUDE, ik heb je nog niet eens ontmoet :O


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben toch stiekem een ietsepietsie zenuwachtig voor morgen. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kenshin schreef:
    Serieus, jij bent echt de enige waar ik normaal mee kan praten, waar ik mezelf kan zijn, maar waar ik alsnog zit te stressen om het feit dat ik niet wil dat je mij raar vind, bang dat je mij te raar zou kunnen vinden en niet meer met mij zou willen praten. En seriously DUDE, ik heb je nog niet eens ontmoet :O


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is op dit moment redelijk druk. Voor de rest heb ik er nog niet zoveel van gemerkt. Ja, sommige mensen zijn het niet met de nieuwe mods eens (dus evt. niet met mij) maar daar trek ik me vrij weinig van aan. Ik weet dat ik het kan :Y)


    Leuk dat je mod bent geworden. Een droom die uitkomt of niet? ;p


    You are beautiful, you are love.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is op dit moment redelijk druk. Voor de rest heb ik er nog niet zoveel van gemerkt. Ja, sommige mensen zijn het niet met de nieuwe mods eens (dus evt. niet met mij) maar daar trek ik me vrij weinig van aan. Ik weet dat ik het kan :Y)


    Ik had sowieso wel verwacht dat je het wel zou worden en ik vind je erg geschikt omdat jij altijd de regels aanscherpt hier. :Y)


    26 - 02 - '16

    Folklore schreef:
    (...)

    Leuk dat je mod bent geworden. Een droom die uitkomt of niet? ;p

    Een droom? Meh. Leuk? Ja, heel erg.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Ik had sowieso wel verwacht dat je het wel zou worden en ik vind je erg geschikt omdat jij altijd de regels aanscherpt hier. :Y)

    Dankjeweeel ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zit hier echt als een klein meisje van 5 te giechelen XD echt te erg. Ik wil dat je al terug in Nederland bent. Jij bent echt niet zoals die andere jongens op internet waar ik mee praat. Jij bent echt veeeeeeeeeeel beter!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Verdorie, heb de boel dan voor mekaar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weg pizza-fantasie, welkom ice-cravings. D:


    Your make-up is terrible